Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення найпростішого укриття в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1) від Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-012397-a
Id Tender 4d72fd0a0f2b49a3aa18e5edb3a4a777
План UA-P-2025-05-21-014224-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.05.2025 16:26
Остання зміна 12.06.2025 16:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 338 791 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
113 387.91 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 16:25 до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 16:25
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 16:25
до 05.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 11:56
-
Залишилось 2 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 16:20
до 18.06.2025 00:00
Період уточнень
з 21.05.2025 16:25 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 16:25 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 11:56
Основні параметри
ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення найпростішого укриття в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 338 791 грн.
Капітальний ремонт приміщення найпростішого укриття в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення найпростішого укриття в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1
Очікувана вартість
11 338 791 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
113387,91
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 11:33
Закінчення аукціону
09.06.2025 11:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення найпростішого укриття в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1
Дата постачання по
25.12.2025 16:20
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МІГАШКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
Пропозиція:
10 172 113.91 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
10 500 261.02 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 11:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білоноженко Наталія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380457239494
Замовник
ЄДРПОУ
43949171
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Козин
Адреса
вул.Партизанська,2
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщення найпростішого укриття в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:20 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 11:56 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:19
Повідомлення про рішення
09.06.2025 11:56
Витяг з ЄДР
09.06.2025 11:56
Витяг з ЄДР
09.06.2025 11:56
Витяг з ЄДР
09.06.2025 11:56
Витяг з ЄДР
09.06.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЗИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 10.06.2025 р. № 121 селище Козин уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП МІГАШКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення найпростішого укриття в Підгірцівському ліцеї Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-21-012397-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Учасник повинен надати: 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / договір ЦПХ / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття на роботу / копія прийнятого органами ДФС України повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту / інший документ). Примітка: на підтвердження наявності досвіду у працівників, залучених Учасником за договорами ЦПХ до виконання робіт з підвищеної небезпеки, передбачених умовами закупівлі, Учасник має додатково надати копії документів, що підтверджують успішне виконання такими працівниками аналогічних видів робіт чи надання послуг протягом останніх 3х років (копію виконаного договору ЦПХ з Учасником/іншими замовниками, з підтвердженням факту оплати працівнику винагороди/гонорару за договором шляхом надання банківської виписки з рахунку працівника) або наявність у працівника в минулому (протягом останніх 3х років) трудового стажу за професією, яка передбачала наявність подібної кваліфікації (для виконання робіт з підвищеної небезпеки, передбачених умовами закупівлі) та/або виконання подібних посадових обов’язків. - Документи, зазначені в вимозі надані не на всіх працівників, зазначених в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.3. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який підтверджує інформацію про кваліфікацію працівника / про отримання працівником відповідної освіти/фаху/кваліфікації/робочої спеціальності/ розряду тощо. - Документи, зазначені в вимозі надані не на всіх працівників, зазначених в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.4. До довідки додати документи, які підтверджують успішне проходження спеціального навчання та перевірки знань з охорони праці всіма особами/працівниками, які будуть безпосередньо задіяні/залучені до виконання робіт/надання послуг за закупівлею (відповідно до займаних ними посад та/або виконуваних обов’язків/роботи), зокрема: протоколи чи витяги з протоколів перевірки знань з охорони праці та чинні посвідчення (Охорона праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12), Загальний курс по охороні праці, пожежна безпека, НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.75-15; електробезпека (НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), ПТЕЕС, ПУЕ) тощо. На підтвердження допуску зварника до виконання зварювальних робіт надати відповідні посвідчення зварника (видані за результатами атестації відповідно до НПАОП 0.00-1.16-96 та атестації зварників пластмас). У документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника; - Документи, зазначені в вимозі надані не на всіх працівників, зазначених в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.4. До довідки додати документи, які підтверджують допуск працівників учасника до відповідних видів робіт (про проходження працівниками учасника медичного огляду відповідно до вимог Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 р., та інших обов’язкових оглядів/експертиз, передбачених чинним законодавством для працівників, зайнятих на роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та про відсутність протипоказань для безпосереднього виконання робіт/обов’язків), у тому числі: медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою, передбаченою законодавством), документ(и) про проходження працівниками обов’язкових наркологічного/психіатричного оглядів. - Документи, зазначені в вимозі не надані на працівників, зазначених в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталія БІЛОНОЖЕНКО
Створено
10.06.2025 16:39
Надати до
11.06.2025 16:39
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 16:20 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
11 338 791 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
11 338 791 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності