Показати схожі тендери

Закупівля 03410000-7 – Деревина (Деревина дров"яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень) від Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв"язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-011865-a
Id Tender c4c52a7d98fe408c80befb2ef08e3fbe
План UA-P-2025-05-21-014476-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 16:00
Остання зміна 17.06.2025 14:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 724 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 622 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 15:59 до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 15:59
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 15:59
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 16:10
до 09.06.2025 08:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 14:50
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2025 08:37
до 17.06.2025 14:40
Період уточнень
з 21.05.2025 15:59 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 15:59 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 16:10 до 09.06.2025 08:37
Період кваліфікації
з 29.05.2025 16:10 до 09.06.2025 08:37
Основні параметри
03410000-7 – Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 724 400 грн.
03410000-7 – Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень)
Назва предмета закупівлі
03410000-7 – Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень)
Очікувана вартість
2 724 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13622,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 15:47
Закінчення аукціону
29.05.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
03410000-7 – Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
1 112
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
89313, Україна, Закарпатська область, село Поляіна, вул.Духновича,63
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно поданих видаткових накладних
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Добра Гафія Іванівна
Пропозиція:
2 667 688 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ
Пропозиція:
2 545 368 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петро Лізанець
Електронна пошта
Телефон
+380660054133
Сайт:
http://osvita.polyanska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41087858
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області
Поштовий індекс
89313
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
с. Поляна
Адреса
вул. Духновича, 63
Кваліфікація
Лот № 1 03410000-7 – Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень)
Період вимог/скарг з 02.06.2025 14:50 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 16:10 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 14:50
Повідомлення про рішення
02.06.2025 14:49
-
29.05.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 09.06.2025 08:37 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 14:50 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:17
Довідка НАЗК
09.06.2025 08:37
Повідомлення про рішення
02.06.2025 14:50
Витяг з ЄДР
02.06.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції з посиланням на вимогу, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Лист-відгук(ки) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, кількості поставленої за договором поставки товару, що є предметом закупівлі, інформації про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. У складі пропозиції Учасник надав два відгуки які не відповідають вимогам Тендерної документації, зокрема у відгуках не зазначено інформацію щодо кількості поставленої за договором поставки товару, що є предметом закупівлі та інформації про відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Лист-відгук(ки) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, кількості поставленої за договором поставки товару, що є предметом закупівлі, інформації про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору.
Створено
04.06.2025 15:38
Надати до
05.06.2025 15:38
Договір
UA-2025-05-21-011865-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
2 667 688 грн.
2 667 688 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 112 (метри кубічні)
03410000-7 – Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень)
Номенклатура
03410000-7 – Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи: бук, граб, ясень)
Кількість
1 112
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41087858

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Добра Гафія Іванівна
Повна назва
ФОП Добра Гафія Іванівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1783803681

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 14:40
-
17.06.2025 14:39
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 724 400 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області
Контактний телефон:
+380660054133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 724 400 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області
Контактний телефон:
+380660054133
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності