Показати схожі тендери

Закупівля Ринкові та економічні дослідження; опитування та статистика (Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва) від ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-004701-a
Id Tender 3d8b2338c5364113bfc4b3ff6557677a
План UA-P-2025-01-14-022414-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.05.2025 11:31
Остання зміна 10.06.2025 12:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 11:30 до 30.05.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 11:30
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 11:30
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:26
до 09.06.2025 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 11:43
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 11:43
-
Період уточнень
з 22.05.2025 11:30 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 11:30 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:26 до 09.06.2025 11:43
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:26 до 09.06.2025 11:43
Основні параметри
Ринкові та економічні дослідження; опитування та статистика (Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
Ринкові та економічні дослідження; опитування та статистика (Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва)
Назва предмета закупівлі
Ринкові та економічні дослідження; опитування та статистика (Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва)
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 15:03
Закінчення аукціону
02.06.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва: Звіт «Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва» у вигляді 2 (двох) надрукованих примірників українською мовою разом з презентацією (не більше 20 слайдів) та їх електронні версії на USB-флешнакопичувачі у форматах .doc/.docx, .хls/.xlsх (для табличних даних) та .ppt/.pptx (для презентації)
Код ДК 021:2015
79300000-7 - Ринкові та економічні дослідження; опитування та статистика
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється у грошовій одиниці України шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт). Оплата здійснюється у грошовій одиниці України та у відповідності до вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590. В такому випадку будь-які штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Акту Замовником за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування оплати за надані Послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України"
Пропозиція:
599 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СІГНАТУЛІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
549 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 15:03
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Літвін Яна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380442026081
Замовник
ЄДРПОУ
04633423
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01044
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
Хрещатик, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Ринкові та економічні дослідження; опитування та статистика (Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва)
Період вимог/скарг з 09.06.2025 11:43 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:26 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:18
Довідка НАЗК
09.06.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 11:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Тендерна пропозиція надана учасником ФОП Сігнатулін М. В., ціна якої складає 549 900,00 грн (П’ятсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені змовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких нвідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Робочою групою, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Сігнатуліна М. В., виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», викладених у Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати документальне підтвердження про наявність в Учасника працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання Послуг, а саме: інформацію щодо додаткових вимог стосовно необхідного рівня знань, вмінь та навичок працівників виконавця відповідно до Таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження». Додатковим обов’язковим критерієм, зазначеним у Таблиці 1.2., є досвід роботи працівників учасника щодо надання послуг, які є аналогічними відносно предмету закупівлі (не менш трьох працівників Учасника, зазначених у довідці з переліком працівників згідно з Таблицею 1.1.), що підтверджується: - довідкою у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис. осіб; - копіями/витягами з виконаних робіт або зі звітів про результати наданих послуг або іншою підтверджувальною інформацією щодо вищезазначеного досвіду. Для підтвердження додаткових обов’язкових критеріїв Учасник надав: - Довідку з інформацією про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг, від 28.05.2025 № 28/05/25-3 (далі – Довідка); - Копії/витяги з виконаних робіт або зі звітів про результати наданих послуг за договорами, які зазначені у Довідці. А саме, для підтвердження досвіду роботи з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст (адміністративно-територіальних одиниць) з населенням понад 500,0 тис. осіб надано Довідку з переліком працівників (4 особи) із зазначенням їх досвіду: 1. Сігнатулін Максим Віталійович - керівник і виконавець: - послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень) (Договір № МД-2023 від 07.06.2023 року) (далі – Договір № МД-2023); - послуги проведення досліджень напрямів розвитку промисловості та підприємництва м. Києва та розробка заходів щодо релокації суб’єктів господарювання до м. Києва (Код ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (номенклатурна позиція предмета закупівлі – 79311400-1 Послуги з проведення економічних досліджень) (Договір № ЄД-2024 від 29.03.2024 року) (далі – Договір № ЄД-2024); - дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір про надання дослідницьких послуг № 12/02/14-1ДР від 12.02.2014 року). Далі – Договір № 12/02/14-1ДР. 2. Лукінов Денис Євгенович – виконавець: - послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (Договір № МД-2023); - дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір № 12/02/14-1ДР); 3. Кривошеєв Артем Вадимович: - виконавець послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (Договір № МД-2023); - керівник та виконавець дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір № 12/02/14-1ДР); 4. Вожеловська Марина Валеріївна: - виконавиця послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (Договір № МД-2023). За результатами розгляду інформації та підтвердних документів щодо досвіду роботи вищезазначених працівників з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис осіб встановлено наступне: Відповідно до Технічних вимог до Послуг «Організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств» (ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень) (Додаток 1 до Договору № МД-2023 від 07.06.2023 року) та Акту приймання-передачі наданих послуг від 11.12.2023 до Договору про надання послуг № МД-2023 від 07.06.2023 року, копії яких надані у складі тендерної пропозиції Учасника до Довідки про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів), виконавець надав послуги з: - аналізу експорту товарів столичними підприємствами в розрізі основних видів промислової діяльності, товарних груп, країн (оцінка конкурентоспроможності продукції, оцінка факторів, що впливають на її рівень) - аналізу світових ринків в розрізі видів промислової продукції та визначення прогнозів їх поведінки (перспективні напрямки збуту продукції, перспективні види продукції) - аналізу основних маршрутів та логістичного забезпечення експорту товарів столичних підприємств в умовах воєнного стану - аналізу ефективних інструментів підтримки експорту товарів столичних підприємств в умовах воєнного стану - розробки рекомендацій промисловим підприємствам, у розрізі видів промислової діяльності, щодо: видів товарів, які мають попит на світових ринках та перспективні для експорту; можливостей виходу на нові ринки; логістичних маршрутів з поставки експортної продукції; інструментів та методів просування продукції. Таким чином, зазначені вище послуги не передбачали проведення структурованого аналізу наявного (реального) економічного потенціалу та не включали аналіз наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500 тис. осіб. Відповідно до Специфікації надання послуги «Проведення досліджень напрямів розвитку промисловості та підприємництва м. Києва та розробка заходів щодо релокації суб’єктів господарювання до м. Києва за ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (номенклатурна позиція предмета закупівлі – 79311400-1 Послуги з проведення економічних досліджень) (Додаток 1 до Договору № ЄД-2024 від 29.03.2024 р.) та Акту приймання-передачі наданих послуг № 1 від 29.11.2024 р. до Договору про надання послуг № ЄД -2024 від 29.03.2024 року виконавець надав послуги з: - аналізу сучасного стану промислового комплексу міста Києва (обсяги промислового виробництва в розрізі видів промислової діяльності у 2021-2023 роках; експорт товарів столичними підприємствами у 2021-2023 роках в розрізі основних видів промислової діяльності, товарних груп, країн; забезпеченість промисловості робітничими та інженерними кадрами); - ключових проблем розвитку промисловості та підприємництва міста Києва; - релокації суб’єктів господарювання; - аналізу ефективних інструментів підтримки столичних підприємств в умовах воєнного стану. Вищезазначені послуги не охоплювали аналіз всього наявного (реального) економічного потенціалу та не включали аналіз наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500 тис. осіб. З огляду на зазначене, виконання робіт за Договором № МД-2023 від 07.06.2023 року та Договором № ЄД-2024 від 29.03.2024 року не підтверджують досвід роботи Сігнатуліна М. В., Лукінова Д.Є., Кривошеєва А.В. та Вожеловської М. В. з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис. осіб. Також, у Довідці з інформацією про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг, від 28.05.2025 № 28/05/25-3 та у копії першої сторінки Аналітичного звіту з «Визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року» зазначено, що Кривошеєв А. В. був керівником та виконавцем дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір №12/02/14-1ДР). Проте, згідно з Договором від 12.02.2014 №12/02/14-1ДР про надання дослідницьких послуг, копія якого надана у складі тендерної пропозиції Учасника до Довідки про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Кривошеєв А.В. був замовником надання вищезазначених послуг від імені Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Інофонд». З огляду на зазначене, досвід роботи Кривошеєва А.В. з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис. осіб відповідно до Договору № 12/02/14-1ДР, зазначеного у Довідці, не підтверджено. Враховуючи вищевикладене, учаснику ФОП Сігнатуліну М. В., для усунення виявлених невідповідностей надати Замовнику «Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» згідно з Таблицею 1.2. Додатку 2 тендерної документації.
Створено
04.06.2025 14:21
Надати до
05.06.2025 14:21
Договір
UA-2025-05-22-004701-a-c1
Очікує підписання
549 900 грн.
549 900 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва: Звіт «Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва» у вигляді 2 (двох) надрукованих примірників українською мовою разом з презентацією (не більше 20 слайдів) та їх електронні версії на USB-флешнакопичувачі у форматах .doc/.docx, .хls/.xlsх (для табличних даних) та .ppt/.pptx (для презентації)
Номенклатура
Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва: Звіт «Оновлення основних напрямів (пріоритетів) смарт-спеціалізації міста Києва» у вигляді 2 (двох) надрукованих примірників українською мовою разом з презентацією (не більше 20 слайдів) та їх електронні версії на USB-флешнакопичувачі у форматах .doc/.docx, .хls/.xlsх (для табличних даних) та .ppt/.pptx (для презентації)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04633423

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СІГНАТУЛІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
Повна назва
СІГНАТУЛІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3014803336

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 16:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380442026081
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 16:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380442026081
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності