Показати схожі тендери

Закупівля Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2024 рік від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-22-002621-a
Id Tender 07aeb5dbab974560b5329ec124bbfc30
План UA-P-2024-12-26-014924-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.05.2025 10:26
Остання зміна 10.06.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
375 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 750 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 10:26 до 02.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 22.05.2025 10:26
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.05.2025 10:26
до 30.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:39
-
Залишилось 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 14:32
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 22.05.2025 10:26 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.05.2025 10:26 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:39
Основні параметри
Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2024 рік
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
375 000 грн.
Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2024 рік
Назва предмета закупівлі
Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2024 рік
Очікувана вартість
375 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 12:16
Закінчення аукціону
03.06.2025 12:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2024 рік
Код ДК 021:2015
79222000-6 - Послуги з підготовки податкових декларацій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг проводиться замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН"
Пропозиція:
320 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СІ ЕЙЧ ПІ ПАРТНЕРС"
Пропозиція:
286 205 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 12:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 10:26
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
22.05.2025 10:26
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андруховець Микола Федорович
Електронна пошта
Телефон
380442069756
Сайт:
http://www.energoatom.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24584661
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2024 рік
Період вимог/скарг з 10.06.2025 14:32 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 12:39 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей учасник процедури закупівлі ТОВ «СІ ЕЙЧ ПІ ПАРТНЕРС» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
10.06.2025 14:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 14:27
Електроний протокол про продовження строку
03.06.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.05.2025 10:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «СІ ЕЙЧ ПІ ПАРТНЕРС» на відповідність вимогам тендерної документації, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 14:27
Дата кінця розгляду
02.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог чинного законодавства (у межах своєї компетенції) повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. Надані у складі тендерної пропозиції інформація/документи не підтверджують відповідність учасника встановленому замовником у тендерній документації кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, зазначені у «Довідці про досвід виконання» (файл «Додаток 6 до ТД - Довідка про досвід виконання.pdf») за формою Додатка 6 до тендерної документації надавачі послуг за зазначеними у довідці договорами (ТОВ «ТРИВІУМ ПЕКЕДЖИНГ УКРАЇНА» (основний вид діяльності за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 25.92 «Виробництво легкових металевих паковань») та ТОВ «ДУНАПАК Україна» (17.21 «Виробництво гофрованого паперу та картону, паперової та картонної тари»)) не є суб’єктами господарювання в паливно-енергетичному комплексі. Відповідно усі документи/інформація надані учасником на виконання вимог пункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації не відповідають встановленим у ній вимогам. 1.2. Для підтвердження відповідності учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка довільної форми з інформацією про наявність в учасника шістьох працівників (файл «Довідка №1.pdf»). Проте у зазначеному документі не зазначено їх ПІБ; потребує уточнення, що саме зазначено у стовпці третьому – посада, або спеціальність, або професія (відповідно до вимог тендерної документації має бути зазначена тільки посада); не зазначений стаж роботи кожного фахівця (вимога тендерної пропозиції), натомість наявна інформація про досвід роботи у сфері трансфертного ціноутворення; не зазначено, що саме зазначені працівники будуть залучені до надання послуг, що закуповуються. Крім того, учасником для підтвердження інформації, зазначеної у довідці не надано: копію документів, які підтверджують взаємовідносини працівника з учасником: наказ та/або розпорядження про призначення (прийняття на роботу), та/або трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу); копії дипломів (сертифікатів, ліцензій тощо) усіх працівників, зазначених у довідці, якими підтверджується здобуття ними повної вищої освіти в галузі економіки або фінансів (разом з тим у тендерній пропозиції містяться копії дипломів особи, яка не зазначена у довідці); на підтвердження наявності працівника, що зареєстрований в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, копія довідки з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, отримана у держателя/адміністратора Реєстру відповідно до вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» №2258-VIII від 21.12.2017 (довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення цього тендера); скріншот кабінету користувача (працівника учасника, який буде залучений до надання послуг)/інший документ, який підтверджує, що конкретний працівник учасника є зареєстрованим користувачем бази даних «ORBIS» Bureau van Dijk. Копія чинного сертифіката (диплома) професійної організації, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності (ACCA, AICPA, ICAEW) надана без перекладу українською мовою. Також довідка не містить таких обов’язкових реквізитів як дата та реєстраційний індекс (номер), що суперечить вимогам тендерної документації. 1.3. Для підтвердження відповідності учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (обсяг річного доходу (виручки) учасника має становити не менше 375 000,00 грн за 2024 рік) у складі тендерної пропозиції не надані копії балансу (звіту про фінансовий стан (форма № 1)) та звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід (форма № 2)) за 2024 рік з відміткою органу статистики або з підтверджувальними документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку за 2024 рік. 1.4. У складі тендерної пропозиції відсутній лист, яким учасник підтверджує, що не включений до переліку ризикових платників ПДВ, та надання згоди на передачу Замовнику інформації про грошові зобов’язання платника податків та його заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС та скріншот власного електронного кабінету платника податку з інформацією про надання Замовнику «Згоди установі на передачу інформації про грошові зобов’язання платника податків та його заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС». 1.5. Умови оплати, визначені в «Інформації про предмет закупівлі» ( файл «Додаток 2 до ТД - Інформація про предмет закупівлі.pdf»), не відповідають вимогам тендерної документації. 1.6. У заповненій та наданій у складі тендерної пропозиції анкеті (файл «Додаток 9 до ТД - Анкета.pdf) відсутня вся інформація, передбачена для надання у Додатку 9 до тендерної документації. Крім того, заповнена та надана учасником анкета не містить таких обов’язкових реквізитів як дата та реєстраційний індекс (номер), що суперечить вимогам тендерної документації. 1.7. У складі тендерної пропозиції відсутня графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки, підписана директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1.1 Додатка 1 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2 Додатка 1 до тендерної документації, пункт 8 розділу І та абзац 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2.3. Пункт 1.3. Додатка 1 до тендерної документації. 2.4. Пункт 3.1. Додатка 1 до тендерної документації. 2.5. Додаток 2 до тендерної документації, пункт 3 розділу V тендерної документації. 2.6. Пункт 6.1 Додатка 1 до тендерної документації та абзац 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2.7. Пункт 6.1. Додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка за формою Додатка 6 до тендерної документації. Аналогічними договорами вважаються виконані у 2023 - 2024 роках договори на надання послуг з підготовки документації та звітності з трансфертного ціноутворення по суб’єкту господарювання в паливно - енергетичному комплексі з використанням бази даних «ORBIS» Bureau van Dijk. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник повинен надати: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ); та - лист-відгук (-и) від кінцевого отримувача (-ів) послуги у довільній формі, зміст якого підтверджує своєчасне надання послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Лист має містити, зокрема таку інформацію: номер та дата укладеного договору, предмет договору; - скріншоти або інші документи, які підтверджують, що аналіз вибірки співставних компаній з підготовки підтверджувальної документації з трансфертного ціноутворення для контрольованих операцій, здійснений учасником за результатами надання послуг за договорами, які зазначені у довідці за формою Додатка 6, з використанням бази даних «ORBIS» Bureau van Dijk. Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше двох. 3.2. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність не менше 6 (шістьох) працівників відповідної кваліфікації, що мають трудові відносини з Учасником, які мають необхідні знання й досвід, та будуть безпосередньо залучені до надання послуг, із зазначенням ПІБ, займаної посади, стажу роботи кожного фахівця, ступінь освіти, спеціальності з урахуванням вимог тендерної документації. Копії документів, які підтверджують взаємовідносини працівника з учасником: наказ та/або розпорядження про призначення (прийняття на роботу), та/або трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу). Копії дипломів (сертифікатів, ліцензій тощо) працівників, зазначених у довідці, якими підтверджується здобуття ними повної вищої освіти в галузі економіки або фінансів. На підтвердження наявності працівника, що зареєстрований в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності копія довідки з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, отримана у держателя/адміністратора Реєстру відповідно до вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» №2258-VIII від 21.12.2017 (довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення цього тендера). Скріншот кабінету користувача (працівника учасника, який буде залучений до надання послуг)/інший документ, який підтверджує, що конкретний працівник учасника є зареєстрованим користувачем бази даних «ORBIS» Bureau van Dijk. Переклад українською мовою наданого у складі тендерної пропозиції чинного сертифіката (диплома) професійної організації, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності (ACCA). 3.3. Копія балансу (звіту про фінансовий стан (форма № 1)) за 2024 рік з відміткою органу статистики або з підтверджувальними документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку – для юридичних осіб-резидентів та копія Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід (форма № 2)) за 2024 рік з відміткою органу статистики або з пудтверджувальними документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку – для юридичних осіб-резидентів. При цьому обсяг річного доходу (виручки) учасника має становити не менше 375 000,00 грн за 2024 рік. 3.4. Лист, яким учасник підтверджує, що не включений до переліку ризикових платників ПДВ, та надання згоди на передачу Замовнику інформації про грошові зобов’язання платника податків та його заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС. Скріншот власного електронного кабінету платника податку з інформацією про надання Замовнику «Згоди установі на передачу інформації про грошові зобов’язання платника податків та його заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС». 3.5. Документ за формою Додатка 2 до цієї тендерної документації з урахуванням роз’яснень до Додатка 2 до тендерної документації та вимоги пункту 3 розділу V тендерної документації. 3.6. Документ за формою Додатка 9 до тендерної документації з урахуванням вимог тендерної документації. 3.7. Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. Документ підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою. АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до чинного законодавства виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Створено
09.06.2025 08:57
Надати до
10.06.2025 08:57
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 14:32 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 16:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069756
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 16:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069756
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності