Показати схожі тендери

Закупівля Офісні меблі різні (за кодом ДК 021: 2015 - 39130000-2-Офісні меблі: стелажі офісні для паперів, тумби офісні з шухлядами, столи письмові, комплект круглих журнальних столиків). від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-012336-a
Id Tender 53bb1ec85c8d4369a42d71f531ad61ac
План UA-P-2025-05-21-013979-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 16:16
Остання зміна 11.06.2025 11:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
186 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
932.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 16:13 до 29.05.2025 16:12
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 16:13
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 16:13
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:57
до 05.06.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:21
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 15:21
до 11.06.2025 11:59
Період уточнень
з 21.05.2025 16:13 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 16:13 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:57 до 05.06.2025 15:21
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:57 до 05.06.2025 15:21
Основні параметри
Офісні меблі різні (за кодом ДК 021: 2015 - 39130000-2-Офісні меблі: стелажі офісні для паперів, тумби офісні з шухлядами, столи письмові, комплект круглих журнальних столиків).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
186 500 грн.
Офісні меблі різні (за кодом ДК 021: 2015 - 39130000-2-Офісні меблі: стелажі офісні для паперів, тумби офісні з шухлядами, столи письмові, комплект круглих журнальних столиків).
Назва предмета закупівлі
Офісні меблі різні (за кодом ДК 021: 2015 - 39130000-2-Офісні меблі: стелажі офісні для паперів, тумби офісні з шухлядами, столи письмові, комплект круглих журнальних столиків).
Очікувана вартість
186 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
932,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 15:34
Закінчення аукціону
30.05.2025 15:57
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 6 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Опис предмета закупівлі
Стелаж офісний для паперів
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Опис предмета закупівлі
Стелаж офісний для паперів
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Опис предмета закупівлі
Стелаж офісний для паперів
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Опис предмета закупівлі
Стелаж офісний для паперів
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №5 6 (штуки)
Тумба офісна з шухлядами на колесах
Опис предмета закупівлі
Тумба офісна з шухлядами на колесах
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №6 3 (штуки)
Стіл письмовий
Опис предмета закупівлі
Стіл письмовий
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №7 3 (штуки)
Стіл письмовий
Опис предмета закупівлі
Стіл письмовий
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №8 3 (штуки)
Комплект круглих журнальних столиків
Опис предмета закупівлі
Комплект круглих журнальних столиків
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Пирогова, 1
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Темнов Михайло Сергійович
Пропозиція:
184 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФЕРРУМ ДЕКОР"
Пропозиція:
139 836 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 15:34
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Горлач
Електронна пошта
Телефон
+380631566892
Сайт:
http://nzrada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
45706529
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
вул.Пирогова будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Офісні меблі різні (за кодом ДК 021: 2015 - 39130000-2-Офісні меблі: стелажі офісні для паперів, тумби офісні з шухлядами, столи письмові, комплект круглих журнальних столиків).
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:21 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 15:57 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:21
Довідка НАЗК
05.06.2025 15:21
Повідомлення про рішення
30.05.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасником не заповнена «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» на участь у відкритих торгах; - згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовника, Учасником не у відповідній формі, заповнена «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКЕРИСТИКИ»; - учасником не у повній мірі виконані умови п. 2.8. Додатку 2 до тендерної документації – «Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, установленим чинним законодавством України для товарів цього виду, та мати сертифікат відповідності заводу-виробника (у разі якщо Товар підлягає сертифікації). Якщо Товар не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що ця продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатки 1, 2 та п. 2.8. Додатку 2 тендерної документації Замовника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнити та надати «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» на участь у відкритих торгах відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовника; - заповнити та надати «ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКЕРИСТИКИ», згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовника; - надати копію довідки про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні або довідку у довільній формі з обґрунтуванням що ця продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Створено
04.06.2025 10:27
Надати до
05.06.2025 10:27
Договір
UA-2025-05-21-012336-a-c1
Підписаний і діє
Номер
28
139 836 грн.
139 836 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Номенклатура
Стелаж офісний для паперів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Номенклатура
Стелаж офісний для паперів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Номенклатура
Стелаж офісний для паперів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Стелаж офісний для паперів
Номенклатура
Стелаж офісний для паперів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Тумба офісна з шухлядами на колесах
Номенклатура
Тумба офісна з шухлядами на колесах
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Стіл письмовий
Номенклатура
Стіл письмовий
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Стіл письмовий
Номенклатура
Стіл письмовий
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Комплект круглих журнальних столиків
Номенклатура
Комплект круглих журнальних столиків
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45706529

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФЕРРУМ ДЕКОР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕРРУМ ДЕКОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41190050

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 11:54
-
11.06.2025 11:59
-
Зміни до договору
12.06.2025
Статус
Опубліковано
Номер
протокол № 43
Завантаження договору про закупівлю не є фактично внесенням змін до договору в розумінні статті 10 Закону. Оскільки тотожний (такий самий) договір про закупівлю № 28 від 11.06.2025 р. був завантажений у електронну систему, але у зв’язку з технічною (механічною) помилкою цей договір був завантажений у форматі docx., а на етапі підписання договору про закупівлю, необхідно було завантажити договір про закупівлю № 28 від 11.06.2025 р. у форматі pdf. який вже підписаний та скріплений печатками обох сторін. Виходячи з функціональних можливостей електронної системи було прийнято рішення завантажити договір про закупівлю № 28 від 11.06.2025 р. та протокол щодо прийняття рішення про виправлення технічної (механічної помилки) № 43 від 11.06.2025 р. в розділі – Зміни в договір «Додати зміни». Тому в полях: Номер додаткової угоди – вказано номер протоколу щодо прийняття рішення про виправлення технічної (механічної помилки) № 43 від 11.06.2025 Дата внесення змін до договору – 12.06.2025 р. вказано дату завантаження договору про закупівлю № 28 від 11.06.2025 р. та протоколу щодо прийняття рішення про виправлення технічної (механічної помилки) № 43 від 11.06.2025 р. Причина внесення змін – вибрано «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Хоча зміни в договір про закупівлю не вносились і жодна вказана причина не підходить. Дане поле (причина внесення змін) було вибрано щоб електронна система пропустила/зафіксувала виконання даних дій.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
12.06.2025 09:57
-
12.06.2025 09:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
186 500 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 16:12
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380631566892
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
186 500 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 16:12
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380631566892
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності