Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається:
«1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування та код ЄДРПОУ (РНОКПП) контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів).
Аналогічним вважається договір на постачання канцелярських товарів та/або офісного паперу та/або паперу для друку.;
1.1.2. Скан-копії не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
1.3.3. Позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, з посиланням на номер і дату такого договору та із зазначенням якості виконання учасником договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання.».
1.2. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
2. Перелік виявлених невідповідностей:
2.1. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл «Довідка ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.pdf»), у якій вказано наступну інформацію про предмет аналогічних договорів:
? Договір №37-Т від 22 трав. 2023 – предмет договору «Папір офісний А-4».
? Договір №1 від 24 трав. 2023 – предмет договору «папір для друку, канцелярське приладдя».
? Договір №16 від 23.05.2023 – предмет договору «канцелярське приладдя».
Крім того, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копії вказаних аналогічних договорів. Відповідно до наданих документів, предметами аналогічних договорів виступають:
? Договір №37-Т від 22 трав. 2023 – «Папір офісний А-4 (30197630-1) (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)».
? Договір №1 від 24 трав. 2023 – «ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, канцелярське приладдя)».
? Договір №16 від 23.05.2023 – «Канцелярські товари ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне».
2.2. Учасником було накладено на свою тендерну пропозицію електронний підпис (файл «sign.p7s»).
Замовником було здійснено перевірку накладеного Учасником електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час даної перевірки накладеного Учасником електронного підпису було встановлено, що він не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки даний підпис є удосконалений (УЕП), а не кваліфікованим (КЕП).
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, шляхом зазначення у ній інформації про предмети аналогічних договорів від в повному обсязі відповідно до наданих скан-копій документів.
3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, накласти КЕП у відповідності до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації та пп. 4.7. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо.
Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.