Показати схожі тендери
Закупівля Обладнання для облаштування кабінету хімії, біології та фізики: Лот 1 Набір демонстраційний «Механіка», Набір лабораторний «Молекулярна фізика і термодинаміка», Магнітний перемішувач з підігрівом, Комплект навчального обладнання для кабінету хімії та біології, Лот 2 Стерилізатор паровий (автоклав), Комплект обладнань для дослідів, Набір хімічних реактивів (основні та додаткові), Макети живої та неживої природи, Лот 3 Набір лабораторний для вивчення механіки, Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму, Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії, Комплект навчального обладнання для лабораторних досліджень, Лот 4 Набір демонстраційний «Електрика та магнетизм», Набір демонстраційний для вивчення атмосферного тиску з датчиком, Набір «Молекулярна фізика та термодинаміка» (Закупівля здійснюється в межах реалізації проєкту «Розвиваємо STEM-освіту разом: інноваційне навчання в Ліппе та Луцьку» (номер проєкту NAKOPA 106 377)) від Виконавчий комітет Луцької міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-013799-a
Id Tender 2c5b4356aaba43759016320dc1730db1
План UA-P-2025-05-21-016235-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 21.05.2025 17:31
Остання зміна 29.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
892 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
485 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 17:16 до 29.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 17:16
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 17:16
до 26.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.05.2025 17:00
-
Період уточнень
з 21.05.2025 17:16 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 17:16 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 17:00
Основні параметри
Обладнання для облаштування кабінету хімії, біології та фізики: Лот 1 Набір демонстраційний «Механіка», Набір лабораторний «Молекулярна фізика і термодинаміка», Магнітний перемішувач з підігрівом, Комплект навчального обладнання для кабінету хімії та біології, Лот 2 Стерилізатор паровий (автоклав), Комплект обладнань для дослідів, Набір хімічних реактивів (основні та додаткові), Макети живої та неживої природи, Лот 3 Набір лабораторний для вивчення механіки, Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму, Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії, Комплект навчального обладнання для лабораторних досліджень, Лот 4 Набір демонстраційний «Електрика та магнетизм», Набір демонстраційний для вивчення атмосферного тиску з датчиком, Набір «Молекулярна фізика та термодинаміка» (Закупівля здійснюється в межах реалізації проєкту «Розвиваємо STEM-освіту разом: інноваційне навчання в Ліппе та Луцьку» (номер проєкту NAKOPA 106 377))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
150 000 грн.
Лот 1 Набір демонстраційний «Механіка», Набір лабораторний «Молекулярна фізика і термодинаміка», Магнітний перемішувач з підігрівом, Комплект навчального обладнання для кабінету хімії та біології
Назва предмета закупівлі
Лот 1 Набір демонстраційний «Механіка», Набір лабораторний «Молекулярна фізика і термодинаміка», Магнітний перемішувач з підігрівом, Комплект навчального обладнання для кабінету хімії та біології
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 Набір демонстраційний «Механіка», Набір лабораторний «Молекулярна фізика і термодинаміка», Магнітний перемішувач з підігрівом, Комплект навчального обладнання для кабінету хімії та біології
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Дата постачання по
04.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Замовником після підписання Сторонами накладної на Товар, але не пізніше, ніж протягом 10 банківських днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРЕЩЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
135 600 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
215 000 грн.
Лот 2 Стерилізатор паровий (автоклав), Комплект обладнань для дослідів, Набір хімічних реактивів (основні та додаткові), Макети живої та неживої природи
Назва предмета закупівлі
Лот 2 Стерилізатор паровий (автоклав), Комплект обладнань для дослідів, Набір хімічних реактивів (основні та додаткові), Макети живої та неживої природи
Очікувана вартість
215 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1075,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 Стерилізатор паровий (автоклав), Комплект обладнань для дослідів, Набір хімічних реактивів (основні та додаткові), Макети живої та неживої природи
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Дата постачання по
04.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Замовником після підписання Сторонами накладної на Товар, але не пізніше, ніж протягом 10 банківських днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРЕЩЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
202 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
430 000 грн.
Лот 3. Набір лабораторний для вивчення механіки, Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму, Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії, Комплект навчального обладнання для лабораторних досліджень
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Набір лабораторний для вивчення механіки, Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму, Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії, Комплект навчального обладнання для лабораторних досліджень
Очікувана вартість
430 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 Набір лабораторний для вивчення механіки, Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму, Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії, Комплект навчального обладнання для лабораторних досліджень
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Дата постачання по
04.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Замовником після підписання Сторонами накладної на Товар, але не пізніше, ніж протягом 10 банківських днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРЕЩЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
407 600 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
97 000 грн.
Лот 4 Набір демонстраційний «Електрика та магнетизм», Набір демонстраційний для вивчення атмосферного тиску з датчиком, Набір «Молекулярна фізика та термодинаміка»
Назва предмета закупівлі
Лот 4 Набір демонстраційний «Електрика та магнетизм», Набір демонстраційний для вивчення атмосферного тиску з датчиком, Набір «Молекулярна фізика та термодинаміка»
Очікувана вартість
97 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
485,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4 Набір демонстраційний «Електрика та магнетизм», Набір демонстраційний для вивчення атмосферного тиску з датчиком, Набір «Молекулярна фізика та термодинаміка»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Дата постачання по
04.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Замовником після підписання Сторонами накладної на Товар, але не пізніше, ніж протягом 10 банківських днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРЕЩЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
91 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 17:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
29.06.2025 00:00
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
18.06.2025 16:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубіцький Андрій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380332777916
Замовник
ЄДРПОУ
04051327
Повна назва
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 Набір демонстраційний «Механіка», Набір лабораторний «Молекулярна фізика і термодинаміка», Магнітний перемішувач з підігрівом, Комплект навчального обладнання для кабінету хімії та біології
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 17:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 10 додатку 5 до Тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації Учасник повинен надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону.
Створено
04.06.2025 17:09
Надати до
05.06.2025 17:09
Лот № 2 Лот 2 Стерилізатор паровий (автоклав), Комплект обладнань для дослідів, Набір хімічних реактивів (основні та додаткові), Макети живої та неживої природи
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 17:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 10 додатку 5 до Тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації Учасник повинен надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону.
Створено
04.06.2025 17:09
Надати до
05.06.2025 17:09
Лот № 3 Лот 3. Набір лабораторний для вивчення механіки, Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму, Комплект посуду загального призначення для кабінету хімії, Комплект навчального обладнання для лабораторних досліджень
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 17:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 10 додатку 5 до Тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації Учасник повинен надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону.
Створено
04.06.2025 17:10
Надати до
05.06.2025 17:10
Лот № 4 Лот 4 Набір демонстраційний «Електрика та магнетизм», Набір демонстраційний для вивчення атмосферного тиску з датчиком, Набір «Молекулярна фізика та термодинаміка»
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 17:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 10 додатку 5 до Тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації Учасник повинен надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник не надав лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону.
Створено
04.06.2025 17:10
Надати до
05.06.2025 17:10
Торги відмінено
Очікувана вартість
892 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 17:00
Замовник:
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332777916
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
892 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 17:00
Замовник:
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332777916
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності