Показати схожі тендери

Закупівля Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області від Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-006701-a
Id Tender 92353415aa5a42989dff2dc1d826d4ac
План UA-P-2025-05-21-007063-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 14:34
Остання зміна 09.07.2025 11:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 199 234.9 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 992.35 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 14:33 до 06.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 14:33
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 14:33
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 10:00
до 30.06.2025 10:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 10:21
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 10:21
до 09.07.2025 11:51
Період уточнень
з 21.05.2025 14:33 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 14:33 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 10:00 до 30.06.2025 10:21
Період кваліфікації
з 06.06.2025 10:00 до 30.06.2025 10:21
Основні параметри
Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 199 234.9 грн.
Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
2 199 234.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21992,35
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 996.17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102В
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Комінвєст"
Пропозиція:
2 123 962.1 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 14:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шиндир Альона Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380631549578
Замовник
ЄДРПОУ
22203815
Назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad Kiyivskoyi oblasnoyi radi "Kiyivskii oblasnii licei"
Повна назва
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad Kiyivskoyi oblasnoyi radi "Kiyivskii oblasnii licei"
Поштовий індекс
09300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський район, селище Володарка
Адреса
вулиця Зарічна будинок 102В
Кваліфікація
Лот № 1 Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:21 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 10:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:21
Довідка НАЗК
30.06.2025 10:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 13:35
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції — згідно з Додатком 1 до тендерної документації та відповідно до пункту 2 цього розділу; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Додатком 1 до тендерної документації передбачено «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Пунктом 1 додатка 1 до тендерної документації визначено «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 1) Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником подається: згідно з підпунктом 1.1.1. підпунктом 1.1 цього пункту – Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування; згідно з підпунктом 1.1.2. підпунктом 1.1 цього пункту – На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Довідка № 050625/001 від 05.06.2025 р. щодо наявності матеріально технічної бази з інформацією про наявність - власної матеріально технічної бази за адресою Київська область Обухівський район, м. Українка, вул. Промислова, 27, та - власне офісне приміщення за адресою м. Київ, Старокиївський пров., 5 (далі – Довідка № 050625/001). Проте, в Довідці № 050625/001 відсутня інформація про найменування матеріально технічної бази за адресою Київська область Обухівський район, м. Українка, вул. Промислова, 27 та вцілому відсутня інформація про кількість. Крім цього, відсутній документ на підтвердження права власності / володіння / користування матеріально технічною базою за адресою Київська область Обухівський район, м. Українка, вул. Промислова, 27. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідка № 050625/002 від 05.06.2025 р. щодо наявності обладнання та технологій для виконання робіт (далі – Довідка № 050625/002). В Довідці № 050625/002 наявна інформація про Автокран XCMG QY25K5 25 т, Екскаватор JSB 4 СХ, Автовишка IVECO 14 м; зазначення приналежності: орендовані. Разом з цим документ на підтвердження оренди Автокрана XCMG QY25K5 25 т, Екскаватора JSB 4 СХ, Автовишки IVECO 14 м - відсутній, а так само відсутній інший документ на підтвердження права власності / володіння / користування цим майном. Також в Довідці № 050625/002 наявна інформація про транспортний засіб MERSEDES-BENZ Sprinter 416 1149. Проте Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів надано на марка: MERСEDES-BENZ; Модель Sprinter 416 CDI. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи згідно з вимогами підпункту 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, з урахуванням допущених невідповідностей, які зазначено в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: – Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування; – На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2) Згідно з підпунктом 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником подається: згідно з підпунктом 1.2.1. підпунктом 1.2. цього пункту – Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з інформацією про: • ПІБ; • Посада/ Кваліфікація; • Загальний стаж роботи; • Працівник учасника/ ***працівник субпідрядника/співвиконавця; • ***Назва субпідрядника /співвиконавця. ***Зазначається, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця; згідно з підпунктом 1.2.2. підпунктом 1.2. цього пункту – До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). А так само пунктом 7 розділу 1 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Довідка № 050625/003 від 05.06.2025 про працівників відповідної кваліфікації з інформацією про наступних працівників: Гузєв Сергій Василович, проте в трудовій книжці, яка надана Учасником, зазначено по батькові – Васильович; Кушпій Олександр Петрович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Яблонський Олександр Володимирович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Черв'яцов Сергій Миколайович, проте в трудовій книжці, яка надана Учасником, відсутня інформація, яка засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником; Цибка Анатолій Володимирович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Прокопенко Олександр Дмитрович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Мунько Леонід Леонідович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Соломченко Олег Володимирович, зазначено як електрозаврник ручного зварювання, а в наданій Учасником трудовій книжці зазначено як електрозварювальник ручного зварювання; Мельніков Володимир Євгенович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Колісник Станіслав Васильович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Рузієв Віталій В'ячеславович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська, а також по батькові без апострофа; Кужель Олександр Володимирович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська; Лесик Олександр Євгенович, проте трудова книжка, яка надана Учасником та засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, частково викладена іншою мовою аніж українська. А також Довідка № 050625/003 не містить інформацію про загальний стаж, працівник учасника чи працівник субпідрядника/співвиконавця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи згідно з вимогами підпункту 1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, та з урахуванням пункту 7 розділу 1 тендерної документації а саме: – Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з інформацією про: • ПІБ; • Посада/ Кваліфікація; • Загальний стаж роботи; • Працівник учасника/ ***працівник субпідрядника/співвиконавця; • ***Назва субпідрядника /співвиконавця. ***Зазначається, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця; – До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 3) Згідно з підпунктом 1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником подається: згідно з підпунктом 1.3.1 підпункту 1.3. цього пункту – Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на капітальний ремонт, або на реконструкцію, або на реставрацію, або на будівництво / нове будівництво об’єкту; згідно з підпунктом 1.3.2. підпункту 1.3. цього пункту – Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. згідно з підпунктом 1.3.3. підпункту 1.3. цього пункту – Документ /и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про повне, належне виконання цього договору. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, довідка про виконання аналогічного договору № 050625/005 від 05.06.2025 р. з інформацією про договір за предметом «Виконання комплексу загальнобудівельних робіт по улаштуванню газової дахової котельні №1 на обєкті: Будівництво житлових будинків з об'єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами по вул. Сагайдака, 101 в Дніпровському районі м. Києва. Житлові будинки №22-25. (секція №24) та з інформацією про договір за предметом «Капітальний ремонт газової котельні по вул. Соборна, 55 в СМТ Димер, Вишгородського району Київської області» (далі – Довідка). До Довідки надано Договір підряду № 17/09/20-1 від 17 вересня 2020 року з ТОВ «Юнібілд» за предметом «Виконання комплексу будівельно-монтажних робіт по улаштуванню газової дахової котельні №1 на об’єкті: «Будівництво житлових будинків з об'єктами соціально-культурного призначення та підземними паркінгами по вул. Сагайдака, 101 в Дніпровському районі м. Києва. Житлові будинки №22-25. (секція №24)» (далі – Договір), що в свою чергу відрізняється від назви предмета Договору№ 17/09/20-1 в Довідці. Крім цього аналогічним договором у розумінні цієї закупівлі є договір на капітальний ремонт, або на реконструкцію, або на реставрацію, або на будівництво / нове будівництво об’єкту, а Учасником надано Договір № 17/09/20-1 на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт по улаштуванню газової дахової котельні №1 на об’єкті, а не договір на капітальний ремонт, або на реконструкцію, або на реставрацію, або на будівництво / нове будівництво об’єкту. Також до Довідки Учасником надано Договір № 12/12/23-1 від 15.12.2023 року з Димерським комбінатом комунальних підприємств за предметом «Капітальний ремонт газової котельні по вул. Соборна, 55 в смт Димер, Вишгородського району Київської області. (Коригування)» (далі – Договір № 12/12/23-1) на суму 1 059 582,00 грн з ПДВ. До Договору № 12/12/23-1 надано Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2023 року на суму 1 003 645,20 грн з ПДВ, що в свою чергу не підтверджує повне виконання договору; Лист № 15/0124 від 15 січня 2024 року від Димерського комбінату комунальних підприємств (далі – Лист- відгук) щодо виконання Учасником Договору № 12/12/23-1. Проте в Листі -відгуку відсутня інформація про зазначення щодо повного, належного виконання Договору № 12/12/23-1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Додаткову угоду до Договору № 12/12/23-1 щодо зменшення суми цього договору, на суму 1 003 645,20 грн з ПДВ та/ або Лист – відгук до Договору № 12/12/23-1, в якому буде зазначена інформація про повне, належне виконання договору, або надати документи згідно з вимогами підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: – Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на капітальний ремонт, або на реконструкцію, або на реставрацію, або на будівництво / нове будівництво об’єкту; – Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника; – Документ /и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про повне, належне виконання цього договору. 4) Згідно з підпунктом 1.4. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити «Наявність фінансової спроможності». На підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником подається: згідно з підпунктом 1.4.1 підпункту 1.4. цього пункту – На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Фінансова звітність малого підприємства, а саме Баланс на 31 грудня 2024 р та Звіт про фінансові результати за Рік 2024 р у форматі РDF (далі - Фінансова звітність). На документі Фінансова звітность зазначено, зокрема, ЕП Кулєшов Микола Григорович. Проте документ Фінансова звітність не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису на електронний документ окремо, або підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа згідно вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати документ Фінансова звітність згідно вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації або як електронний документа, або як сканований. 5) Підпунктом 5.5. пункту5 Додатку 1 до тендерної документації визначено: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Учасником на тендерну пропозицію накладено підпис - файл sign. Під час перевірки підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, було встановлено: Підписувачі Підписувач Кулєшов Микола Григорович П.І.Б. Кулєшов Микола Григорович Країна Україна РНОКПП 2167021319 Організація (установа) Товариство з обмеженою відповідальністю "Комінвєст" Код ЄДРПОУ 18019170 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 16:33:42 05.06.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 7770180800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Тобто, Учасником на тендерну пропозицію накладено Удосконалений електронний підпис, а не Кваліфікований електронний підпис. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями тендерну пропозицію підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 6) Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначено, що під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. В підпунктах 3 та 4 цього пункту визначено, що Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії,зокрема згідно підпункту 10 зазначається строк сплати коштів за гарантією. Підпунктом 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Гарантія за формою, наведеною нижче, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. У Форма гарантії зазначено, зокрема наступне: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога).» Учасником у складі тендерної пропозиції надано БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №000675/2025/ГР (далі – Гарантія), в якій зазначено наступне: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).» Тобто замість 5 днів зазначено 5 робочих днів. Крім цього Гарантія містить наступний текст: «Цю гарантію складено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (зі змінами) та оформлена відповідно до вимог Постанови Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами).». Проте, згідно з підпунктом 3.1. пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації Форма гарантії не містить цього тексту. А так само Форма гарантії згідно з підпунктом 3.1. пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації містить наступний текс: «Вимога повинна містити посилання на дату складання / видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: • відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; • непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; • ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; • ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Проте, Гарантія надана Учасником містить наступний текст: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями забезпечення тендерної пропозиції — згідно з підпунктом 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації .
Створено
25.06.2025 16:41
Надати до
26.06.2025 16:41
Договір
UA-2025-05-21-006701-a-b1
Підписаний і діє
Номер
077-07/2025
2 123 962.1 грн.
1 769 968.42 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
Номенклатура
Встановлення резервної когенераційної установки електричною потужністю 70 кВт на території Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей» за адресою: вул. Зарічна, 102В в селищі Володарка Білоцерківського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей"
Повна назва
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22203815

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Комінвєст"
Повна назва
ТОВ "Комінвєст"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
18019170

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 11:51
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
09.07.2025 11:50
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 199 234.9 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 10:00
Замовник:
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей"
Контактний телефон:
380631549578
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 199 234.9 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 10:00
Замовник:
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей"
Контактний телефон:
380631549578
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності