Показати схожі тендери

Закупівля Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-013749-a
Id Tender 7c2ec1cdb04e439fb4ebb47bbefe5db8
План UA-P-2025-05-21-016242-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 17:12
Остання зміна 11.06.2025 14:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
245 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 225 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 17:12 до 29.05.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 17:12
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 17:12
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:32
до 05.06.2025 12:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 12:12
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 12:12
до 11.06.2025 14:36
Період уточнень
з 21.05.2025 17:12 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 17:12 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:32 до 05.06.2025 12:12
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:32 до 05.06.2025 12:12
Основні параметри
Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
245 000 грн.
Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення
Назва предмета закупівлі
Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення
Очікувана вартість
245 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1225,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 11:57
Закінчення аукціону
30.05.2025 12:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення
Код ДК 021:2015
79221000-9 - Консультаційні послуги з питань оподаткування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації попередня оплата у розмірі 30% (тридцяти відсотків) від ціни Договору, зазначеної у п. 5.1. Договору, сплачується Замовником протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання цього Договору на підставі оригіналу рахунку Виконавця. Виконавець надає Замовнику оригінал рахунку не пізніше ніж за 10 (десять) робочих днів до кінцевої дати платежу. Строк надання послуг: 1. Виконавець надасть Замовнику попередні результати дослідження діапазону цін (тарифів) згідно п.3.3 Договору протягом 2 (двох) тижнів, після отримання Виконавцем всієї інформації, необхідної для надання Послуг, але не пізніше 22.08.2025. 2. Виконавець до 10.09.2025 надасть Замовнику проект Звіту про контрольовані операції за 2024 рік в форматі “.pdf” та “.xml”, надісланий у формі електронного листа для затвердження уповноваженими особами Замовника. Остаточний варіант Звіту про контрольовані операції буде надано не пізніше 16.09.2025. 3. Виконавець надасть Замовнику проект Документації з ТЦ щодо операцій, здійснених у 2024 році в форматі “.pdf”, надісланий у формі електронного листа українською мовою, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підтвердження Замовником попередніх результатів дослідження діапазону цін (тарифів) та після отримання всієї інформації необхідної для підготовки проекту за запитом Виконавця, але в будь якому разі не пізніше 19.02.2026. 4. Виконавець надасть Замовнику остаточний варіант Документації з ТЦ щодо операцій, здійснених у 2024 році в форматі “.pdf”, надісланий у формі електронного листа і паперовій формі українською мовою, не пізніше 26.02.2026. 5. Виконавець надасть Замовнику Супровідний лист до Документації з ТЦ щодо операцій за 2024 р. в форматі “.pdf”, надісланий у формі електронного листа і паперовій формі українською мовою, не пізніше 26.02.2026.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Платіж у розмірі 70% (сімдесяти відсотків) від ціни Договору, зазначеної у п. 5.1. Договору, сплачується Замовником після надання Послуг, підтверджених підписаним Сторонами Актом, без зауважень, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником оригіналу рахунку Виконавця (за умови відсутності зауважень Замовника щодо його оформлення) та за умови реєстрації Виконавцем до дати оплати, всіх податкових накладних за операціями поставки Послуг за цим договором, що є подіями для нарахування податкових зобов’язань, складених з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних (ця умова не застосовується якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість та/або Послуги не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"
Пропозиція:
215 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР"
Пропозиція:
179 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А1 КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
214 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СІ ЕЙЧ ПІ ПАРТНЕРС"
Пропозиція:
180 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 11:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павлушкова Ірина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380501602636
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення
Період вимог/скарг з 05.06.2025 12:12 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 12:32 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає
Документи кваліфікації
05.06.2025 12:12
Довідка НАЗК
05.06.2025 12:12
Повідомлення про рішення
30.05.2025 12:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР" (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 - 79220000-2 Податкові послуги (Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення) https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-21-013749-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 8 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. Пунктом 2.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «2.3. У разі закупівлі робіт та послуг: У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядника (файл 6. Довідка про субпідрядника.pdf») та довідку, підписану уповноваженою особою Учасника, про відсутність у свого субпідрядника/співвиконавця ТОВ АК «Кроу Україна» підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей (файл «7. Довідка п. 47 Особливостей.pdf»). Довідка про субпідрядника (файл 6. Довідка про субпідрядника.pdf») містить інформацію про скорочену назву співвиконавця, а саме: «ТОВ АК «Кроу Україна» та його код ЄДРПОУ (код ЄДРПОУ 33833362), що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації в частині зазначення інформації щодо повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. Учасником у складі тендерної документації не надано довідки саме від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "КРОУ УКРАЇНА", як співвиконавця, що залучатиметься в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів за звітні 2020, 2021, 2022 та 2023 роки (не менше 1 (одного) аналогічного договору в кожному з зазначених звітних років) із зазначенням: найменування контрагента; інформації про приналежність контрагента до великих компаній (у розумінні ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»); предмета договору; номеру та дати укладення договору; періоду надання послуг (2021-2024 роки) (в кожному з зазначених звітних роках); стану виконання договору (виконаний/ частково виконаний договір). контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); 1.3.2. Позитивний (позитивні) лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку, зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (договорів) та/або акт (акти) наданих послуг, що підтверджує (підтверджують) надання послуг за предметом договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку. Лист-відгук (листи-відгуки) та/або акт (акти) наданих послуг надаються щодо кожного договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку. При цьому у розумінні п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги у сфері трансфертного ціноутворення/ підготовки пакету документів з трансфертного ціноутворення (звіт, документація з трансфертного ціноутворення великих компаній (у розумінні ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») за звітні 2020, 2021,2022 та 2023 роки). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «1. Довідка про наявність досвіду.pdf») та копії актів надання послуг (файл «2. Акти.pdf). Відповідно інформації, зазначеної в актах наданих послуг (файл «2. Акти.pdf) Учасником не підтверджено надання послуг супроводу податкової перевірки та переговорів з представниками податкових органів з питань підготовленої Документації з трансфертного ціноутворення протягом терміну позовної давності, консультування з питань трансфертного ціноутворення за договором №01-238506-21 від 08.11.2021 та послуг супроводу податкової перевірки та переговорів з представниками податкових органів з питань підготовленої Документації з трансфертного ціноутворення та підготовки документації для проведення аудиту КІК на вимогу ДПС протягом терміну позовної давності за договором №01-011818-23 від 01.08.2023, укладеними з НЕК «Укренерго», що не відповідає вимогам п.1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ; довідку від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "КРОУ УКРАЇНА", як співвиконавця, що залучатиметься в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених п.47 Особливостей; позитивний (позитивні) лист-відгук (листи-відгуки) від НЕК «Укренерго», зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договорів №01-238506-21 від 08.11.2021 та №01-011818-23 від 01.08.2023, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (договорів) та/або акт (акти) наданих послуг, що підтверджує (підтверджують) надання послуг супроводу податкової перевірки та переговорів з представниками податкових органів з питань підготовленої Документації з трансфертного ціноутворення протягом терміну позовної давності, консультування з питань трансфертного ціноутворення за договором №01-238506-21 від 08.11.2021 та послуг супроводу податкової перевірки та переговорів з представниками податкових органів з питань підготовленої Документації з трансфертного ціноутворення та підготовки документації для проведення аудиту КІК на вимогу ДПС протягом терміну позовної давності за договором №01-011818-23 від 01.08.2023, укладеними з НЕК «Укренерго» або зазначення інформації про ненадання вищезазначених послуг у довідці, що надається відповідно до п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
04.06.2025 10:35
Надати до
05.06.2025 10:35
Договір
UA-2025-05-21-013749-a-b1
Підписаний і діє
Номер
308/25-ЛК/110625-14Е
179 999 грн.
179 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення
Номенклатура
Консультаційні послуги з питань оподаткування, а саме консультаційні послуги у сфері трансфертного ціноутворення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32559651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 14:36
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності