Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-005031-a
Id Tender 7371235adbb64ba4994fb2f502014d26
План UA-P-2025-05-21-000513-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.05.2025 11:47
Остання зміна 10.06.2025 19:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 862 215 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
89 311.08 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 11:47 до 29.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 11:47
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 11:47
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 01:00
до 10.06.2025 13:21
Залишилось 11 год. 33 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 13:21
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 13:21
-
Період уточнень
з 21.05.2025 11:47 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 11:47 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 01:00 до 10.06.2025 13:21
Період кваліфікації
з 29.05.2025 01:00 до 10.06.2025 13:21
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
17 862 215 грн.
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Очікувана вартість
17 862 215 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
89311,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 060 (Людино-година)
Послуги з поточного ремонту автобусів
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту автобусів
Код ДК 021:2015
50113100-1 - Послуги з ремонту автобусів
Кількість
2 060
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 560 (Людино-година)
Послуги з технічного обслуговування автобусів
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автобусів
Код ДК 021:2015
50113200-2 - Послуги з технічного обслуговування автобусів
Кількість
3 560
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), підписаних уповноваженими представниками сторін, впродовж 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту їх підписання, при наявності фінансування
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
Пропозиція:
17 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 11:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Чай
Електронна пошта
Телефон
+380966429396
Замовник
ЄДРПОУ
37766028
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Поштовий індекс
61129
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 109
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 13:21 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 01:00 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:21
Довідка НАЗК
10.06.2025 13:21
Повідомлення про рішення
05.06.2025 11:13
Електроний протокол про продовження строку
29.05.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 11:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" процедури закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.06.2025 11:13
Дата кінця розгляду
27.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПІДПУНКТУ 2.1. ПУНКТУ 2. РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а зокрема файлів: довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 3, що наведена у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації. На виконання вищезазначених вимог учасником ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» надано: - Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.05.2025 Вих. № 26/05/25-5031/6 (далі – Довідка 1), яка завантажена у файлі «4. Довідка щодо працівників.pdf»; - Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.05.2025 р. № 3 (далі – Довідка 2), що надана співвиконавцем ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" (далі – ПП «УРЦ»), що завантажена у файлі «4. Довідка працівники_співвиконавець.pdf»; - Наказ про прийняття на роботу № 1-к від 07.04.2016 р. (далі – Наказ 1-к), який завантажено у файлі «4. Працівники_Накази_Співвиконавець.pdf»; - Наказ про прийняття на роботу № 25-к від 05 жовтня 2018 р. (далі – Наказ 25-к), який завантажено у файлі «4. Працівники_Накази_Співвиконавець.pdf»; - Наказ про прийняття на роботу № 84-к від 19 травня 2021 р. (далі – Наказ 84-к), який завантажено у файлі «4. Працівники_Накази_Співвиконавець.pdf». Під час аналізу наданих ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» документів вбачаються наступні невідповідності: - зазначена учасником ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» у стовпчику 4 «Працює в організації учасника постійно/ за сумісництвом» у довідці 1 інформація щодо умов роботи головного бухгалтера співвиконавця ПП «УРЦ» не співпадає з умовами оплати, що зазначені у наказі 1-к; - зазначена співвиконавцем ПП «УРЦ» у стовпчику 4 «Працює в організації учасника постійно/ за сумісництвом» у довідці 2 інформація щодо умов роботи головного бухгалтера не співпадає з умовами оплати, що зазначені у наказі 1-к; - зазначена учасником ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» у стовпчику 2 «Посада (робоча професія)» у довідці 1 посада працівників співвиконавця ПП «УРЦ» Свинарьова Віталія Володимировича та Бугай Романа Валерійовича не співпадає з посадами, що зазначені у наказі 25-к та наказі – 84-к; - зазначена співвиконавцем ПП «УРЦ» у стовпчику 2 «Посада (робоча професія)» у довідці 2 посада працівників Свинарьова Віталія Володимировича та Бугай Романа Валерійовича не співпадає з посадами, що зазначені у наказі 25-к та наказі – 84-к; ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» , відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: - у стовпчику 4 «Працює в організації учасника постійно/ за сумісництвом» у довідці 1 зазначити інформацію щодо умов роботи працівника співвиконавця ПП «УРЦ» - головного бухгалтера; - у стовпчику 4 «Працює в організації учасника постійно/ за сумісництвом» у довідці 2 зазначити інформацію щодо умов роботи працівника головного бухгалтера; - у стовпчику 2 «Посада (робоча професія)» у довідці 1 зазначити посади працівників співвиконавця ПП «УРЦ» Свинарьова Віталія Володимировича та Бугай Романа Валерійовича; - у стовпчику 2 «Посада (робоча професія)» у довідці 2 зазначити посади працівників Свинарьова Віталія Володимировича та Бугай Романа Валерійовича. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 5) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ, РОЗДІЛУ VІІ ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 2.5 ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а зокрема файлів: учасник у складі тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу III тендерної документації та додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2.5. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації). На виконання вище зазначених вимог ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» надано банківську гарантію № 250527/053 від 27 травня 2025 року (далі – банківська гарантія № 250527/053), яка завантажена у файлі «250527 053.7z». Під час аналізу наданої учасником ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» банківської гарантії № 250527/053 вбачається наступна невідповідність, а саме надана банківська гарантія № 250527/053 складена не за формою, що наведена у додатку 4 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» , відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати забезпечення тендерної пропозиції (банківську гарантію) складену за формою (додаток 4 до тендерної документації).
Створено
09.06.2025 10:26
Надати до
10.06.2025 10:26
Договір
UA-2025-05-21-005031-a-b1
Очікує підписання
17 800 000 грн.
17 800 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 060 (Людино-година)
Послуги з поточного ремонту автобусів
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту автобусів
Кількість
2 060
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 560 (Людино-година)
Послуги з технічного обслуговування автобусів
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування автобусів
Кількість
3 560
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37766028

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
Повна назва
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00236010

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
17 862 215 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Контактний телефон:
+380966429396
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
17 862 215 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
Контактний телефон:
+380966429396
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності