Показати схожі тендери

Закупівля Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання від ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-014207-a
Id Tender c8979ed4aee24264967bf7852933d41b
План UA-P-2025-05-21-017167-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 18:31
Остання зміна 10.06.2025 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 175 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 750 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 18:27 до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 18:27
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 18:27
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00
до 29.05.2025 12:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 12:16
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 12:16
до 10.06.2025 17:15
Період уточнень
з 21.05.2025 18:27 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 18:27 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 29.05.2025 12:16
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 29.05.2025 12:16
Основні параметри
Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 175 000 грн.
Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Назва предмета закупівлі
Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Очікувана вартість
1 175 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
35360, Україна, Рівненська область, Велика Омеляна, Шевченка, 74
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 175 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 18:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Ігнатюк
Електронна пошта
Телефон
+380970447703
Замовник
ЄДРПОУ
24176229
Повна назва
ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
35360
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
село Велика Омеляна
Адреса
вулиця Шевченка, будинок 74
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Період вимог/скарг з 29.05.2025 12:16 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 00:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 12:16
Довідка НАЗК
29.05.2025 12:16
Повідомлення про рішення
29.05.2025 12:11
-
29.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
29.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-21-014207-a-a1
Підписаний і діє
Номер
57/25
1 175 000 грн.
1 175 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Номенклатура
Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24176229

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3017501331

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 17:15
-
10.06.2025 17:14
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000079
Дата створення проекту
09.06.2025 17:37
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 18:27
Дата публікації висновку про результати
24.06.2025 18:06
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2025 № 45-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.06.2025 № 45-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-05-21-014207-a 21.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 18:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Великоомелянського ліцею Великоомелянської сільської ради, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 29.05.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів №57/25 від 10.06.2025 з додатком до нього, пояснення Замовника з доданими документами отримані через електронну систему закупівель 11.06.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
24.06.2025 00:00
Дата публікації
24.06.2025 18:06
Документи висновку
24.06.2025 18:06
-
Повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-21-014207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надайте інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Згідно пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 №1554 закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН. До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, а не з використанням електронного каталогу? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 10:31
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 10:31
-
Відповідь
Пояснення по суті запиту
У межах проведення моніторингу процедури «Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-21-014207-a) надаємо наступні пояснення: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення 1 Пункт 14 Особливостей визначає, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пропонується один з таких методів визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, як метод порівняння ринкових цін та розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Було проаналізовано ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», що є офіційним майданчиком та враховано індекс інфляції (як інформаційне джерело використовувався – офіційний вебсайт Державної служби статистики України https://www.ukrstat.gov.ua/, для встановлення рівня інфляції). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання»» здійснено у порядку визначеною Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення 2 Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднене на офіційному сайті Великоомелянського ліцею за посиланням : https://xn--80ajschc6j.xn--e1apkg2h.net/%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/ 3. Надайте інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення 3 Відповідно до річного плану закупівель (опублікований 21 травня 2025 року, ідентифікатор плану UA- UA-P-2025-05-21-017167-a), джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України та місцевого бюджету. Згідно розпорядження КМУ від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України), як один з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України. Відповідно до Постанови КМУ від 15.11.2024 р. № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» затверджено Порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України. Однак посилання на згадані нормативні документи може бути застосовано лише при наявності фінансування за інструментом Ukraine Facility. Про фінансування закупівлі за інструментом Ukraine Facility та/або згідно Плану України у кошторисах на 2025 рік не зазначено. Фінансування даної закупівлі не здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Згідно пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 №1554 закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН. До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку. Пояснення 4 Запит ціни пропозиції регулює постанова КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі – Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених Особливостями №1178. Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару. Замовник закуповував навчальне обладнання відповідно до Постанови КМУ від 19 вересня 2023 року № 1023 «Питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у 2023 році (далі Постанова КМУ № 1023), яка не передбачає спеціальних умов придбання товарів окрім встановлених законодавством. Разом з тим, з 2024 року в проєктах договорів замовники, закуповуючи товари через Prozorro Market за кошти субвенції «Нова українська школа» (далі – «НУШ») застосовували коди ДК 021:2015, що були запропоновані Міністерством, а саме:? 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбуки «НУШ», планшети «НУШ», персональні комп’ютери «НУШ»; ? 30230000-0 Комп’ютерне обладнання: багатофункціональні пристрої «НУШ»; ? 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання: мультимедійне обладнання «НУШ», інтерактивне обладнання «НУШ». Оскільки замовник закуповував «Комплект засобів навчання і обладнання для навчальних кабінетів (Географії, фізики, STEM) ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання» відповідно до Постанови КМУ №1023, закупівля проводилась відповідно до вимог законодавства з урахуванням Особливостей шляхом проведення Відкритих торгів з особливостями, з дотриманням усіх принципів закупівельного законодавства. 11.06.2025 Уповноважена особа Великоомелянського ліцею: Т. Ігнатюк
Рішеня
11.06.2025 17:05
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 175 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970447703
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 175 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970447703
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності