Показати схожі тендери

Закупівля Ворота секційні підйомні від 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-013918-a
Id Tender 3abb1e30c47b40769e1f537ed6954219
План UA-P-2025-05-21-016546-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.05.2025 17:33
Остання зміна 12.06.2025 11:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 550 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 17:28 до 29.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 17:28
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 17:28
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 18:00
до 05.06.2025 10:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 10:38
до 11.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2025 10:38
-
Період уточнень
з 21.05.2025 17:28 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 17:28 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 18:00 до 05.06.2025 10:38
Період кваліфікації
з 29.05.2025 18:00 до 05.06.2025 10:38
Основні параметри
Ворота секційні підйомні
• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів субвенції з місцевого бюджету державному бюджету України на суму 800 000,00грн. та Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів загального фонду державного бюджету України на суму 750 000,00грн. • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місцезнаходження замовника – 30400, Україна , Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53. • Категорія замовника – п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). • Уточнюючий код за ДК 021:2015: 44221300-8 Ворота • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • Код КПКВ:1006280
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 550 000 грн.
Ворота секційні підйомні
Назва предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні
Очікувана вартість
1 550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
45 000
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 1
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 1
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30300, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Ізяслав, вул. М. Микитюка 106і
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 2
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 2
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30300, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Ізяслав, вул. М. Микитюка 106і
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 3
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 3
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30300, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Ізяслав, вул. М. Микитюка 106і
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 4
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 4
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 5
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 5
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 6
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 6
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 7
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 7
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 8
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 8
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30000, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Славута, вул. Миру, 15
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 9
Опис предмета закупівлі
Ворота секційні підйомні тип 9
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30000, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, , м. Славута, вул. Миру, 15
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату замовленого Товару на умовах післяплати у розмірі 100 (сто) % партії Товару, що поставлена, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту прийняття Товару від Постачальника та виконання останнім супутніх робіт, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки Товару: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання письмової заявки від Покупця, але не пізніше 31.08.2025 року (включно).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС"
Пропозиція:
1 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 17:33
Оголошення про проведення закупівлі
21.05.2025 17:28
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
21.05.2025 17:28
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Прокопчук
Електронна пошта
Телефон
+380384029907
Замовник
ЄДРПОУ
38089310
Повна назва
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
30400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Шепетівка
Адреса
вул. Митрополита Шептицького, 53
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота секційні підйомні
Період вимог/скарг з 05.06.2025 10:38 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 18:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 10:38
Довідка НАЗК
05.06.2025 10:38
Повідомлення про рішення
29.05.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 42 уповноваженої особи 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «03» червня 2025 року м. Шепетівка Уповноважена особа - Артем ПРОКОПЧУК ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота секційні підйомні) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" код 41106084 Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" код 41106084 щодо закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота секційні підйомні). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" код 41106084 в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота секційні підйомні) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п. 3.2.7. ч. 2. «Забезпечення тендерної пропозиції » Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (Додатку 4) тендерної документації гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. На виконання вищевказаної вимоги учасником в складі пропозиції надано довідку АТ КОМЕРЦIЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 250529SU15522300 вiд 29.05.2025p. 15:52:18. Підписантом даної довідки є ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ - НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВИМ ІГОРЕМ ВІКТОРОВИЧОМ. Проте, в складі пропозиції не надано документа на підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку - ЗЕМЦОВА ІГОРЯ ВІКТОРОВИЧА. А також, учасником в складі пропозиції надано Платіжну інструкцію № 35441 щодо сплати грошового забезпечення. Підписантом даної Платіжної інструкції є Заіграєв Є.О. - Член Правління Банку із питань корпоративного та малого і середнього бізнесу. Проте, в складі пропозиції не надано документа на підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку - Заіграєва Є.О. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати в складі пропозиції документ на підтвердження повноважень ЗЕМЦОВА ІГОРЯ ВІКТОРОВИЧА для підписання довідки АТ КОМЕРЦIЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 250529SU15522300 вiд 29.05.2025p. 15:52:18. 2. Надати в складі пропозиції документ на підтвердження повноважень Заіграєва Є.О. для підписання Платіжної інструкції № 35441 щодо сплати грошового забезпечення. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Артем ПРОКОПЧУК
Створено
03.06.2025 16:26
Надати до
04.06.2025 16:26
Договір
UA-2025-05-21-013918-a-c1
Очікує підписання
1 550 000 грн.
1 550 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 1
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 2
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 2
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 3
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 3
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 4
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 4
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 5
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 5
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 6
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 6
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 7
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 7
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 8
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 8
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота секційні підйомні тип 9
Номенклатура
Ворота секційні підйомні тип 9
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38089310

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41106084

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 18:00
Замовник:
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380384029907
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 18:00
Замовник:
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380384029907
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності