Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП «СУХАРЄВА ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
- Надано установчі документи учасника, для фізичних осіб-підприємців: копії документів (паспорт, не всі сторінки документа), які ідентифікують особу учасника, місце її реєстрації та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до цієї Документації.
Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП «СУХАРЄВА ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме:
- Надати установчі документи учасника, для фізичних осіб-підприємців: копії документів (паспорт, всі сторінки документа), які ідентифікують особу учасника, місце її реєстрації та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до цієї Документації.