Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту та обслуговування комп"ютерної техніки (поточний ремонт системного блоку, заправка картриджа) від УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-21-009173-a
Id Tender 62a49143b474436b8bf8bd87306650c4
План UA-P-2025-05-21-011453-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.05.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 164 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Послуги з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки (поточний ремонт системного блоку, заправка картриджа)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки (поточний ремонт системного блоку, заправка картриджа)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, м.ОСТРОГ, Князів Острозьких 22Г
Дата постачання з
21.05.2025 00:00
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Документи закупівлі
21.05.2025 14:42
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Зінчук
Електронна пошта
Телефон
+380974953042
Замовник
ЄДРПОУ
25736647
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
35800
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Острог
Адреса
вул. КНЯЗІВ ОСТРОЗЬКИХ, буд. 22 Г
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-21-009173-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24
1 164 грн.
1 164 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Послуги з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки (поточний ремонт системного блоку, заправка картриджа)
Номенклатура
Послуги з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки (поточний ремонт системного блоку, заправка картриджа)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25736647

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ВІНТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ВІНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41993894

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 164 грн.
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974953042
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 164 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974953042
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності