Закупівля Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг ) від Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Очікувана вартість
1 897 828.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9489,14
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Код ДК 021:2015
45233000-9 -
Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
у зв'язку з військовим станом, розрахунки за виконані роботи здійснюються не пізніше 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:16
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій .
Мінімальний перелік, передбачений технічним завданням:
- Автомобіль бортовий вантажний, вантажопідйомність не менше 8 т;
- Кран на автомобільному ходу;
- Автонавантажувач;
- Екскаватор;
- Бульдозер;
- Коток
1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення:
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення)
або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо).
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення:
-Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення)
або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо).
1.3. Для підтвердження наявності будівельних машин надати свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу (у разі, якщо Учасник є власником транспортного засобу) та/або діючий договір, що підтверджує право користування Учасником транспортних засобів – договір оренди та/або договір надання послуг (у разі, якщо Учасник залучає транспортні засоби від третіх осіб). У разі надання документів для транспортних засобів, що не є власністю Учасника, додатково надати свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, яке повинно підтверджувати зазначеного в наданих документах власника, а також дозвільні документи на експлуатацію машин підвищеної небезпеки. У разі якщо в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу зазначено адресою населений пункт, що відрізняється від населеного пункту, щодо виконання робіт в якому здійснюється дана закупівля – обов’язково додати підтвердження спроможності або залучення локальної техніки згідно вимог тендерної документації, або підтвердити спроможність транспортування (надати інформацію та документи згідно вимог тендерної документації про спеціалізований транспорт для перевезення автонавантажувача та/або екскаватора та/або бульдозера та/або котка, які зареєстровані в іншому населеному пункті в кількості, необхідній для їх одночасного транспортування) та стоянки техніки у місті виконання робіт (надати інформацію та документи згідно вимог тендерної документації, що підтверджують право власності або право користування відповідно обладнаною територією).
1.4. Для підтвердження наявності технологій надати чинні сертифікати ДСТУ ISO 9001; 14001, 45001, виданих стосовно будівництва доріг акредитованим органом з сертифікації. Додатково надати атестат акредитації органу сертифікації, а також останні звіти аудиту органу сертифікації, які повинні бути видані не раніше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
21.05.2025 20:36
Дата архівування
12.06.2025 11:16
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій .
Мінімальний перелік, передбачений технічним завданням:
- Автомобіль бортовий вантажний, вантажопідйомність не менше 8 т;
- Кран на автомобільному ходу;
- Автонавантажувач;
- Екскаватор;
- Бульдозер;
- Коток
1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення:
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення)
або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо).
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення:
-Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення)
або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо).
1.3. Для підтвердження наявності будівельних машин надати свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу (у разі, якщо Учасник є власником транспортного засобу) та/або діючий договір, що підтверджує право користування Учасником транспортних засобів – договір оренди та/або договір надання послуг (у разі, якщо Учасник залучає транспортні засоби від третіх осіб). У разі надання документів для транспортних засобів, що не є власністю Учасника, додатково надати свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, яке повинно підтверджувати зазначеного в наданих документах власника, а також дозвільні документи на експлуатацію машин підвищеної небезпеки.
1.4. Для підтвердження наявності технологій надати чинні сертифікати ДСТУ ISO 9001; 14001, 45001, виданих стосовно будівництва доріг акредитованим органом з сертифікації. Додатково надати атестат акредитації органу сертифікації, а також останні звіти аудиту органу сертифікації, які повинні бути видані не раніше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1.Надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою:
2.2. Учасник повинен підтвердити наявність на підприємстві:
- виконроб, не менше чотирьох працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації. На інженера-проектувальника у частині кошторисної документації надати у складі пропозиції скановану копію кваліфікаційного сертифікату. Також надати копію договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу для інженера-проектувальника у частині кошторисної документації
2.3. Надати копію диплому про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництво для виконавця робіт Учасника.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 11:16
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), в довільній формі. Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2020-2025 років, що виконувались учасником.
3.2. У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а щодо нього повинен бути оприлюднений звіт про виконання договору. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з цим же Замовником, що здійснює дану процедуру закупівлі – достатньо надати інформацію про номер оголошення, Замовник самостійно перевірить відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
21.05.2025 20:36
Дата архівування
12.06.2025 11:16
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), в довільній формі. Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником.
3.2. У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а щодо нього повинен бути оприлюднений звіт про виконання договору. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з цим же Замовником, що здійснює дану процедуру закупівлі – достатньо надати інформацію про номер оголошення, Замовник самостійно перевірить відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Для юридичних осіб**:
4.1. Копія балансу за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
4.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Поштовий індекс
02068
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. О. Кошиця, 11
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Тендер:
UA-2025-05-21-014542-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-21-014542-a.c1
Дата:
30.05.2025 16:23
Стан:
Задоволено
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-05-21-014542-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
№1.
За результатами ознайомлення Скаржником із Тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
3.1. Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), в довільній формі. Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником.
3.2. У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а щодо нього повинен бути оприлюднений звіт про виконання договору. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
У разі надання інформації про аналогічний договір, укладений з цим же Замовником, що здійснює дану процедуру закупівлі – достатньо надати інформацію про номер оголошення, Замовник самостійно перевірить відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не нижче очікуваної вартості даної закупівлі. Щодо кожного такого договору Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналу договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами, позитивний відгук щодо виконання аналогічного договору від замовника, документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником. У позитивному (-их) відгук (-ах) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Так, Замовником передбачено дискримінаційний критерій та умова щодо підтвердження потенційними учасниками аналогічного досвіду, зокрема:
1) Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником.
Скаржнику не зрозуміло встановлення обмежувальних вимог щодо:
1. періодів, за які можуть бути надані аналогічні Договори, оскільки це жодним чином не впливає на спроможність виконавця виконати роботи за предметом закупівлі;
2. та чому саме аналогічним договором є договір на капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів.
Зокрема, Скаржник має успішний досвід виконання договорів з капітального ремонту автомобільних доріг протягом 2020 - 2024 років, а також станом на даний час Скаржник виконує роботи з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення за договорами, які укладені в 2023 – 2024 роках по закупівлям № UA-2024-07-25-009315-a та UA-2023-08-04-011407-a. Проте через встановлення Замовником вимог про надання Договорів з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, Скаржник не може надати підтвердження наявного у нього досвіду виконаних аналогічних договорів.
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання договорів, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель», а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» має позитивний досвід виконання аналогічних договорів (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства, до прикладу:
1) Договір № 202 від 09.07.2024 року за предметом: «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Полтавській в м. Ромни Сумської обл.» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будiвництво трубопроводiв, лiнiй зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2024-04-15-011030-a);
2) Договір № 26 від 06.10.2023 року за предметом: Капітальний ремонт відрізку автодороги від кінця під"їзду до смт. Гончарівське автошлях Р69 до колишнього контрольно-пропускного пункту смт. Гончарівське (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2023-09-19-006542-a);
3) Договір № 173 від 03.07.2023 року, предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Миру в смт Срібне Прилуцького району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (оголошення - UA-2023-06-08-002380-a);
4) Договір № 194 від 14.07.2023 року, за предметом "Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Миру (від вулиці Шевченка до КНП «Срібнянська лікарня») в смт Срібне Прилуцького району Чернігівської області" (код за ЄЗС ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2023-06-23-012062-a):
5) Договір № 16 від 24.06.2020 року, за предметом Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Київської (від вул. Котляревського до Андріївського ринку) в м. Прилуки Чернігівської області (ІІ черга) (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») (оголошення - UA-2020-05-05-004072-b);
6) Договір № 8 від 17.04.2020 року, за предметом Капітальний ремонт дороги по вул.Київській (від вул.Ю.Коптєва до вул.Котляревського) в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021: 2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (оголошення - UA-2020-03-17-001085-c);
Таким чином, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу в частині аналогічного досвіду до Скаржника. Встановлення вказаних дискримінаційних та необґрунтованих вимог, а саме: Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником, не дають можливості Скаржнику прийняти участь у закупівлі, не зважаючи на той факт, що Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів але не може прийняти участь у Закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційних вимог.
Також у підтвердження виконання аналогічного договору Замовник вимагає подання актів звірки з замовником про надходження коштів згідно з таким договором – ця вимога є дискримінаційною для Скаржника. Так як, акт звірки взаєморозрахунків - це документ, що зафіксовує стан розрахунків між двома сторонами та визначає наявність заборгованості та узгодженість розрахунків, а також Акт звірки сам по собі не є первинним документом, що підтверджує господарські операції відповідно до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку та Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Враховуючи вищевикладене Скаржник не складав із Замовником Акти звірки, так як даний документ є необов’язковим згідно законодавства України.
Підтвердженням про надходження коштів згідно з таким договором є вимога про надання банківського документу (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, що спокійно може надати Скаржник
Просимо розглянути колегію питання щодо виключення з пп. 3.1. та пп. 3.2. пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації дискримінаційної вимоги щодо:
1. вказання виду робіт, а саме: прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів;
2. та періоду виконання робіт, а саме – укладених в період 2024-2025 років, що виконувались учасником;
3. надання актів звірки з замовником.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Виходячи з вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014542-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників.
2. Провести перевірку викладених фактів.
3. Задовольнити скаргу у повному обсязі.
4. Зобов’язати Замовника – Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації усунути наведені у даній скарзі дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та викладеного у мотивувальній частині скарги за предметом: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014542-a.
Додатки:
Додаток 1
- Документи, що підтверджують наявність аналогічних договорів.
№ 2
За результатами ознайомлення Скаржника із Тендерною документацією та Технічним завданням щодо предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічному завданню:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічному завданню:
- Розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл). Роботи повинні виконуватись у відповідності до технічних показників по об’єкту та проектної документації.
Відомість обсягів робіт викладено окремим файлом, а саме дефектний акт в якому:
- позиція № 1 «Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт, глибина різання 50 мм» та
- позиція № 2 «Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт. На кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати до товщ. 100мм.»
відповідають СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів.
Право власності на цей документ належить КП «ШЛЯХРЕМБУД» і тому відтворювати, тиражувати і розповсюджувати його повністю чи частково на будь-яких носіях інформації без офіційного дозволу заборонено.
Застосування СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 суперечить вимогам «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, а саме пунктом 2.3 встановлено, що:
До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі –КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ? КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ? КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ? КНУ РЕКНр);
4)на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ? КНУРЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ? КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ? КНУ РКНЕМ)».
Але Замовник під час складання Дефектного акту та проектної документації не зважав на вимоги встановлені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві зі змінами і це в результаті призводить до дискримінації Скаржника та ставить Скаржника в залежність від третіх осіб, а саме: КП «ШЛЯХРЕМБУД», який на свій розсуд та бажання може надати дозвіл на користування кошторисними нормами, а може і не надати, так як КП «ШЛЯХРЕМБУД» згідно нормативних документів чинного законодавства України не зобов’язаний всім надавати дозвіл на використання своїх кошторисних норм.
На думку Скаржника Замовник навмисно використав індивідуально розроблені кошторисні норми до Предмету закупівлі для зменшення кола учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Адже в кошторисних нормах України наявна позиція «Нарізування швів у бетоні затверділому» (КР18-35-1 збірник на Ремонтно-будівельні роботи), яка за складом та характером робіт повністю відповідає вимогам технічного завдання і не ставить Скаржника чи інших учасників закупівлі у залежність від дозволу КП «ШЛЯХРЕМБУД».
Просимо розглянути колегію питання щодо заміни індивідуально розроблених кошторисних норм в Дефектному акті, а саме: позиції 1 та 2, які відповідають СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів на позиції які відповідають КР18-35-1 збірник на Ремонтно-будівельні роботи затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві зі змінами. Так як Замовник чітко в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) прописує, що - Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Виходячи з вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014542-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників.
2. Провести перевірку викладених фактів.
3. Задовольнити скаргу у повному обсязі.
4. Зобов’язати Замовника – Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації усунути наведені у даній скарзі дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та викладеного у мотивувальній частині скарги за предметом: «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-014542-a.
Автор:
42799488, ТОВ "ІНЕЙТС"
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул. Сагайдачного гетьмана, будинок 128/1
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Тема:
кваліфікаційні вимони
Зміст:
Доброго дня. Шановний Замовник Ваша вимога, яка викладена в пункті 3.1. Додатку 1, а саме: Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), в довільній формі. Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником є дискримінаційною. Так як згідно абзацу 3 пункту 2 статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі" встановленно - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором на виконання капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів згідно законодавства України є договори з капітального ремонту, реконструкції або будівництва без прив'язки до об'єкту, а саме до ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, адже відповідні роботи проводяться і під час виконання капітального ремонту автомобільних доріг. Також зазначаємо, що вказувати період виконання аналогічного договору є дискримінацією та обмеженням кола учасників в даній закупівлі. Згідно наказу від 17.08.2020 № 1572 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства в пунктах 14 - 19 Рекомендацій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ніде невказано, що Замовник має право встановлювати період виконання аналогічних договорів. Враховуючи вищевикладене та Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон), а саме Статтею 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ВИЗНАЧЕНО: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому враховуючи вищевикладене просимо Вас внести зміни до тендерної документації прибравши з даної вимоги дискримінаційні вимоги, а саме: укладений в період 2024-2025 років та капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, адже підтвердженням виконання аналогічного договору з капітального ремонту є Капітальний ремонт автомобільних доріг. Також при прийнятті свого рішення враховуйте практику Антимонопольного комітету України, а саме: рішення № 5265-р/пк-пз від 03.04.2025 та рішення № 7883 -р/пк-пз від 16.05.2025.
Дата оприлюднення звернення:
23.05.2025 18:27
Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Таким чином, вимога повністю узгоджується з чинними нормами у сфері публічних закупівель.
Дата оприлюднення відповіді:
26.05.2025 15:16
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Тема:
технічне завдання
Зміст:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Технічне завдання щодо предмету закупівлі: Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Пункт 2.3. Настанови говорить по те, що «До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі –КНУ РЕКН): 1) на будівельні роботи (далі ? КНУ РЕКНб); 2) на монтаж устаткування (далі ? КНУ РЕКНму); 3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ? КНУ РЕКНр); 4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ? КНУРЕКНрв); 5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ? КНУ РЕКНпн); 6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ? КНУ РКНЕМ). Проте «Відомість обсягів робіт» передбачає виконання робіт по «Нарізанню швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт, глибина різання 50 мм» та «Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт. На кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати до товщ.100мм.». Дані позиції відповідають СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів КП "Шляхрембуд". Цей документ є приватною власністю та не може бути використаний без згоди власника. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення щодо виконання даного виду робіт та застосування коштрисних норм України.
Дата оприлюднення звернення:
27.05.2025 16:15
Шановний Учаснику, повідомляємо, що пропозиція повинна відповідати вимогам, які встановлені Замовником, зокрема в технічному завданні, з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва.
Дата оприлюднення відповіді:
30.05.2025 14:36
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Тема:
Аналогічні
Зміст:
Доброго дня. Шановний Замовник Ваша вимога, яка викладена в пункті 3.1. Додатку 1, а саме: "Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х договорів), в довільній формі. Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, укладений в період 2024-2025 років, що виконувались учасником", є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно кількості аналогічних договорів, а саме: "не менше 2-х договорів".
Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно року укладання аналогічних договорів, а саме: "укладений в період 2022-2025 років".
Дата оприлюднення звернення:
29.05.2025 13:03
Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Замовник встановлює кваліфікаційний критерій згідно вимог законодавства. Також в питанні не міститься конкретики що саме в встановленій вимозі, на думку Учасника, є дискримінаційним. Таким чином, вимога повністю узгоджується з чинними нормами у сфері публічних закупівель.
Дата оприлюднення відповіді:
01.06.2025 13:00
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Тема:
аудит системи
Зміст:
Тендерна документація вимагає надати останні звіти аудиту органу сертифікації, які повинні бути видані не раніше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій.
У нас свіжий сертифікат, тому звіт не про аудит а про перевірку системи управління.
Таким чином просимо додати "або звіт чи інший документ з перевірки системи управління"
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 17:15
Шановний Учаснику, при первинній сертифікації також формується звіт аудиту органу сертифікації. Таким чином відсутня потреба в зміні формулювання вимоги.
Дата оприлюднення відповіді:
01.06.2025 12:57
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Поліська, 26 Дарницького району м. Києва (заходи з благоустрою) (Код ДК 021:2015:45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )
Тема:
витрати труда в підсмковій
Зміст:
Ви вказали, що учасник має право застосувавати іншу техніку ніж у підсумковій. Просимо вказати, що учасник має право подати кошторис з іншими витратами труда, ніж у підсумковій. Бо зміна техніки тягре зміну витрат труда. Крім того, показники ЗВВ в інвесторській і підрядній коштоиисній документації можуть відрізнятися. Тому витрати труда в людино-годинах теж зміняться.
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 17:15
Шановний Учаснику, повідомляємо, що пропозиція повинна відповідати вимогам, які встановлені Замовником, зокрема в технічному завданні, з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва. Тендерна документація містить чіткі вимоги в цій частині.
Дата оприлюднення відповіді:
01.06.2025 13:01
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 897 828.6
грн.
Період подання пропозицій
до
17.06.2025 00:00
Замовник:
Управління будівництва та житлово-комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації