Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 85110000-3 –Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення обов"язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Фастівської міської ради) від Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-008450-a
Id Tender 42ac4154a37e4ba788af0ee7ae51dae6
План UA-P-2025-05-21-010216-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.05.2025 14:27
Остання зміна 09.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
559 133.12 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 795.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 14:26 до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 14:26
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 14:26
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00
до 03.06.2025 10:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 10:02
до 09.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.06.2025 10:02
-
Період уточнень
з 21.05.2025 14:26 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 14:26 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 03.06.2025 10:02
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 03.06.2025 10:02
Основні параметри
ДК 021:2015: 85110000-3 –Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Фастівської міської ради)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
559 133.12 грн.
Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Фастівської міської ради
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Фастівської міської ради
Очікувана вартість
559 133.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2795,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 14 (послуга)
Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду керівників та їх заступників
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду керівників та їх заступників
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
14
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08500, Україна, Київська область, Фастів, за місцем розташування Виконавця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 623 (послуга)
Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду педагогічних працівників
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду педагогічних працівників
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
623
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08500, Україна, Київська область, Фастів, за місцем розташування Виконавця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються після їх фактичного виконання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ"
Пропозиція:
509 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 14:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Громова Анна Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380935222951
Замовник
ЄДРПОУ
02143844
Назва (англійською мовою)
Management of Education of the Executive Committee of the Fastiv City Council
Повна назва
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Management of Education of the Executive Committee of the Fastiv City Council
Поштовий індекс
08500
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастів
Адреса
пл. Соборна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення обов'язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Фастівської міської ради
Період вимог/скарг з 03.06.2025 10:02 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 00:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
03.06.2025 09:54
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
29.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Створено
30.05.2025 16:18
Надати до
31.05.2025 16:18
Торги не відбулися
Очікувана вартість
559 133.12 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Контактний телефон:
380935222951
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
559 133.12 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Контактний телефон:
380935222951
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності