Показати схожі тендери

Закупівля Лавки паркові від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-006502-a
Id Tender 9efe806fb0cd4820ae0b0044f14a0823
План UA-P-2025-05-14-001474-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 12:49
Остання зміна 12.06.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
233 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 165 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 12:48 до 29.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 12:48
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 12:48
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:02
до 03.06.2025 17:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 11:50
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 17:46
до 12.06.2025 10:16
Період уточнень
з 21.05.2025 12:48 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 12:48 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:02 до 03.06.2025 17:46
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:02 до 03.06.2025 17:46
Основні параметри
Лавки паркові
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Більш детально у тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
233 000 грн.
Лавки паркові
Назва предмета закупівлі
Лавки паркові
Очікувана вартість
233 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1165,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 11:21
Закінчення аукціону
30.05.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лавка
Код ДК 021:2015
39113600-3 - Лавки
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Бандери Степана, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерелом фінансування закупівлі товару за Договором є місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. Замовник має право затримати розрахунки за дефектний (неякісний) товар, якщо такі дефекти виявленні під час використання/експлуатації товару та у разі виявлення помилок в оформленні документів, на строк необхідний для усунення Постачальником дефектів, та/або поставки нового товару, та/або виправлення помилок в документах. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється партіями протягом строку дії цього Договору на підставі замовлень Замовника в строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. електронною поштою) відповідного замовлення Замовника на поставку кожної окремої партії товару (з правом дострокової поставки).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ФЕДОРЧУК ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
179 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВ-ПРОМ"
Пропозиція:
207 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЯН МГЕР СОСОВИЧ
Пропозиція:
216 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"
Пропозиція:
197 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
198 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 11:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 12:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
21.05.2025 12:48
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.05.2025 12:48
Критерії прийнятності
21.05.2025 12:48
Критерії прийнятності
21.05.2025 12:48
Критерії прийнятності
21.05.2025 12:48
Критерії прийнятності
21.05.2025 12:48
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвин Анна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380444196915
Замовник
ЄДРПОУ
05416745
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Московський проспект, буд.26-А
Кваліфікація
Лот № 1 Лавки паркові
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:50 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 12:02 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 12:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 12:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 03.06.2025 17:46 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:50 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 12:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 12:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які потребують відповідного повідомлення, а саме: Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної від 09.05.2025 № 15 (далі – тендерна документація), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) в Технічній специфікації від 28.05.2025 № 05/20 в розділі «Інші вимоги» щодо гарантійного строку на товар зазначено «Гарантія на товар складає : 12 місяців з дати поставки товару і не є меншою від гарантійного строку підприємства-виробника.». Необхідно: в Технічній специфікації в розділі «Інші вимоги» в частині гарантійного строку на товар замінити «12 місяців» на «не менше 12 місяців». Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, Додаток 3 тендерної документації; 2) у ВІДОМОСТЯХ ПРО УЧАСНИКА від 28.05.2025 № 07/20 відсутня інформація щодо використання печатки учасником. Необхідно: у відомостях про учасника зазначити інформацію щодо використання печатки учасником. Вимога (вимоги) тендерної документації: підпункт 6.3 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації; Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документи та/або інформація були надані у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
02.06.2025 14:16
Надати до
03.06.2025 14:16
Договір
UA-2025-05-21-006502-a-b1
Підписаний і діє
Номер
15Т-2025
197 991 грн.
164 992.5 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Лавка
Номенклатура
Лавка
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05416745

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"
Повна назва
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41301184

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 10:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
233 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
233 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності