Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні). Олівець НВ. Олівець 2В. Коректор стрічковий. Коректор-ручка. Маркери текстові (жовтий). Маркери текстові (рожевий). Маркер перманентний чорний. Маркер перманентний білий. Підставка для ручок металева. Антистеплер. Дірокол великий. Степлер №24. Степлер №10. Гумка для олівця. Точилка для олівців. Папка на зав"язках. Папки (картон) для підшивки. Папка-швидкозшивач (прозорий верх). Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами). Ножиці канцелярські. Клей. Клей-олівець. Лінійка пластикова. Стрічка клейка пакувальна. Біндери не менше 25 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Біндери не менше 19 мм. Стікери-закладки. Скріпки металеві. Скріпки металеві заокруглені. Скріпки металеві трикутні. Файли для паперів. Пружини для брошурування металеві (широкі). Пружини для брошурування металеві. Скоби для степлера № 24. Скоби для степлера № 10. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток кольоровий з липким краєм) від Департамент освіти Вінницької міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-006111-a
Id Tender ba0c582ee98943b6963f31d66c0e7f7f
План UA-P-2025-05-21-005697-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.05.2025 12:29
Остання зміна 05.06.2025 10:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 486 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
634.86 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 12:28 до 29.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 12:28
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 12:28
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:04
до 04.06.2025 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 16:39
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 16:39
-
Період уточнень
з 21.05.2025 12:28 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 12:28 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:04 до 04.06.2025 16:39
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:04 до 04.06.2025 16:39
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні). Олівець НВ. Олівець 2В. Коректор стрічковий. Коректор-ручка. Маркери текстові (жовтий). Маркери текстові (рожевий). Маркер перманентний чорний. Маркер перманентний білий. Підставка для ручок металева. Антистеплер. Дірокол великий. Степлер №24. Степлер №10. Гумка для олівця. Точилка для олівців. Папка на зав'язках. Папки (картон) для підшивки. Папка-швидкозшивач (прозорий верх). Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами). Ножиці канцелярські. Клей. Клей-олівець. Лінійка пластикова. Стрічка клейка пакувальна. Біндери не менше 25 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Біндери не менше 19 мм. Стікери-закладки. Скріпки металеві. Скріпки металеві заокруглені. Скріпки металеві трикутні. Файли для паперів. Пружини для брошурування металеві (широкі). Пружини для брошурування металеві. Скоби для степлера № 24. Скоби для степлера № 10. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток кольоровий з липким краєм)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
63 486 грн.
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні). Олівець НВ. Олівець 2В. Коректор стрічковий. Коректор-ручка. Маркери текстові (жовтий). Маркери текстові (рожевий). Маркер перманентний чорний. Маркер перманентний білий. Підставка для ручок металева. Антистеплер. Дірокол великий. Степлер №24. Степлер №10. Гумка для олівця. Точилка для олівців. Папка на зав'язках. Папки (картон) для підшивки. Папка-швидкозшивач (прозорий верх). Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами). Ножиці канцелярські. Клей. Клей-олівець. Лінійка пластикова. Стрічка клейка пакувальна. Біндери не менше 25 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Біндери не менше 19 мм. Стікери-закладки. Скріпки металеві. Скріпки металеві заокруглені. Скріпки металеві трикутні. Файли для паперів. Пружини для брошурування металеві (широкі). Пружини для брошурування металеві. Скоби для степлера № 24. Скоби для степлера № 10. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток кольоровий з липким краєм)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні). Олівець НВ. Олівець 2В. Коректор стрічковий. Коректор-ручка. Маркери текстові (жовтий). Маркери текстові (рожевий). Маркер перманентний чорний. Маркер перманентний білий. Підставка для ручок металева. Антистеплер. Дірокол великий. Степлер №24. Степлер №10. Гумка для олівця. Точилка для олівців. Папка на зав'язках. Папки (картон) для підшивки. Папка-швидкозшивач (прозорий верх). Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами). Ножиці канцелярські. Клей. Клей-олівець. Лінійка пластикова. Стрічка клейка пакувальна. Біндери не менше 25 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Біндери не менше 19 мм. Стікери-закладки. Скріпки металеві. Скріпки металеві заокруглені. Скріпки металеві трикутні. Файли для паперів. Пружини для брошурування металеві (широкі). Пружини для брошурування металеві. Скоби для степлера № 24. Скоби для степлера № 10. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток кольоровий з липким краєм)
Очікувана вартість
63 486 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
634,86
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 11:41
Закінчення аукціону
30.05.2025 12:04
Позиція : №1 300 (штуки)
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині)
Опис предмета закупівлі
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині)
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні)
Опис предмета закупівлі
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні)
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 60 (штуки)
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні)
Опис предмета закупівлі
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні)
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №4 100 (штуки)
Олівець НВ
Опис предмета закупівлі
Олівець НВ
Код ДК 021:2015
30192130-1 - Олівці
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №5 100 (штуки)
Олівець 2В
Опис предмета закупівлі
Олівець 2В
Код ДК 021:2015
30192130-1 - Олівці
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №6 30 (штуки)
Коректор стрічковий
Опис предмета закупівлі
Коректор стрічковий
Код ДК 021:2015
30192160-0 - Коректори
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №7 48 (штуки)
Коректор-ручка
Опис предмета закупівлі
Коректор-ручка
Код ДК 021:2015
30192160-0 - Коректори
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №8 50 (штуки)
Маркери текстові (жовтий)
Опис предмета закупівлі
Маркери текстові (жовтий)
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №9 50 (штуки)
Маркери текстові (рожевий)
Опис предмета закупівлі
Маркери текстові (рожевий)
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №10 3 (штуки)
Маркер перманентний чорний
Опис предмета закупівлі
Маркер перманентний чорний
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №11 3 (штуки)
Маркер перманентний білий
Опис предмета закупівлі
Маркер перманентний білий
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №12 5 (штуки)
Підставка для ручок металева
Опис предмета закупівлі
Підставка для ручок металева
Код ДК 021:2015
30192127-7 - Підставки для ручок
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №13 5 (штуки)
Антистеплер
Опис предмета закупівлі
Антистеплер
Код ДК 021:2015
30197321-2 - Антистеплери
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №14 2 (штуки)
Дірокол великий
Опис предмета закупівлі
Дірокол великий
Код ДК 021:2015
30197330-8 - Діроколи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №15 10 (штуки)
Степлер №24
Опис предмета закупівлі
Степлер №24
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №16 10 (штуки)
Степлер №10
Опис предмета закупівлі
Степлер №10
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №17 60 (штуки)
Гумка для олівця
Опис предмета закупівлі
Гумка для олівця
Код ДК 021:2015
30192100-2 - Гумки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №18 50 (штуки)
Точилка для олівців
Опис предмета закупівлі
Точилка для олівців
Код ДК 021:2015
30192133-2 - Точила для олівців
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №19 200 (штуки)
Папка на зав'язках
Опис предмета закупівлі
Папка на зав'язках
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №20 600 (штуки)
Папки (картон) для підшивки
Опис предмета закупівлі
Папки (картон) для підшивки
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №21 120 (штуки)
Папка-швидкозшивач (прозорий верх)
Опис предмета закупівлі
Папка-швидкозшивач (прозорий верх)
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №22 100 (штуки)
Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами)
Опис предмета закупівлі
Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами)
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №23 10 (штуки)
Ножиці канцелярські
Опис предмета закупівлі
Ножиці канцелярські
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №24 10 (штуки)
Клей
Опис предмета закупівлі
Клей
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №25 50 (штуки)
Клей-олівець
Опис предмета закупівлі
Клей-олівець
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №26 25 (штуки)
Лінійка пластикова
Опис предмета закупівлі
Лінійка пластикова
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №27 5 (штуки)
Стрічка клейка пакувальна
Опис предмета закупівлі
Стрічка клейка пакувальна
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №28 30 (пачок)
Біндери не менше 25 мм
Опис предмета закупівлі
Біндери не менше 25 мм
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №29 30 (пачок)
Біндери не менше 32 мм
Опис предмета закупівлі
Біндери не менше 32 мм
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №30 30 (пачок)
Біндери не менше 51 мм
Опис предмета закупівлі
Біндери не менше 51 мм
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №31 30 (пачок)
Біндери не менше 19 мм
Опис предмета закупівлі
Біндери не менше 19 мм
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №32 100 (пачок)
Стікери-закладки
Опис предмета закупівлі
Стікери-закладки
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №33 10 (пачок)
Скріпки металеві
Опис предмета закупівлі
Скріпки металеві
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №34 100 (пачок)
Скріпки металеві заокруглені
Опис предмета закупівлі
Скріпки металеві заокруглені
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №35 150 (пачок)
Скріпки металеві трикутні
Опис предмета закупівлі
Скріпки металеві трикутні
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
150
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №36 50 (пачок)
Файли для паперів
Опис предмета закупівлі
Файли для паперів
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
50
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №37 2 (пачок)
Пружини для брошурування металеві (широкі)
Опис предмета закупівлі
Пружини для брошурування металеві (широкі)
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
2
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №38 1 (пачок)
Пружини для брошурування металеві
Опис предмета закупівлі
Пружини для брошурування металеві
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №39 100 (пачок)
Скоби для степлера № 24
Опис предмета закупівлі
Скоби для степлера № 24
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №40 100 (пачок)
Скоби для степлера № 10
Опис предмета закупівлі
Скоби для степлера № 10
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №41 50 (пачок)
Папір для нотаток білий
Опис предмета закупівлі
Папір для нотаток білий
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №42 25 (пачок)
Папір для нотаток кольоровий з липким краєм
Опис предмета закупівлі
Папір для нотаток кольоровий з липким краєм
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
25
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, каб. 711 (7 поверх)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Бердник В.А.
Пропозиція:
49 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОРВЕТ"
Пропозиція:
31 756.08 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 12:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Білоконний
Електронна пошта
Телефон
+380432651101
Сайт:
http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Замовник
ЄДРПОУ
02141532
Повна назва
Департамент освіти Вінницької міської ради
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький р-н, м. Вінниця
Адреса
вул. Мури, 4
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні). Олівець НВ. Олівець 2В. Коректор стрічковий. Коректор-ручка. Маркери текстові (жовтий). Маркери текстові (рожевий). Маркер перманентний чорний. Маркер перманентний білий. Підставка для ручок металева. Антистеплер. Дірокол великий. Степлер №24. Степлер №10. Гумка для олівця. Точилка для олівців. Папка на зав'язках. Папки (картон) для підшивки. Папка-швидкозшивач (прозорий верх). Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами). Ножиці канцелярські. Клей. Клей-олівець. Лінійка пластикова. Стрічка клейка пакувальна. Біндери не менше 25 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Біндери не менше 19 мм. Стікери-закладки. Скріпки металеві. Скріпки металеві заокруглені. Скріпки металеві трикутні. Файли для паперів. Пружини для брошурування металеві (широкі). Пружини для брошурування металеві. Скоби для степлера № 24. Скоби для степлера № 10. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток кольоровий з липким краєм)
Період вимог/скарг з 04.06.2025 16:39 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 12:04 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 16:39
Довідка НАЗК
04.06.2025 16:39
Повідомлення про рішення
30.05.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 12:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 12:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
30.05.2025 12:04
Надати до
03.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування та код ЄДРПОУ (РНОКПП) контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів). Аналогічним вважається договір на постачання канцелярських товарів та/або офісного паперу та/або паперу для друку.; 1.1.2. Скан-копії не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.3.3. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, з посиланням на номер і дату такого договору та із зазначенням якості виконання учасником договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання.». 1.2. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл «Довідка ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.pdf»), у якій вказано наступну інформацію про предмет аналогічних договорів: ? Договір №37-Т від 22 трав. 2023 – предмет договору «Папір офісний А-4». ? Договір №1 від 24 трав. 2023 – предмет договору «папір для друку, канцелярське приладдя». ? Договір №16 від 23.05.2023 – предмет договору «канцелярське приладдя». Крім того, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копії вказаних аналогічних договорів. Відповідно до наданих документів, предметами аналогічних договорів виступають: ? Договір №37-Т від 22 трав. 2023 – «Папір офісний А-4 (30197630-1) (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)». ? Договір №1 від 24 трав. 2023 – «ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, канцелярське приладдя)». ? Договір №16 від 23.05.2023 – «Канцелярські товари ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне». 2.2. Учасником було накладено на свою тендерну пропозицію електронний підпис (файл «sign.p7s»). Замовником було здійснено перевірку накладеного Учасником електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час даної перевірки накладеного Учасником електронного підпису було встановлено, що він не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки даний підпис є удосконалений (УЕП), а не кваліфікованим (КЕП). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, шляхом зазначення у ній інформації про предмети аналогічних договорів від в повному обсязі відповідно до наданих скан-копій документів. 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, накласти КЕП у відповідності до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації та пп. 4.7. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
03.06.2025 15:17
Надати до
04.06.2025 15:17
Договір
UA-2025-05-21-006111-a-a1
Очікує підписання
31 756.08 грн.
31 756.08 грн.
З ПДВ
Номенклатура
300 (штуки)
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині)
Номенклатура
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині)
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні)
Номенклатура
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні)
Номенклатура
Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Олівець НВ
Номенклатура
Олівець НВ
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Олівець 2В
Номенклатура
Олівець 2В
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Коректор стрічковий
Номенклатура
Коректор стрічковий
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
48 (штуки)
Коректор-ручка
Номенклатура
Коректор-ручка
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Маркери текстові (жовтий)
Номенклатура
Маркери текстові (жовтий)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Маркери текстові (рожевий)
Номенклатура
Маркери текстові (рожевий)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Маркер перманентний чорний
Номенклатура
Маркер перманентний чорний
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Маркер перманентний білий
Номенклатура
Маркер перманентний білий
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Підставка для ручок металева
Номенклатура
Підставка для ручок металева
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Антистеплер
Номенклатура
Антистеплер
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Дірокол великий
Номенклатура
Дірокол великий
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Степлер №24
Номенклатура
Степлер №24
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Степлер №10
Номенклатура
Степлер №10
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Гумка для олівця
Номенклатура
Гумка для олівця
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Точилка для олівців
Номенклатура
Точилка для олівців
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Папка на зав'язках
Номенклатура
Папка на зав'язках
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
600 (штуки)
Папки (картон) для підшивки
Номенклатура
Папки (картон) для підшивки
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
120 (штуки)
Папка-швидкозшивач (прозорий верх)
Номенклатура
Папка-швидкозшивач (прозорий верх)
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами)
Номенклатура
Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами)
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Ножиці канцелярські
Номенклатура
Ножиці канцелярські
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Клей
Номенклатура
Клей
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Клей-олівець
Номенклатура
Клей-олівець
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
25 (штуки)
Лінійка пластикова
Номенклатура
Лінійка пластикова
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Стрічка клейка пакувальна
Номенклатура
Стрічка клейка пакувальна
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
30 (пачок)
Біндери не менше 25 мм
Номенклатура
Біндери не менше 25 мм
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
30 (пачок)
Біндери не менше 32 мм
Номенклатура
Біндери не менше 32 мм
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
30 (пачок)
Біндери не менше 51 мм
Номенклатура
Біндери не менше 51 мм
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
30 (пачок)
Біндери не менше 19 мм
Номенклатура
Біндери не менше 19 мм
Кількість
30
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (пачок)
Стікери-закладки
Номенклатура
Стікери-закладки
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
10 (пачок)
Скріпки металеві
Номенклатура
Скріпки металеві
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (пачок)
Скріпки металеві заокруглені
Номенклатура
Скріпки металеві заокруглені
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
150 (пачок)
Скріпки металеві трикутні
Номенклатура
Скріпки металеві трикутні
Кількість
150
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (пачок)
Файли для паперів
Номенклатура
Файли для паперів
Кількість
50
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (пачок)
Пружини для брошурування металеві (широкі)
Номенклатура
Пружини для брошурування металеві (широкі)
Кількість
2
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (пачок)
Пружини для брошурування металеві
Номенклатура
Пружини для брошурування металеві
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (пачок)
Скоби для степлера № 24
Номенклатура
Скоби для степлера № 24
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (пачок)
Скоби для степлера № 10
Номенклатура
Скоби для степлера № 10
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (пачок)
Папір для нотаток білий
Номенклатура
Папір для нотаток білий
Кількість
50
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
25 (пачок)
Папір для нотаток кольоровий з липким краєм
Номенклатура
Папір для нотаток кольоровий з липким краєм
Кількість
25
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти Вінницької міської ради
Повна назва
Департамент освіти Вінницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02141532

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Повна назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21337459

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
63 486 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 10:00
Замовник:
Департамент освіти Вінницької міської ради
Контактний телефон:
+380432651101
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
63 486 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 10:00
Замовник:
Департамент освіти Вінницької міської ради
Контактний телефон:
+380432651101
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності