Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100))) від Синевирська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-004127-a
Id Tender a094df58a480477b826ecf7286fa70aa
План UA-P-2025-05-21-003042-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 11:24
Остання зміна 30.06.2025 11:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 440 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 11:22 до 29.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 11:22
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 11:22
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:35
до 04.06.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 16:40
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 16:40
до 30.06.2025 11:05
Період уточнень
з 21.05.2025 11:22 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 11:22 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:35 до 04.06.2025 16:40
Період кваліфікації
з 30.05.2025 12:35 до 04.06.2025 16:40
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 440 000 грн.
Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
Очікувана вартість
1 440 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
43 200
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 12:00
Закінчення аукціону
30.05.2025 12:35
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 65 (тонни)
Вугілля
Опис предмета закупівлі
Вугілля
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
90041, Україна, Закарпатська область, Закарпатська область, Хустський район, с.Синевир, 907 (корпус 1 Синевирського ліцею Синевирської сільської ради)
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 25 (тонни)
Вугілля
Опис предмета закупівлі
Вугілля
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Ідентифікатор категорії
09111100-936719-40996564
Кількість
25
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
90041, Україна, Закарпатська область, Закарпатська область, Хустський район, с.Синевир, 907 (корпус 1 Синевирського ліцею Синевирської сільської ради)
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Марка
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 11:22
Значення, яке очікується

Г

Вимога
Розмір кусків
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 11:22
Значення, яке очікується

13-100

Позиція : №3 60 (тонни)
Вугілля
Опис предмета закупівлі
Вугілля
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
90040, Україна, Закарпатська область, Закарпатська область, Хустський район, с. Синевирська Поляна,143 (корпус Синевирсько-Полянського ліцею Синевирської сільської ради)
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я
Пропозиція:
1 109 850 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС"
Пропозиція:
1 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Енергозахід"
Пропозиція:
1 420 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПАЛИВКОНТРОЛЬ"
Пропозиція:
1 110 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 12:00
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Банар Юлія
Електронна пошта
Телефон
+380505826417
Замовник
ЄДРПОУ
04350889
Повна назва
Синевирська сільська рада
Поштовий індекс
90041
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
с. Синевир
Адреса
будинок 1066
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Г (13-100)))
Період вимог/скарг з 04.06.2025 16:40 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 12:35 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 16:40
Довідка НАЗК
04.06.2025 16:40
Повідомлення про рішення
30.05.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 11:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 11:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення порушення Опис: 1.перелік виявлених невідповідностей; - 1).Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 1.5 до ТД.) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підрозділом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення пропозиції відкритих торгів: електронна банківська гарантія (у формі електронного документу) (безвідклична); Реквізити Замовника: Назва Синевирська сільська рада, ЄДРПОУ 04350889, місцезнаходження: с. Синевир, 1066, Хустський район, Закарпатська область, р/р UА 368201720344290026000030571 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення - 3 % очікуваної вартості закупівлі, що становить 43 200 грн. 00 коп ( сорок три тисячі двісті гривень). Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку- гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта, з дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний цифровий підпис» . Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/ЕПЦ банку-гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, витяг з Державного реєстру банків або ліцензію, виданої банку, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. Згідно Додатку 1.5. До тендерної документації: п. 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості). У наданій  Товариством з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС" Банківській ГАРАНТІЇ № 47954 виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» вказано у пункті 2 : “Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).” Тобто надана учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС" "Банківська ГАРАНТІЯ № 47954, що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» не за формою додатку 1.5 до ТД, як це вимагалось замовником. 2).Згідно додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі” п.5.Інші документи. В складі своєї пропозиції учасник повинен надати наступні документи: п.5.6 Цінову пропозицію за формою згідно Додатку Цінова пропозиція до тендерної документації (розміщено окремим файлом – Додаток 1.2). Запропонований товар у Ціновій пропозиції повинен відповідати вимогам замовника зазначеним у Додатку 1.1 Технічне завдання (розміщено окремим файлом). Згідно Додатку 1.2. до ТД. Примітки: *ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” оформлюється та подається учасником в складі пропозиції. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС" надана пропозиція Вих.№5 від 28 травня 2025 року, цінові показники якої не заповнені учасником 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1). п. 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу III. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. 2). додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі” п.5.Інші документи. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 1.5 до ТД.) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підрозділом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. А саме надана учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС" Банківська ГАРАНТІЯ № 47954, що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» повинна бути видана за формою додатку 1.5 до ТД, як це вимагалось замовником. Тобто повинно бути вказано у Банківській ГАРАНТІЇ № 47954, що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» у п. 2: “Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості).” 2). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати п.5.6 Цінову пропозицію за формою згідно Додатку Цінова пропозиція до тендерної документації (розміщено окремим файлом – Додаток 1.2). Запропонований товар у Ціновій пропозиції повинен відповідати вимогам замовника зазначеним у Додатку 1.1 Технічне завдання (розміщено окремим файлом).
Створено
30.05.2025 18:43
Надати до
31.05.2025 18:43
Договір
UA-2025-05-21-004127-a-b1
Підписаний і діє
Номер
85
1 050 000 грн.
1 050 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
65 (тонни)
Вугілля
Номенклатура
Вугілля
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
25 (тонни)
Вугілля
Номенклатура
Вугілля
Кількість
25
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
60 (тонни)
Вугілля
Номенклатура
Вугілля
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Синевирська сільська рада
Повна назва
Синевирська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04350889

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45699297

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 11:05
-
30.06.2025 11:03
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 440 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 12:00
Замовник:
Синевирська сільська рада
Контактний телефон:
+380505826417
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 440 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 12:00
Замовник:
Синевирська сільська рада
Контактний телефон:
+380505826417
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності