Показати схожі тендери

Закупівля Реєстратори мовлення від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-011371-a
Id Tender 1d1112d8ac704297b382608ee6f2aefb
План UA-P-2025-05-21-011672-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.05.2025 15:45
Остання зміна 15.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 510 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 грн. (0,90 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 15:44 до 29.05.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 15:44
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 15:44
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:01
до 09.06.2025 12:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 15:38
до 15.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.06.2025 12:16
-
Період уточнень
з 21.05.2025 15:44 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 15:44 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:01 до 09.06.2025 12:16
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:01 до 09.06.2025 12:16
Основні параметри
Реєстратори мовлення
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
33 510 грн.
Реєстратори мовлення
Назва предмета закупівлі
Реєстратори мовлення
Очікувана вартість
33 510 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,0
0,90 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Реєстратор мовлення DTR-08-USB або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Реєстратор мовлення DTR-08-USB або еквівалент
Код ДК 021:2015
32332300-2 - Звукозаписувальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
06.07.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Реєстратор мовлення DTR-08-GSM\1 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Реєстратор мовлення DTR-08-GSM\1 або еквівалент
Код ДК 021:2015
32332300-2 - Звукозаписувальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
06.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЬХОН"
Пропозиція:
33 510 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
-
-
21.05.2025 15:44
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Дегтярева
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Реєстратори мовлення
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:38 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 00:01 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:38
Довідка НАЗК
02.06.2025 15:38
Повідомлення про рішення
02.06.2025 15:24
-
29.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ «ОЛЬХОН»: 1. учасником надано Статут не в повному обсязі; 2. в довідці, складеній самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, відсутня інформація про форму власності; 3. учасником надано наказ про призначення та протокол зборів викладені іноземною мовою; 4. учасником надана інструкція по експлуатації, яка не відповідає тендерній пропозиції, а саме: - відсутня запропонована модель товару - пристрій запису та відтворення звукових повідомлень DTR-08-GSM-TEL (1 канал); - розбіжності в ефективному частотному діапазоні запису тракту. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ «ОЛЬХОН» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: 1. Статут в повному об’ємі із всіма змінами та доповненнями, відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; 2. Довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), відповідно до підпункту 6 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; 3. Документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, відповідно до пункту 7 Розділу І Тендерної документації та підпункту 4 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; 4. Посібник користувача та/або інструкцію запропонованого товару, відповідно до підпункту 4 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Створено
29.05.2025 17:19
Надати до
30.05.2025 17:19
Період вимог/скарг з 09.06.2025 12:16 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 11:54 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
09.06.2025 12:16
Повідомлення про рішення
09.06.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 510 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 510 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності