Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Тендерна пропозиція надана учасником ФОП Сігнатулін М. В., ціна якої складає 549 900,00 грн (П’ятсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені змовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких нвідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Робочою групою, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Сігнатуліна М. В., виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
Відповідно до «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», викладених у Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати документальне підтвердження про наявність в Учасника працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання Послуг, а саме:
інформацію щодо додаткових вимог стосовно необхідного рівня знань, вмінь та навичок працівників виконавця відповідно до Таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження».
Додатковим обов’язковим критерієм, зазначеним у Таблиці 1.2., є досвід роботи працівників учасника щодо надання послуг, які є аналогічними відносно предмету закупівлі (не менш трьох працівників Учасника, зазначених у довідці з переліком працівників згідно з Таблицею 1.1.), що підтверджується:
- довідкою у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис. осіб;
- копіями/витягами з виконаних робіт або зі звітів про результати наданих послуг або іншою підтверджувальною інформацією щодо вищезазначеного досвіду.
Для підтвердження додаткових обов’язкових критеріїв Учасник надав:
- Довідку з інформацією про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг, від 28.05.2025 № 28/05/25-3 (далі – Довідка);
- Копії/витяги з виконаних робіт або зі звітів про результати наданих послуг за договорами, які зазначені у Довідці.
А саме, для підтвердження досвіду роботи з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст (адміністративно-територіальних одиниць) з населенням понад 500,0 тис. осіб надано Довідку з переліком працівників (4 особи) із зазначенням їх досвіду:
1. Сігнатулін Максим Віталійович - керівник і виконавець:
- послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень) (Договір № МД-2023 від 07.06.2023 року) (далі – Договір № МД-2023);
- послуги проведення досліджень напрямів розвитку промисловості та підприємництва м. Києва та розробка заходів щодо релокації суб’єктів господарювання до м. Києва (Код ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (номенклатурна позиція предмета закупівлі – 79311400-1 Послуги з проведення економічних досліджень) (Договір № ЄД-2024 від 29.03.2024 року) (далі – Договір № ЄД-2024);
- дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір про надання дослідницьких послуг № 12/02/14-1ДР від 12.02.2014 року). Далі – Договір № 12/02/14-1ДР.
2. Лукінов Денис Євгенович – виконавець:
- послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (Договір № МД-2023);
- дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір № 12/02/14-1ДР);
3. Кривошеєв Артем Вадимович:
- виконавець послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (Договір № МД-2023);
- керівник та виконавець дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір № 12/02/14-1ДР);
4. Вожеловська Марина Валеріївна:
- виконавиця послуги з організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств м. Києва в рамках міської цільової програми сприяння розвитку промисловості на 2019-2023 роки (Договір № МД-2023).
За результатами розгляду інформації та підтвердних документів щодо досвіду роботи вищезазначених працівників з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис осіб встановлено наступне:
Відповідно до Технічних вимог до Послуг «Організації проведення маркетингових досліджень зовнішніх ринків щодо реалізації експортного потенціалу промислових підприємств» (ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень) (Додаток 1 до Договору № МД-2023 від 07.06.2023 року) та Акту приймання-передачі наданих послуг від 11.12.2023 до Договору про надання послуг № МД-2023 від 07.06.2023 року, копії яких надані у складі тендерної пропозиції Учасника до Довідки про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів), виконавець надав послуги з:
- аналізу експорту товарів столичними підприємствами в розрізі основних видів промислової діяльності, товарних груп, країн (оцінка конкурентоспроможності продукції, оцінка факторів, що впливають на її рівень)
- аналізу світових ринків в розрізі видів промислової продукції та визначення прогнозів їх поведінки (перспективні напрямки збуту продукції, перспективні види продукції)
- аналізу основних маршрутів та логістичного забезпечення експорту товарів столичних підприємств в умовах воєнного стану
- аналізу ефективних інструментів підтримки експорту товарів столичних підприємств в умовах воєнного стану
- розробки рекомендацій промисловим підприємствам, у розрізі видів промислової діяльності, щодо: видів товарів, які мають попит на світових ринках та перспективні для експорту; можливостей виходу на нові ринки; логістичних маршрутів з поставки експортної продукції; інструментів та методів просування продукції.
Таким чином, зазначені вище послуги не передбачали проведення структурованого аналізу наявного (реального) економічного потенціалу та не включали аналіз наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500 тис. осіб.
Відповідно до Специфікації надання послуги «Проведення досліджень напрямів розвитку промисловості та підприємництва м. Києва та розробка заходів щодо релокації суб’єктів господарювання до м. Києва за ДК 021:2025:79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (номенклатурна позиція предмета закупівлі – 79311400-1 Послуги з проведення економічних досліджень) (Додаток 1 до Договору № ЄД-2024 від 29.03.2024 р.) та Акту приймання-передачі наданих послуг № 1 від 29.11.2024 р. до Договору про надання послуг № ЄД -2024 від 29.03.2024 року виконавець надав послуги з:
- аналізу сучасного стану промислового комплексу міста Києва (обсяги промислового виробництва в розрізі видів промислової діяльності у 2021-2023 роках; експорт товарів столичними підприємствами у 2021-2023 роках в розрізі основних видів промислової діяльності, товарних груп, країн; забезпеченість промисловості робітничими та інженерними кадрами);
- ключових проблем розвитку промисловості та підприємництва міста Києва;
- релокації суб’єктів господарювання;
- аналізу ефективних інструментів підтримки столичних підприємств в умовах воєнного стану.
Вищезазначені послуги не охоплювали аналіз всього наявного (реального) економічного потенціалу та не включали аналіз наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500 тис. осіб.
З огляду на зазначене, виконання робіт за Договором № МД-2023 від 07.06.2023 року та Договором № ЄД-2024 від 29.03.2024 року не підтверджують досвід роботи Сігнатуліна М. В., Лукінова Д.Є., Кривошеєва А.В. та Вожеловської М. В. з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис. осіб.
Також, у Довідці з інформацією про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг, від 28.05.2025 № 28/05/25-3 та у копії першої сторінки Аналітичного звіту з «Визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року» зазначено, що Кривошеєв А. В. був керівником та виконавцем дослідницької роботи - послуги з визначення та аналізу проблем соціально-економічного, науково-технічного та інноваційного розвитку Донецької області в рамках реалізації Програми науково-технічного розвитку Донецької області на період до 2020 року (Договір №12/02/14-1ДР).
Проте, згідно з Договором від 12.02.2014 №12/02/14-1ДР про надання дослідницьких послуг, копія якого надана у складі тендерної пропозиції Учасника до Довідки про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Кривошеєв А.В. був замовником надання вищезазначених послуг від імені Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Інофонд».
З огляду на зазначене, досвід роботи Кривошеєва А.В. з аналізу наявного (реального) економічного, наукового та інноваційного потенціалу міст з населенням понад 500,0 тис. осіб відповідно до Договору № 12/02/14-1ДР, зазначеного у Довідці, не підтверджено.
Враховуючи вищевикладене, учаснику ФОП Сігнатуліну М. В., для усунення виявлених невідповідностей надати Замовнику «Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» згідно з Таблицею 1.2. Додатку 2 тендерної документації.