Показати схожі тендери

Закупівля Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві від ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ"ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-05-21-012589-a
Id Tender 84b3a24f1c424f1eaca76cd28081f09b
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.05.2025 16:23
Остання зміна 13.06.2025 16:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
182 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 820 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 00:00 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 16:21
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00
до 13.06.2025 16:27
Залишилось 2 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 16:27
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 16:27
-
Період уточнень
з 21.05.2025 16:21 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00 до 13.06.2025 16:27
Період кваліфікації
з 11.06.2025 00:00 до 13.06.2025 16:27
Основні параметри
Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
182 000 грн.
Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві
Назва предмета закупівлі
Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві
Очікувана вартість
182 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1820,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ – 3), але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІК-ТАН"
Пропозиція:
173 779.14 грн.
Документи закупівлі
21.05.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Відділ закупівель Софія
Електронна пошта
Телефон
380635254094
Замовник
ЄДРПОУ
36038290
Назва (англійською мовою)
Department providing State Special Communications Service of Ukraine
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Повна назва (англійською мовою)
Department providing State Special Communications Service of Ukraine
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві
Період вимог/скарг з 13.06.2025 16:27 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 00:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
13.06.2025 16:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У пропозиції Учасника надано довідку довільної форми про наявність виконання аналогічного договору № 69/05 від 26 травня 2025 р. та відповідні підтверджувальні документи (даний договір не підтверджує дану вимогу до оголошення). Також, надано довідку № 68/05 від 26 травня 2025 про наявність обладнання та матеріально -технічної бази, де зазначено обладнання: омметр ЄСО 2/2 та вимірювач опору заземлення Ф4103 – Ш. Дане обладнання, Учасник, не підтвердив ніякими документами про його наявність. Учасником у своїй пропозиції поданий документ з назвою «106 обладнання» в якому частина назв номенклатурних позицій вказана російською мовою. Завантажені документи Учасником в форматі doc, docx, хlsx, (довідки та гарантійні листи) не підписані та не погоджені Учасником. Відповідно до п. 16. 2 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції учасників: під час проведення закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, видані іншими установами і підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та даний переклад повинен бути обов’язково завірений підписом та печаткою учасника (за наявністю) (або бюро перекладів, або нотаріусом). Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою, до п. 16.3 Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. - до п. 9 Додатку 1- Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/них договору/ів (не менше 1-го) в період 2023-2025 рр. (із зазначенням повної назви контрагента по аналогічному договору, найменування предмету договору, номеру оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (у разі наявності)). Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з монтажних робіт систем пожежної безпеки (системи пожежної сигналізації, систем автоматичного пожежогасіння, що виконаний в повному обсязі, протягом 2023-2025 рр від дати, що передує даті оголошення закупівлі, Копія договору (не менше 1-го , зазначеного в наданій Учасником довідці) з усіма додатками та змінами, що виконаний в повному обсязі, Копію документів/а (акт здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг, тощо) на підтвердження повного виконання не менше 1-го договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, до п .11 Додатку 1 Довідку довільної форми з інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі пропозиції надає копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або інший договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням. - Обов’язкова наявність обладнання в учасника (з зазначенням інформації у довідці): - автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг в кількості не менше 1-ї одиниці (з наданням у складі пропозиції підтверджуючих документів про права власності або оренди), драбин, електроінструменту (дриль, перфоратор), приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер/багатофункціональний вимірювальний пристрій (або інший пристрій, що виконує одну і ту ж функцію до вище зазначеного обладнання)). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: Довідку про наявність аналогічного договору та відповідні документи до вимог п. 9 Додатку 1 до оголошення. Підтверджувальні документи до позиції омметр ЄСО 2/2 та вимірювач опору заземлення Ф4103 – Ш, про наявність їх в Учасника. Документи «106 обладнання» привести у відповідність з врахуванням вимог п. 16.2 Оголошення. А також, документи завірені Учасником до вимог п. 16.3. Оголошення.
Створено
12.06.2025 15:21
Надати до
13.06.2025 15:21
Договір
UA-2025-05-21-012589-a-b1
Очікує підписання
173 779.14 грн.
173 779.14 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві
Номенклатура
Впровадження системи автоматичного пожежогасіння в приміщенні ______________________м. Києві
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36038290

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІК-ТАН"
Повна назва
ТОВ "ВІК-ТАН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31513841

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
182 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380635254094
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
182 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380635254094
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності