Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Інфляційний пристрій) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-014527-a
Id Tender 41546e11f1344c99aab26c1cd83406e5
План UA-P-2025-05-21-005138-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.05.2025 20:32
Остання зміна 30.06.2025 16:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 013 411.52 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 067.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 20:31 до 02.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 20:31
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 20:31
до 30.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.06.2025 14:05
-
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 16:52
до 06.07.2025 00:00
Період уточнень
з 21.05.2025 20:31 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 20:31 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 14:05
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Інфляційний пристрій)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
10 013 411.52 грн.
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Інфляційний пристрій)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Інфляційний пристрій)
Очікувана вартість
10 013 411.52 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50067,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 13:36
Закінчення аукціону
03.06.2025 14:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інфляційний пристрій
Код ДК 021:2015
33141210-5 - Балонні катетери
Код НК 024:2023
34919 Катетер балонний внутрішньоаортальний
Кількість
28 448
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Київ чи Київська область
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Продукції за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата за Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. Договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАЗОВЕ"
Пропозиція:
7 764 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕГРА МЕДІКАЛ"
Пропозиція:
7 765 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК."
Пропозиція:
7 766 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 13:36
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Омелянчук
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Інфляційний пристрій)
Період вимог/скарг з 30.06.2025 16:52 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 14:05 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 16:52
Повідомлення про рішення
09.06.2025 10:56
Електроний протокол про продовження строку
03.06.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РАЗОВЕ" до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
09.06.2025 10:55
Дата кінця розгляду
02.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: ТОВ «РАЗОВЕ» запропоновано до постачання медичний виріб Іs класу безпеки, для якого законодавством передбачене обов’язкове внесення до Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг. Учасником не надано витяг або знімок екрана з такого Реєстру з інформацією щодо декларації про відповідність (номер, дата видачі, термін дії тощо) та щодо назви медичного виробу, що є предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п.6.1.2. розділу 6 Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник має надати витяг або знімок екрана з такого Реєстру з інформацією щодо декларації про відповідність (номер, дата видачі, термін дії тощо) та щодо назви медичного виробу, що є предметом закупівлі. У разі, якщо на момент подачі тендерної пропозиції така інформація не внесена до Реєстру, Учасник має надати лист Учасника, або Уповноваженого представника, або Виробника, що підтверджує надання повідомлення до Держлікслужби про внесення інформації в Реєстр, або знімок екрана з інформацією що підтверджує надання такого повідомлення до Держлікслужби про внесення інформації в Реєстр.
Створено
26.06.2025 12:51
Надати до
27.06.2025 12:51
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 16:52 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 16:52
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 013 411.52 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 013 411.52 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності