Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги (Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер)) від КП Черкаська служба чистоти".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-22-004122-a
Id Tender 2cce8f30ab74496a809becb4794e9c10
План UA-P-2025-05-15-007493-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.05.2025 11:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 777 670.37 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги (Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер))
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-03-20-013646-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер)
Код ДК 021:2015
66114000-2 - Послуги у сфері фінансового лізингу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18028, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117
Дата постачання по
30.06.2030 11:17
Документи закупівлі
22.05.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тітова Юлія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
+380472643466
Замовник
ЄДРПОУ
03328652
Назва (англійською мовою)
ME Cherkasy Purity Service
Повна назва
КП Черкаська служба чистоти"
Повна назва (англійською мовою)
ME Cherkasy Purity Service
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Івана Мазепи, буд. 117
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-22-004122-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25-7LL0005
15 777 670.37 грн.
13 148 058.64 грн.
З ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
30.06.2030
Номенклатура
1 (послуга)
Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер)
Номенклатура
Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 червня 2030 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Черкаська служба чистоти"
Повна назва
КП Черкаська служба чистоти"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328652

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРЕКСІМБАНК"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032112

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000077
Дата створення проекту
02.06.2025 14:37
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 16:19
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 66-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-22-004122-a, 22.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 16:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-22-004122-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1) Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі, зокрема, процедури закупівлі UA-2025-03-20-013646-a, яка не відбулася?; 2) Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме АТ «УКРЕКСІМБАНК»?; 3) З яких підстав Додатки №2, №3, №4, №6, №7, №8, №10, №11, №12, №13, №15, №16, №18 до договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005 не містять інформації про об’єкт фінансового лізингу, вимоги до якого визначені Додатком 3 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2025-03-20-013646-a? 4) З яких підстав укладено додаткова угода від 29.05.2025 №1 до договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005, якою виключено окремі пункти умови отримання об’єкту фінансового лізингу? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.06.2025 15:10
Орган перевірки
10.06.2025 00:00
Документи повідомлення
04.06.2025 15:10
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
За результатами розгляду запиту Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги (Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-004122-a) повідомляємо наступне: ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На підставі комерційних пропозицій від трьох надавачів послуг отримана інформація про ціни на послугу фінансового лізингу (комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі додається до пояснення. ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ. Серед поданих (див. п. 1 ПОЯСНЕННЯ) комерційна пропозиція АТ "УКРЕКСІМБАНК" була з найнижчою ціною, тому він обраний Лізингодавцем. АТ "УКРЕКСІМБАНК" надав документи, які підтверджують його відповідність вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги (Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер)) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-20-013646-a), та відповідно з АТ "УКРЕКСІМБАНК" був укладений договір фінансового лізингу. ЩОДО ТРЕТЬОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ. Додатки №2, №3, №4, №6, №7, №8, №10, №11, №12, №13, №15, №16, №18 до договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005 – були визначені ЗРАЗКАМИ документів. Останні оформлюються між Лізингоодержувачем та Лізингодавцем та набувають статусу окремих документів лише при настанні певних подій, визначених договором, за умови підписання їх сторонами. Зазначення інформації про об’єкт фінансового лізингу, вимоги до якого були визначені Додатком 3 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2025-03-20-013646-a, не було передбачено проектом договору. ЩОДО ЧЕТВЕРТОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ. Додаткова угода від 29.05.2025 №25-7LL0005-0001 до договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005 буда укладена на виконання вимог підпункту 6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, з метою приведення цього договору у відповідність до умов закупівлі та проекту договору, який був Додатком 4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2025-03-20-013646-a.
Рішеня
05.06.2025 15:03
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-22-004122-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, із врахуванням пояснень від 05.06.2025, постала потреба в отриманні пояснень щодо причин укладання договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005, який відрізняється від проекту договору, що був визначений замовником у Додатку №4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2025-03-20-013646-a. Зокрема, в Додатку 1 до проекту договору відсутні пункти 5.2.6, 5.2.7, 5.2.8, що були включені до договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.06.2025 15:58
Орган перевірки
13.06.2025 00:00
Документи повідомлення
09.06.2025 15:58
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
За результатами розгляду запиту Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги (Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-22-004122-a) повідомляємо наступне: При підписанні договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005 Лізингодавець без узгодження з Лізингоодержувачем помилково додав в Додаток 1 до Договору пункти 5.2.6, 5.2.7, 5.2.8, які були відсутні в проекту договору, що був Додатком 4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2025-03-20-013646-a. Після того, як Лізингоодержувач (КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР) виявив цей факт було ініційовано підписання додаткової угоди з метою приведення цього договору у відповідність до умов закупівлі та проекту договору, який був Додатком 4 до тендерної документації процедури закупівлі UA-2025-03-20-013646-a. Додаткова угода №25-7LL0005-0001 до договору фінансового лізингу від 08.05.2025 №25-7LL0005 була укладена 29.05.2025, та розміщена у електронній системі закупівель (додається до пояснення).
Рішеня
10.06.2025 16:40
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 777 670.37 грн.
Замовник:
КП Черкаська служба чистоти"
Контактний телефон:
+380472643466
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 777 670.37 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП Черкаська служба чистоти"
Контактний телефон:
+380472643466
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності