Показати схожі тендери

Закупівля Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-008211-a
Id Tender a4c78d3685584175929bbd2b7831b754
План UA-P-2025-05-21-002362-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 14:18
Остання зміна 12.06.2025 15:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
72 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
726 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 14:17 до 29.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 14:17
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 14:17
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 11:54
до 05.06.2025 14:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 16:41
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 14:45
до 12.06.2025 15:16
Період уточнень
з 21.05.2025 14:17 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 14:17 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 11:54 до 05.06.2025 14:45
Період кваліфікації
з 30.05.2025 11:54 до 05.06.2025 14:45
Основні параметри
Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
72 600 грн.
Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
Назва предмета закупівлі
Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
Очікувана вартість
72 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
726,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 11:25
Закінчення аукціону
30.05.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тріскачка з набором головок
Код ДК 021:2015
44512940-3 - Набори інструментів
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79052, Україна, Львівська область, Львів, Сяйво, 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 35,0 %
Опис:
Рахунок виставляється протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту надання письмової заявки на відповідну партію продукції. У випадку невиставлення рахунку протягом зазначеного терміну, термін попередньої оплати розраховується з моменту фактичного отримання рахунку.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Остаточні розрахунки за отриману партію продукції будуть здійснюватися згідно з видатковою накладною, на підставі виставленого рахунку, за винятком суми попередньої оплати, сплаченої раніше, та врахованої як частина оплати за даною видатковою накладною. Розрахунок проводиться шляхом оплати коштів на підставі отриманого рахунку.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ БОШ ХАРКІВ
Пропозиція:
62 674 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
62 548 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"
Пропозиція:
72 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 11:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 14:17
Оголошення про проведення закупівлі
21.05.2025 14:17
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколов Володимир Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380322392367
Замовник
ЄДРПОУ
00131587
Назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Повна назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Поштовий індекс
79026
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Козельницька, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Тріскачка з набором головок (Інвестиційна програма ПрАТ "Львівобленерго" на 2025 рік, розділ 7, пункт 7.1.16)
Період вимог/скарг з 03.06.2025 16:41 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 11:54 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
03.06.2025 16:41
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.05.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:22 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 16:41 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:20
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 16:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі не надані відповідно до вимог п.8 Розділу 3 та Додатку №5 тендерної документації 4-6 сторінки паспорту громадянина України посадової особи учасника процедури закупівлі Щербина Артема Анатолійовича для підтвердження його повноважень щодо підпису документів, засвідчення копій документів тендерної пропозиції; - в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі не надана відповідно до вимог п.8 Розділу 3 та Додатку №5 тендерної документації фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі; - документи надані учасником процедури закупівлі, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформлені з порушенням вимог п.8 Розділу 3 та Додатку №5 тендерної документації, а саме: - у власній довідці з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі не зазначено ідентифікаційний код ЄДРПОУ контрагенту, який відповідає за виконання договору; - у видатковій накладній № 915 від 21 березня 2025 року, відсутня інформація щодо посади і прізвища особи, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції; - учасником процедури закупівлі не надані документи, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо); - учасник процедури закупівлі не підтвердив повноваження на підписання наданої в складі тендерної пропозиції технічної характеристики №230525/1 від 23.05.2025 року для підтвердження технічних та якісних параметрів предмета закупівлі відповідно до вимог п.9 Розділу 3 та Додатку №5 тендерної документації а саме: - не надав дилерське та/або дистриб’юторське свідоцтво та/або авторизаційний лист від виробника предмету закупівлі, що пропонується на відкриті торги (подається в разі надання технічних документів, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним та якісним вимогам, підписаних дилером/офіційним дистриб’ютором виробника предмету закупівлі). Наданий в складі тендерної пропозиції сертифікат, який засвідчує, що учасник процедури є авторизованим дилером з продажу електроінструменту та приладдя ТМ Milwaukee, виданий і підписаний ТОВ «СТЕМАКС», який не є виробником предмету закупівлі і не береться до розгляду. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - 4-6 сторінки паспорту громадянина України посадової особи учасника процедури закупівлі Щербина Артема Анатолійовича для підтвердження її повноважень щодо підпису документів, засвідчення копій документів тендерної пропозиції. - фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі; - власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з найменуванням товару, ідентичним назві предмету закупівлі (якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань товару, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі). Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею. Довідка повинна супроводжуватись: - реалізованим (реалізованими) договором (договорами) поставки, зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинними документами, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів) в частині надходження товарно-матеріальних цінностей на склад попереднього контрагента (видатковими накладними) (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження кількісного обсягу виконання договору не менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею); - документами, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо). Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у видаткових накладних та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо); - дилерське та/або дистриб’юторське свідоцтво та/або авторизаційний лист від виробника предмету закупівлі, що пропонується на відкриті торги (подається в разі надання технічних документів, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним та якісним вимогам, підписаних дилером/офіційним дистриб’ютором виробника предмету закупівлі). Відповідно до пункту 43 Особливостей усунення невідповідностей не повинно призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей
Створено
04.06.2025 11:29
Надати до
05.06.2025 11:29
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:45 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:22 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:45
Довідка НАЗК
05.06.2025 14:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 14:22
Витяг з ЄДР
05.06.2025 14:22
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-21-008211-a-c1
Підписаний і діє
Номер
112/153/25-475
72 600 грн.
60 500 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
11 (штуки)
Тріскачка з набором головок
Номенклатура
Тріскачка з набором головок
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00131587

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32327296

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 15:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
72 600 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
72 600 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності