Показати схожі тендери

Закупівля Жалюзі вертикальні з монтажем від Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-012675-a
Id Tender e50fe6751b2948eebf456e3821a723d4
План UA-P-2025-05-21-012604-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.05.2025 16:25
Остання зміна 01.07.2025 15:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
176 039 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
880.2 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 16:24 до 29.05.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 16:24
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 16:24
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:23
до 01.07.2025 15:32
Залишилось 2 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 12:37
до 07.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.07.2025 15:32
-
Період уточнень
з 21.05.2025 16:24 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 16:24 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:23 до 01.07.2025 15:32
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:23 до 01.07.2025 15:32
Основні параметри
Жалюзі вертикальні з монтажем
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
176 039 грн.
Жалюзі вертикальні з монтажем
Назва предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні з монтажем
Очікувана вартість
176 039 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
880,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 15:42
Закінчення аукціону
30.05.2025 16:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні з монтажем
Код ДК 021:2015
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Кількість
33
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69005, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, бульв. Центральний, 27
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної на фактично поставлений та змонтований Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
176 039 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЯЛАНСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА
Пропозиція:
77 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Пропозиція:
76 998 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Пропозиція:
131 110 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАПОРІЖГРАНІТБУД"
Пропозиція:
166 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 15:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 16:25
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
21.05.2025 16:24
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваль Марія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380997853017
Замовник
ЄДРПОУ
37573508
Повна назва
Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69005
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
бульв. Центральний, 27
Кваліфікація
Лот № 1 Жалюзі вертикальні з монтажем
Період вимог/скарг з 05.06.2025 12:37 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 16:23 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
05.06.2025 12:37
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.05.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
30.05.2025 16:23
Надати до
03.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником була надана відповідна довідка із зазначенням у ній техніки, яка буде залучена при виконанні умов договору, а саме: машини для лиття пластмас під тиском - 3 (три) одиниці; чілер з водяним охолодженням - 1 (одна) одиниця. Але на підтвердження права власності/користування зазначеної техніки Учасником було надано видаткову накладну №3784 від 24.01.2022 із зазначенням лише однієї одиниці машини для лиття пластмас під тиском. На 2 (дві) одиниці машини для лиття пластмас під тиском та на чілер з водяним охолодженням - документів на підтвердження права власності/користування не було надано. Натомість, Учасником було надано видаткову накладну №6029 від 17.10.2022 на підтвердження права власності на шнек для термопластавтомата, який не був зазначений в довідці, тому Замовником такий документ не приймається до уваги. 2.Пунктом 8 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки з інформацією про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази та у разі зазначення орендованої матеріально-технічної бази надати договори оренди з актами приймання-передачі. Учасник на виконання даної вимоги зазначив у довідці інформацію про наявність орендованої матеріально-технічної бази, а саме: виробничі складські приміщення за адресою: 69093, м. Запоріжжя, вул. Звенигородська, 9 та торгівельна площа за адресою: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 27. На підвердження оренди на ці приміщення Учасником було надано договір оренди №01 від 31.12.2024 з ТОВ “Січ-98” на оренду приміщення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Звенигородська, 9, строк дії якого закінчився 31.12.2024. Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника не було підтвердження щодо наявної матеріально-технічної бази. Договір оренди на приміщення за адресою: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 27 надано не було. 3.Пунктом 10 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання документів що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (протокол засновників/рішення власника (або виписка з протоколу/рішення) та наказ про призначення. Учасником, на виконання даної вимоги, було надано лише рішення учасника (засновника) ТОВ “ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА” про призначення директора Товариства з 27.05.2022. Наказ про призначення не було надано. 4.Пунктами 19, 20 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасником у свої тендерній пропозиції вищезазначені документи надано не було. 5.Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою та протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надав обґрунтування щодо аномально низької ціни. Проте, відповідно до Особливостей, Учасник повинен надати обгрунтування саме щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Натомість, Учасник зазначив лише інформацію про навність власних матеріалів, обладнання, кваліфікованих кадрів та можливі знижки. Проаналізувавши аналогічні закупівлі на Prozorro та промоніторивши відкриті джерела інформації, Замовником було виявлено що середньозважена ціна за 1 м2 жалюзі складає приблизно 700 грн. Вартість же за 1 м2 жалюзі в Учасника складає 390 грн, з монтажем. Враховуючи це, Замовник не може бути впевненим у якості товару, який буде доставлений Учасником, що може призвести до швидкого псування товару та до розтрати та неефективного використання бюджетних коштів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1)Підтвердження права власності на 2 (дві) одиниці машини для лиття пластмас під тиском; 2)Підтвердження права власності на чілер з водяним охолодженням; 3)Довідку про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації із зазначення шнеку для термопластавтомата; 4)Чинні договори оренди матеріально-технічної бази (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні, інше); 5)Наказ про призначення директора або інформацію про причини ненадання запитуваних документів; 6)Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 7)Обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції для належного обґрунтування аномально низької ціни.
Створено
04.06.2025 12:09
Надати до
05.06.2025 12:09
Період вимог/скарг з 09.06.2025 11:37 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 12:37 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу 2 частини 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Документи кваліфікації
09.06.2025 11:37
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.06.2025 12:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.06.2025 12:37
Надати до
07.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 11.06.2025 10:17 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 11:37 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
11.06.2025 10:17
Повідомлення про рішення
11.06.2025 10:17
Скарги та рішення
09.06.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником була надана відповідна довідка без додержання вимог таблиці 1 Додатку 2. 2.Пунктом 7 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання підтвердження наявності обладнання, а саме: документи щодо підтвердження права власності або договір оренди обладнання та документи, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання. Учасником не надано жодних документів. 3.Пунктом 8 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки з інформацією про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази та у разі зазначення орендованої матеріально-технічної бази надати договори оренди з актами приймання-передачі. Учасник на виконання даної вимоги зазначив у довідці інформацію лише про наявність цеху збирання наружних ролет з матеріалів партнерів-виробників без зазначення адреси та підтверджуючих документів та повідомив про наявність представництв в містах України. 4.Пунктом 11 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки у довільній формі в якій зазначено, що учасник процедури закупівлі, виконав/виконує свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником та відсутності його дострокового розірвання (з підстав невиконання учасником такого договору), і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або довідки у довільній формі в якій зазначено, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі не має раніше укладених договорів про закупівлю з замовником. Учасником вищезазначених документів надано не було. 5.Пунктом 12 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки у довільній формі щодо відсутності надання Учасником недостовірної інформації під час участі у торгах, та відсутні будь-які кримінальні провадження, господарські спори, вироки суду стосовно надання недостовірної інформації учасником під час участі у торгах або неналежного виконання учасником договору за результатами проведеної закупівлі. Учасником вищезазначеного документа надано не було. 6.Пунктом 15 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога надання анкети учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації). Учасником була надана анкета без додержання вимог таблиці 2 Додатку 2. 7.Пунктами 19, 20 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасником у свої тендерній пропозиції вищезазначені документи надано не було. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1)Довідку про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2; 2)Документи щодо підтвердження права власності або договір (и) оренди обладнання та документи, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання; 3)Довідку з інформацією про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази та у разі зазначення орендованої матеріально-технічної бази надати договори оренди з актами приймання-передачі; 4)Довідку у довільній формі в якій зазначено, що учасник процедури закупівлі, виконав/виконує свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником та відсутні факти його дострокового розірвання (з підстав невиконання учасником такого договору), і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або довідку у довільній формі в якій зазначено, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі не має раніше укладених договорів про закупівлю з замовником; 5)Довідку у довільній формі щодо відсутності надання Учасником недостовірної інформації під час участі у торгах, та відсутності будь-яких кримінальних проваджень, господарських спорів, вироків суду стосовно надання недостовірної інформації учасником під час участі у торгах або неналежного виконання учасником договору за результатами проведеної закупівлі; 6)Анкету учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації); 7)Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Створено
09.06.2025 13:15
Надати до
10.06.2025 13:15
Період вимог/скарг з 12.06.2025 11:42 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 10:17 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
12.06.2025 11:48
Довідка НАЗК
12.06.2025 11:42
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.06.2025 10:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Пунктом 16 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання гарантійного листа у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником не було надано зазначений гарантійний лист. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1)Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
11.06.2025 11:16
Надати до
12.06.2025 11:16
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:04 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 14:37 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:04
Повідомлення про рішення
01.07.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:32 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 15:04 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Отже, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:32
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
01.07.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
176 039 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 13:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради
Контактний телефон:
380997853017
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
176 039 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 13:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради
Контактний телефон:
380997853017
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності