Показати схожі тендери

Закупівля Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування» від КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ"ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-014519-a
Id Tender 0645426cb4054cfebf4e63dbd7edec7f
План UA-P-2025-05-21-017170-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.05.2025 20:38
Остання зміна 12.06.2025 15:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 809 969 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
78 099.69 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 20:29 до 05.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 20:29
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 20:29
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 13:48
до 12.06.2025 09:42
Залишилось 1 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 09:39
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 09:42
-
Період уточнень
з 21.05.2025 20:29 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 20:29 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 13:48 до 12.06.2025 09:42
Період кваліфікації
з 06.06.2025 13:48 до 12.06.2025 09:42
Основні параметри
Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 809 969 грн.
Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування»
Назва предмета закупівлі
Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування»
Очікувана вартість
7 809 969 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
78099,69
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
39 049.84
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 13:25
Закінчення аукціону
06.06.2025 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування»
Код ДК 021:2015
71530000-2 - Консультаційні послуги в галузі будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється в національній валюті України по безготівковому розрахунку на розрахунковий рахунок Виконавця згідно виставленого оригіналу рахунку та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний період протягом 10-ти робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
Пропозиція:
7 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ"
Пропозиція:
6 169 875.51 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 13:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ланецька
Електронна пошта
Телефон
+380674138055
Сайт:
http://www.rrt.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01190043
Повна назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Поштовий індекс
04112
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вулиця Дорогожицька, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування»
Період вимог/скарг з 12.06.2025 09:39 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 13:48 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 20:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку згідно форми, наведеної в Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1) Електронний тахеометр*– 1 шт. 2) GNSS приймач* – 1 шт. 3) Молоток Шмідта цифровий (склерометр)** – 1 шт. 4) Транспортні засоби автомобіль легковий – 2 од. 5) Ноутбук – 2 шт. 6) Принтер – 1 шт. 7) Програмний комплекс АВК-5 (або аналогічний); 8) Програмне забезпечення "Будівельні Технології: Кошторис" ПВР (або аналогічний); 9) Програмний комплекс AutoCAD або BricsCAD або аналогічний. *учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінали чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ** учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал чинного сертифікату калібрування У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: 1.1.1.1. На кожну одиницю транспортного засобу, зазначену в Таблиці 1: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; 1.1.1.2. На кожну одиницю програмного забезпечення, зазначену в Таблиці 1: - документ, що підтверджує право власності або користування (ліцензія та/або ліцензійний сертифікат). 1.1.1.3. На кожну одиницю іншої техніки, приборів, устаткування тощо, зазначену в Таблиці 1: - бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо; - інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу; - документ, що свідчить про придбання такого об’єкту (договір/видаткова накладна, тощо); 1.1.1.4. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на таку техніку (транспортні засоби, основні механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник додатково надає: - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України завірені належним чином учасником (у разі, якщо техніка не є власністю Учасника); - гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника на весь строк виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Виявлені невідповідності: 1) У довідці від 26.05.2-25 №2/ТД-1 відсутня інформація про тип/марку/модель та назву та реквізити документу, що підтверджує приналежність для електронного тахеометра, GNSS приймача, молотка Шмідта цифрового (склерометра); не підтверджено наявність 2 одиниць транспортних засобів; вказане документальне підтвердження наявності права власності/користування програмним забезпеченням та транспортним засобом не відповідає вимогам. 2) Відсутній документ, що підтверджує право власності або користування (ліцензія та/або ліцензійний сертифікат) на програмне забезпечення «Будівельні технології: Кошторис-8а» та програмний комплекс AutoCAD LT 2024/ 3) Відсутнє документальне підтвердження права власності/користування електронним тахеометром, GNSS приймачем, молотком Шмідта цифровим (склерометром), ноутбуками. 4) На підтвердження права користування принтером відсутні наступні документи: - бухгалтерська довідка та/або оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо; - інвентарна картка обліку основних засобів/ інвентарна картка обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку згідно форми, наведеної в Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1) Електронний тахеометр*– 1 шт. 2) GNSS приймач* – 1 шт. 3) Молоток Шмідта цифровий (склерометр)** – 1 шт. 4) Транспортні засоби автомобіль легковий – 2 од. 5) Ноутбук – 2 шт. 6) Принтер – 1 шт. 7) Програмний комплекс АВК-5 (або аналогічний); 8) Програмне забезпечення "Будівельні Технології: Кошторис" ПВР (або аналогічний); 9) Програмний комплекс AutoCAD або BricsCAD або аналогічний. *учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінали чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ** учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал чинного сертифікату калібрування У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: 1.1.1.1. На кожну одиницю транспортного засобу, зазначену в Таблиці 1: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; 1.1.1.2. На кожну одиницю програмного забезпечення, зазначену в Таблиці 1: - документ, що підтверджує право власності або користування (ліцензія та/або ліцензійний сертифікат). 1.1.1.3. На кожну одиницю іншої техніки, приборів, устаткування тощо, зазначену в Таблиці 1: - бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо; - інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу; - документ, що свідчить про придбання такого об’єкту (договір/видаткова накладна, тощо); 1.1.1.4. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на таку техніку (транспортні засоби, основні механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник додатково надає: - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України завірені належним чином учасником (у разі, якщо техніка не є власністю Учасника); - гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника на весь строк виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.1.1.5. пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації з метою проведення вхідного та операційного контролю матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: суміші бетонні, розчини будівельні, цемент, суміші будівельні сухі (модифіковані)) (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей). Послуги лабораторії з випробувань будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності з усіма додатками, які повинні містити основні будівельні матеріали. Додатково, у складі пропозиції надається: - лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі. - підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, дійсні на період будівництва; - підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення, дефлекторметр. Виявлені невідповідності: 1) Учасник не підтвердив компетентність залученої лабораторії проводити вимірювання сумішей будівельних сухих (модифікованих). 2) Відсутнє підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта, а також підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копія діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей), випробувальна лабораторія повинна відповідти вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: суміші бетонні, розчини будівельні, цемент, суміші будівельні сухі (модифіковані)); - підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, дійсні на період будівництва; - підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення, дефлекторметр. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку згідно форми наведеної у Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо) Для підтвердження інформації викладеної в довідці згідно форми наведеної в Таблиці 2 Учасник надає документ(и), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу. Якщо матеріально-технічна база не є власністю Учасника, то Учасник надає: - документи, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право господарського відання/оперативного управління та інше), які є чинними (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) або; - гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника на весь строк виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Виявлені невідповідності: 1) У складі пропозиції Учасника відсутня довідка складена згідно форми наведеної в Таблиці 2, відсутній гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору суборенди, а також відсутній Акт приймання-передачі Об’єкта найму, що є невід’ємною частиною Договору суборенди нежитлової площі №б/н від 01.08.2023р. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо); - гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника на весь строк виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - акт приймання-передачі Об’єкта найму, що є невід’ємною частиною Договору суборенди нежитлової площі №б/н від 01.08.2023р.. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.2.1. пункту 1.2. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер (або інша особа, що здійснює технічне керівництво)– не менше 1 особи; - провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 2 осіб; - сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)* - не менше 2 осіб; * сертифікати мають бути чинні, внесені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що перевіряється Замовником - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)** не нижче 1 категорії - не менше 1 особи, **сертифікат має бути чинним, виданим органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, додатково надається кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. - інженер-геодезист – не менше 1 особи; - інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи; - провідний інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості не менше 1 особи. 1.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці. 1.2.3. На всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції, оригіналів або копій відповідних кваліфікаційних сертифікатів. Виявлені невідповідності: 1) Надана довідка №1/ТД-28 від 04.06.2025 року складена не у відповідності до форми наведеної у Таблиці 3 та не посилання на відповідний реєстр для перевірки кваліфікаційних сертифікатів (за наявності). 2) Посади працівників Коник С.Г., Котул І.В., Шевчук Є.О. зазначених у довідці не відповідають назвам посад згідно з наданими у складі пропозиції наказами. 3) Учасник не підтвердив наявність не менше 2 сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво): - відсутнє документальне підтвердження трудових відносин провідного інженера консультанта Котула І.В. з Учасником; - кваліфікаційний рівень інженера-консультанта Мільто О.А. згідно наданого сертифікату базовий, що не відповідає вимогам тендерної документації, а також відсутні реквізити Мільто О.А. у завантаженій цивільно правовій угоді від 27.05.2025р. 4) Цивільно-правовий договір № 29/05-ПЦ від «29» травня 2025 року на послуги інженера-геодезиста Костенко С.А. не містить підпису директора ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД». 5) Дію наданого кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста Костенко С.А. №014219 від 09.08.2019р. зупинено наказом Держгеокадастру від 12.02.2025 №47. 6) Цивільно-правовий договір від «25» травня 2025 року на послуги інженера з технічного нагляду Волик А.В. наданий не у повному обсязі, відсутні реквізити і підписи сторін. 7) Відсутній кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації Балашова Г.Б. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка згідно форми наведеної Таблиці 3 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю; Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер (або інша особа, що здійснює технічне керівництво)– не менше 1 особи; - провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 2 осіб; - сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво)* - не менше 2 осіб; * сертифікати мають бути чинні, внесені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що перевіряється Замовником - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)** не нижче 1 категорії - не менше 1 особи, **сертифікат має бути чинним, виданим органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, додатково надається кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. - інженер-геодезист – не менше 1 особи; - інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи; - провідний інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості не менше 1 особи; - на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці; - на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції, оригіналів або копій відповідних кваліфікаційних сертифікатів. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.3.1. пункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох)*. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого є виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) та/або технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) та/або послуг інженера-консультанта на об'єктах будівництва (нове будівництво /реконструкція/ реставрація/капітальний ремонт) з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки). 1.3.2. копії аналогічних виконаних договорів, зазначених в довідці, з усіма додатками, що є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями; 1.3.3. копії документів на підтвердження виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці: акти надання послуг/виконання робіт та документ, що підтверджує готовність об'єкту до експлуатації (сертифікат закінченого будівництвом об'єкта та/або акт готовності об'єкта до експлуатації та/або інший документ, передбачений чинним законодавством). Виявлені невідповідності: 1) Надані Учасником договори №38/24 від 25.08.2024р. та 373К/РБ/33-24 від 31.05.2024р. не є аналогічними згідно вимог пункту 1.3.1 додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох)*. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого є виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) та/або технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) та/або послуг інженера-консультанта на об'єктах будівництва (нове будівництво /реконструкція/ реставрація/капітальний ремонт) з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки). - копії аналогічних виконаних договорів, зазначених в довідці, з усіма додатками, що є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями; - копії документів на підтвердження виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці: акти надання послуг/виконання робіт та документ, що підтверджує готовність об'єкту до експлуатації (сертифікат закінченого будівництвом об'єкта та/або акт готовності об'єкта до експлуатації та/або інший документ, передбачений чинним законодавством). 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 3.4.3. пункту 3.4. якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт повинен надати: 1) Довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до виконання робіт від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії та/або дозвільних документів субпідрядної організації на виконання робіт, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозвільних документів на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). Виявлені невідповідності: 1) Надана довідка №1/ТД-19 від 29.05.2025р. не містить видів робіт та/або обсяги, які передбачається доручити ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД», відсоток в загальному обсязі виконання робіт. 2) Надана довідка №1/ТД-26 від 04.06.2025р. не містить видів робіт та/або обсяги, які передбачається доручити ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ПАРК УРБАН & ІНОВЕЙШНС, відсоток в загальному обсязі виконання робіт. 3) Відсутня довідка у довільній формі від ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт, місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт на кожного із субпідрядників; - довідка у довільній формі від ТОВ «ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР «РЕМБУД» на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Закону України «Про страхування». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, скановані копії яких надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації. 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою страхової компанії (у разі її використання). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Надання договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Виявлені невідповідності: 1) Надана Учасником страхова гарантія оформлена не у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та не відповідає вимогам тендерної документації. 2) Відсутнє підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). 3) Надана Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі не враховує положень пункту 47 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - страхова гарантія оформлена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та вимог тендерної документації; - підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції); - програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі з врахуванням положень пункту 47 Особливостей. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Додатку № 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Згідно з пунктом 4.1.1. додатку 2 до тендерної документації на пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений КЕП/УЕП. Виявлені невідповідності: 1) Під час перевірки файлу підпису на пропозицію учасника на сайті https://czo.gov.ua/verify, було встановлено, що Учасником накладена електронна печатка замість КЕП або УЕП службової (посадової) особи, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти на пропозицію КЕП або УЕП службової (посадової) особи відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Створено
09.06.2025 14:53
Надати до
10.06.2025 14:53
Період вимог/скарг з 12.06.2025 09:42 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 09:39 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 12:08
Довідка НАЗК
12.06.2025 09:42
Повідомлення про рішення
12.06.2025 09:39
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-21-014519-a-c1
Очікує підписання
7 800 000 грн.
7 800 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування»
Номенклатура
Виконання функцій (утримання) служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) по об’єкту «Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Повна назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01190043

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
Повна назва
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36589234

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 809 969 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138055
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 809 969 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138055
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності