Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що утворилися в результаті діяльності установи від Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-010975-a
Id Tender 41b0fa8c3869457c9ea29b3a6a4c969d
План UA-P-2025-05-21-012845-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 15:43
Остання зміна 13.06.2025 12:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
275 327 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 753.27 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 15:42 до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 15:42
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 15:42
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00
до 30.05.2025 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 15:50
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 15:50
до 13.06.2025 12:49
Період уточнень
з 21.05.2025 15:42 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 15:42 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 30.05.2025 15:50
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 30.05.2025 15:50
Основні параметри
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що утворилися в результаті діяльності установи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
275 327 грн.
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що утворилися в результаті діяльності установи
Назва предмета закупівлі
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що утворилися в результаті діяльності установи
Очікувана вартість
275 327 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2753,27
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (послуга)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* D10, D13, D15, (3000,00 кг)
Опис предмета закупівлі
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* D10, D13, D15, (3000,00 кг)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо) 18 01 04 D10, D13, D15, R1, R12, R13, (2000,00 кг)
Опис предмета закупівлі
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо) 18 01 04 D10, D13, D15, R1, R12, R13, (2000,00 кг)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (непридатні для використання фармацевтичні препарати) 18 01 06* D10, D13, D15, (300,кг)
Опис предмета закупівлі
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (непридатні для використання фармацевтичні препарати) 18 01 06* D10, D13, D15, (300,кг)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* D9, D13, D15, (263шт)
Опис предмета закупівлі
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* D9, D13, D15, (263шт)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Відходи, що містять ртуть 06 06 04* D9, D13, D15 (350шт)
Опис предмета закупівлі
Відходи, що містять ртуть 06 06 04* D9, D13, D15 (350шт)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (послуга)
Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, та невідсортовані батареї і акумулятори, що містять ці батареї (відпрацьовані елементи живлення) 20 01 33* D9, D10, D13, D15 (20,00 кг)
Опис предмета закупівлі
Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, та невідсортовані батареї і акумулятори, що містять ці батареї (відпрацьовані елементи живлення) 20 01 33* D9, D10, D13, D15 (20,00 кг)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
249 345 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Луцик Ольга Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380680394403
Замовник
ЄДРПОУ
03067009
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Rivnenska oblasna dityacha likarnya" Rivnenskoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Rivnenska oblasna dityacha likarnya" Rivnenskoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
33027
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
вулиця Київська, будинок 60
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що утворилися в результаті діяльності установи
Період вимог/скарг з 30.05.2025 15:50 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 00:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 15:50
Довідка НАЗК
30.05.2025 15:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
29.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, п.43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Прошу, привести у відповідність згідно п. 10 Додатку 9 до Тендерної документації, а саме: на виконання умов Закону України «Про публічні закупівлі», надати Лист-згоду на обробку персональних даних, яка відповідатиме вимогам згідно Додатку 7 до Тендерної документації, а саме вказати повністю (прізвище, імя, по батькові учасника).
Створено
29.05.2025 15:04
Надати до
30.05.2025 15:04
Договір
UA-2025-05-21-010975-a-a1
Підписаний і діє
Номер
289
249 345 грн.
207 787.5 грн.
З ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* D10, D13, D15, (3000,00 кг)
Номенклатура
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* D10, D13, D15, (3000,00 кг)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо) 18 01 04 D10, D13, D15, R1, R12, R13, (2000,00 кг)
Номенклатура
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо) 18 01 04 D10, D13, D15, R1, R12, R13, (2000,00 кг)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (непридатні для використання фармацевтичні препарати) 18 01 06* D10, D13, D15, (300,кг)
Номенклатура
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (непридатні для використання фармацевтичні препарати) 18 01 06* D10, D13, D15, (300,кг)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* D9, D13, D15, (263шт)
Номенклатура
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* D9, D13, D15, (263шт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Відходи, що містять ртуть 06 06 04* D9, D13, D15 (350шт)
Номенклатура
Відходи, що містять ртуть 06 06 04* D9, D13, D15 (350шт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, та невідсортовані батареї і акумулятори, що містять ці батареї (відпрацьовані елементи живлення) 20 01 33* D9, D10, D13, D15 (20,00 кг)
Номенклатура
Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, та невідсортовані батареї і акумулятори, що містять ці батареї (відпрацьовані елементи живлення) 20 01 33* D9, D10, D13, D15 (20,00 кг)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03067009

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Повна назва
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39624900

Інформація про підписанта

IBAN
UA193281680000026005000013566
ПІБ підписанта
Білик Юлія Валеріївна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380362653835
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
275 327 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
380680394403
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
275 327 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
380680394403
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності