Показати схожі тендери

Закупівля Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку») від СОКІЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-005595-a
Id Tender 5c8d993579c14640937e2b9c286d6c76
План UA-P-2025-05-22-005055-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.05.2025 12:02
Остання зміна 30.06.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 11:59 до 30.05.2025 11:35
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 11:59
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 11:59
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:31
до 13.06.2025 19:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 15:18
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 19:42
до 30.06.2025 15:13
Період уточнень
з 22.05.2025 11:59 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 11:59 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:31 до 13.06.2025 19:42
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:31 до 13.06.2025 19:42
Основні параметри
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Назва предмета закупівлі
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 15:02
Закінчення аукціону
02.06.2025 15:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
25
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
81130, Україна, Львівська область, с. Сокільники, вул. Січових Стрільців, буд. 1
Дата постачання з
15.06.2025 00:00
Дата постачання по
25.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКО-САМБІР"
Пропозиція:
498 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП Санаторій "Кришталевий палац"
Пропозиція:
332 499 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»»
Пропозиція:
332 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 15:02
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослав Петречко
Електронна пошта
Телефон
+380960282645
Сайт:
https://sokilnyky-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04369682
Повна назва
СОКІЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
81130
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львівський р-н, село Сокільники
Адреса
вулиця Січових Стрільців, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:18 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:31 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.06.2025 15:18
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:09
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, у вашій тендерній пропозиції виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до п.1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій слід надати довідку про наявність матеріально-технічної бази. Однак, зазначена довідка відсутня у вашій тендерній пропозиції. Для виправлення вказаної невідповідності слід надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, передбачену п.1 розділу 1 додатку № 1. 2. Пункт 3 розділу 1 додатку № 1 передбачає надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про виконання аналогічних договорів. Однак, зазначена довідка відсутня у вашій тендерній пропозиції. Для усунення вказаної невідповідності слід надати довідку про виконання аналогічних договорів. 3. Згідно з п. 2 розділу 3 додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відомості про учасника за встановленою формою. У наданій вами тендерній пропозиції міститься документ "ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА", який не містить всієї інформації, яка вимагається п. 2 розділу 3 додатку № 1, а також не відповідає встановленій формі. Для усунення вказаної невідповідності слід надати всі відомості про учасника, які вимагаються у п. 2 розділу 3 додатку № 1 до тендерної документації, за встановленою формою. 4. У тендерній пропозиції відсутні наступні документи, передбачені Додатком № 2 до тендерної документації: свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, діюче на період надання послуг, а також фотоматеріали умов проживання (спальних кімнат), умов харчування (харчоблок, зала для прийому їжі), медичного забезпечення (медпункт, ізолятор) та дозвілля (гуртки, студії). Для виправлення цієї невідповідності слід надати у складі тендерної пропозиції свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, діюче на період надання послуг, а також фотоматеріали умов проживання (спальних кімнат), умов харчування (харчоблок, зала для прийому їжі), медичного забезпечення (медпункт, ізолятор) та дозвілля (гуртки, студії). 5. Додатком № 2 до тендерної документації передбачено його підписання та подання учасником у складі тендерної пропозиції. Однак, у вашій тендерній пропозиції відсутній підписаний вами додаток № 2 до тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності слід надати підписаний вами додаток № 2 до тендерної документації.
Створено
04.06.2025 17:45
Надати до
05.06.2025 17:45
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значним обсягом інформації, наданої Учасником у тендерній пропозиції виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 15:08
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.06.2025 14:54 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:18 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону
Документи кваліфікації
10.06.2025 14:54
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
06.06.2025 15:18
Надати до
10.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 13.06.2025 19:42 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 14:54 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 19:42
Довідка НАЗК
13.06.2025 19:42
Повідомлення про рішення
10.06.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-22-005595-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ПУТ-276
498 750 грн.
498 750 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 (послуга)
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Номенклатура
Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Код ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Кількість
25
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СОКІЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
СОКІЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04369682

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКО-САМБІР"
Повна назва
ТОВ "ЕКО-САМБІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41936773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 15:13
-
30.06.2025 15:12
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-08-000026
Дата створення проекту
08.07.2025 15:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.07.2025 17:16
Дата публікації висновку про результати
17.07.2025 16:28
Дата завершення усунення порушень
01.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2025 №185 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.07.2025 №185. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-22-005595-a, 22.05.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.07.2025 00:00
Документи рішення
08.07.2025 17:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-22-005055-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 06.06.2025, від 10.06.2025 та від 13.06.2025; тендерну пропозицію Державного підприємства «Санаторій Кришталевий Палац» (далі – ДП «Санаторій Кришталевий Палац», щодо правомірності його відхилення Замовником); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ДП «Санаторій Кришталевий Палац»; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я» (далі – ТОВ «ОПК «Планета здоров'я», щодо правомірності його відхилення Замовником); опубліковане в електронній системі закупівель повідомлення стосовно обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПК «Планета здоров'я»; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко-Самбір» (далі – ТОВ «Еко-Самбір»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Еко-Самбір» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 27.06.2025 №ПУТ-276; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Замовником у наданій на вишевказаний запит відповіді, зокрема, зазначено, що очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Також, Замовником у наданій відповіді зазначено, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вивчення та аналізу відкритих даних на ринку, зокрема, ціна за одиницю розрахована як середньоарифметичне значення цін, зазначених на сайтах продавців, а також з урахуванням тендерів в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ та https://bi.prozorro.org/. Проте, документальне підтвердження наведеної у поясненні інформації Замовником не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання у повному обсязі інформації та документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушень норм частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
17.07.2025 00:00
Дата публікації
17.07.2025 16:28
Документи висновку
17.07.2025 16:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов?’язань, покладених на замовника на підставі висновку про результати моніторингу UA-M-2025-07-08-000026, замовником вжито наступні заходи: 1. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу на тему дотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі». 2. Також, уповноваженій особі буде надано можливість пройти навчання у сфері публічних закупіель.
Дата публікації
24.07.2025 19:30
Документи інформації про усунення порушення
24.07.2025 19:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Сокільницькій сільській раді Львівського району Львівської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-22-005595-a, яка проводилась Сокільницькою сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.07.2025 17:11
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 17:11
-
Відповідь
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 09.07.2025 (ID моніторингу: UA-M-2025-07-08-000026)
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне. 1. Розмір бюджетного призначення зазначено у програмі на оздоровлення та відпочинок дітей Сокільницької територіальної громади на 2025 рік, затвердженій рішенням Сокільницької сільської ради Львівського району Львівської області № 1322 від 20.12.2024. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб дітей, для яких Соціальний відділ Сокільницької сільської ради ініціював закупівлю. Очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вивчення та аналізу відкритих даних на ринку. Зокрема, ціна за одиницю розрахована як середньоарифметичне значення цін, зазначених на сайтах продавців, а також з урахуванням тендерів в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ та https://bi.prozorro.org/. 2. Посилання на сторінку веб-сайту з обгрунтуванням закупівлі: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1747985735/.
Рішеня
14.07.2025 16:44
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 11:35
Замовник:
СОКІЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380960282645
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 11:35
Замовник:
СОКІЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380960282645
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності