Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-007885-a
Id Tender 092bc87840414d10b0a8fd2be48150e1
План UA-P-2025-05-21-009174-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 14:04
Остання зміна 24.06.2025 16:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 163 874 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 638.74 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 13:56 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 13:56
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 13:56
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00
до 13.06.2025 17:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 17:34
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 17:34
до 24.06.2025 16:26
Період уточнень
з 21.05.2025 13:56 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 13:56 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 13.06.2025 17:34
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 13.06.2025 17:34
Основні параметри
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 163 874 грн.
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 163 874 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21638,74
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Пропозиція:
2 161 000.02 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна КОТЛЯР
Електронна пошта
Телефон
+380312614190
Замовник
ЄДРПОУ
36541721
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
пл. Поштова, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 17:34 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 00:00 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 17:34
Довідка НАЗК
13.06.2025 17:34
Повідомлення про рішення
11.06.2025 08:34
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом завантажених документів Учасником, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 08:33
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції з посиланням на вимогу, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пункту 12 Розділу 5 Інші документи, які Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до Тендерної документації: Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати наступним вимогам: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами/ організаціями). Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «Дипломи і посвідчення.pdf». У файлі містяться копії документів засвідчені підписом та печаткою, однак не зазначено прізвища, ініціалів та посади особи що засвідчила дані документи. 2. Відповідно до пункту 20 Розділу 5 Інші документи, які Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до Тендерної документації: Документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у підготовці яких випливає зі змісту пункту 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації (форми довідок, листів, тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності, бути адресовані замовнику, мати вихідний номер, містити прізвище і власне ім’я та посаду або правовий статус (у випадку підписання довіреною особою, яка не входить до штату учасника і не займає посади) уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «Лист-згода на обробку персональних всіх даних.PDF» в якому містяться листи-згоди на працівників. Однак, листи-згоди сформовані не у відповідності до вимог пункту 20 Розділу 5 Інші документи, які Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до Тендерної документації . 3. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації: Кваліфікація необхідних працівників повинна бути підтверджена відповідними документами про здобуття фахової освіти та/або документами про підготовку/перепідготовку працівників за відповідними напрямками. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 06 від 28.05.2025 р. У довідці зазначено працівника Дудар Романа Ігоровича - бетоняр. Однак, Учасником не надано відповідні документи про здобуття фахової освіти та/або документу про підготовку/перепідготовку працівника Дудар Романа Ігоровича за відповідним напрямком. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копії документів «Дипломи і посвідчення.pdf» засвідчені відповідно до вимог пункту 12 Розділу 5 Інші документи, які Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Надати листи згоди на працівників на фірмовому бланку, адресовані замовнику, із зазначенням вихідного номеру та дати відповідно до вимог пункту 20 Розділу 5 Інші документи, які Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Підтвердити кваліфікацію працівника Дудар Романа Ігоровича відповідними документами про здобуття фахової освіти та/або документами про підготовку/перепідготовку.
Створено
12.06.2025 17:13
Надати до
13.06.2025 17:13
Договір
UA-2025-05-21-007885-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№25-04/1216030
2 161 000.02 грн.
1 800 833.35 грн.
З ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по пр. Свободи, 20 у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36541721

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43914609

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.06.2025 16:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 163 874 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 163 874 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності