Закупівля Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" .
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору в грошовій формі не пізніше дати укладення договору.
Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку.
Призначення платежу: «забезпечення виконання договору (без ПДВ) про закупівлю товару (код ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг).
Учасник-переможець процедури вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача:
КП «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕМД ТА МК ПОР» ЄДРПОУ 38503012, р/р: UA203052990000026004041210449
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Значення, яке очікується
2
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору в грошовій формі не пізніше дати укладення договору.
Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку.
Призначення платежу: «забезпечення виконання договору (без ПДВ) про закупівлю товару (код ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг).
Учасник-переможець процедури вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача:
КП «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕМД ТА МК ПОР» ЄДРПОУ 38503012, р/р: UA203052990000026004041210449
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Значення, яке очікується
2
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору в грошовій формі не пізніше дати укладення договору.
Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку.
Призначення платежу: «забезпечення виконання договору (без ПДВ) про закупівлю товару (код ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг).
Учасник-переможець процедури вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача:
КП «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕМД ТА МК ПОР» ЄДРПОУ 38503012, р/р: UA203052990000026004041210449
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Значення, яке очікується
2
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 2 (двох) відсотків вартості договору в грошовій формі не пізніше дати укладення договору.
Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку.
Призначення платежу: «забезпечення виконання договору (без ПДВ) про закупівлю товару (код ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг).
Учасник-переможець процедури вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника/Споживача:
КП «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕМД ТА МК ПОР» ЄДРПОУ 38503012, р/р: UA203052990000026004041210449
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:32
Значення, яке очікується
2
Відповідь на вимогу
Значення
2,0
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 №93-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.06.2025 №93-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2025-05-21-002563-a, 21.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
21.05.2025 КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) опубліковано оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) № UA-2025-05-21-002563-a про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг (Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 01:00 29.05.2025.
Скаржником оскаржується умови тендерної документації Замовника, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) 21.05.2025 за № UA-2025-05-21-002563-a.
Враховуючи приписи ч. 8 ст. 18 Закону, оскарження умов закупівлі триває до 26 травня 2025 00:00.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (надалі – Скаржник), як виробник і постачальник спеціального, робочого та іншого одягу для різних галузей промисловості, має намір прийняти участь у торгах на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг (Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги), оголошення № UA-2025-05-21-002563-a, проте, умови тендерної документації Замовника містять дискримінаційні вимоги, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушують принципи публічних закупівель та наші права, як потенційного учасника/переможця торгів, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 1. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі - ТД) Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна документація містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (додаток № 2 до тендерної документації) та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (додаток № 3 до тендерної документації).
Пунктом 6.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку № 1 до тендерної документації.
Додатком 2.2 до ТД визначено, що для підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним вимогам учасник в складі пропозиції повинен надати:
7. Чинні сертифікати на підтвердження відповідності ДСТУ ГОСТ 21790:2008 п.п. 4.2.1, 4.2.3 (таблиця 1), 4.2.7 (таблиця 2), 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.13 (таблиця 6), 4.2.16, 4.2.17, що вимагаються замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
8. Система екологічного управління учасника стосовно виробництва та реалізації робочого, верхнього, спіднього одягу, трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення, повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання тендерної пропозиції.
9. Система управління якістю учасника стосовно виробництва та реалізації робочого, верхнього, спіднього одягу, трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення, повинна відповідати вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання тендерної пропозиції.
1. Щодо сертифікатів на підтвердження відповідності ДСТУ ГОСТ 21790:2008
1.1. Предметом закупівлі є придбання Замовником товару: Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги.
Скаржник має відповідний досвід постачання аналогічного одягу, що серед іншого, підтверджується договором № 01-140556-24 від 21.05.2024, укладеним з НЕК "Укренерго" та виконаним в повному обсязі (договір та звіт про виконання договору додаються).
Художньо-технічний опис виробів, що становлять предмет закупівлі, і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики наведено в Додатку 1 до ТД. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
Таблицею 1.2.1. Додатку 1 до ТД встановлено наступну вимогу:
Наявність сертифікату відповідності на тканину, виданого уповноваженим органом (організацією), які повинні підтвердити відповідність ДСТУ ГОСТ 21790:2008 п.п. 4.2.1, 4.2.3 (таблиця 1), 4.2.7 (таблиця 2), 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.13 (таблиця 6), 4.2.16, 4.2.17.
В підпункті 4.2.1 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що тканини виробляють з бавовняної, змішаної та меланжевої пряжі за ГОСТ 6904 та іншим нормативним документом.
В підпункті 4.2.3 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що стійкість пофарбування готових тканин згідно Таблиці 1. В Таблиці 1, в свою чергу, наведено мінімальні показники стійкості до різних впливів (світла, сухого тертя, органічних розчинників, тощо).
В підпункті 4.2.7 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що зміна лінійних розмірів після мокрої обробки готових тканин згідно Таблиці 2. В Таблиці 2, в свою чергу, наведено граничні показники зміни лінійних розмірів тканин після мокрої обробки по уснові та по утоку.
В підпункті 4.2.10 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що розривне навантаження та стійкість до стирання готових тканин повинно відповідати вимогам Таблиці 4. В Таблиці 2, в свою чергу, наведено мінімальні показники стійкості тканин до розривного навантаження та стирання.
В підпункті 4.2.13 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що фізико-гігієнічні показники тканин повинні відповідати вимогам, зазначеним у Таблиці 6. В Таблиці 6, в свою чергу, наведено граничні показники тканин щодо повітропроникності, гігроскопічності, питомого поверхневого електричного опору та вмісту формальдегіду.
В підпункті 4.2.16 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що у технічному описі на конкретну заправку (артикул) готової та суворої тканини повинні встановлюватися наступні показники: склад сировини, лінійна щільність пряжі, число ниток на 10 см по основі та качку, поверхнева щільність, ширина тканини, розривне навантаження, стійкість до стирання по площині і зміна розмірів після мокрої обробки готової тканини, вид обробки та переплетення. Тканини, що відрізняються лише шириною, виробляють за одним технічним описом.
На тканини, які використовуються для виготовлення речового майна, технічні описи повинні узгоджуватися із замовником.
В підпункті 4.2.17 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що за погодженням споживача з виробником у технічному описі можуть бути встановлені додаткові вимоги, які не передбачені цим стандартом.
Поруч із цим встановлено вимогу про необхідність наявності протоколів випробувань/вимірювань тканини, які повинні підтвердити відповідність всім показникам вказаним вище в цій таблиці (Таблиці 1.2.1).
Значення показників тканини, які наведені в Таблиці 1.2.1 Додатку 1 до ТД не ґрунтуються на положеннях ДСТУ ГОСТ 21790:2008, а визначені Замовником самостійно і є значно вище ширше, допустимих граничних показників. Таблиця порівняння вимог, які наведені в Таблиці 1.2.1 Додатку 1 до ТД та вимог ДСТУ ГОСТ 21790:2008 додається.
Для прикладу, встановлення вимоги в Таблиці 1.2.1 Додатку 1, що тканина повинна відповідати підпункту 4.2.10 (Таблиця 4) ДСТУ ГОСТ 21790:2008 означає, що тканина повинна мати:
1. Розривне навантаження за основою – не менше 569 Н ?
2. Розривне навантаження за утоком – не менше 343 Н ?
3. Стійкість до стирання – не менше 1700 циклів?
*для одягових тканин з поверхневою густиною від 220 до 275 г/м?.
І це повинно підтверджуватись шляхом надання сертифікату відповідності в якому наявна відповідна інформація.
При цьому в Таблиці 1.2.1 Додатку 1 показники стійкості тканини до розривного навантаження і стирання вказано значно вище, а саме:
1. Розривне навантаження за основою – не менше 1400 Н
2. Розривне навантаження за утоком – не менше 700 Н
3. Стійкість до стирання – не менше 40000 циклів
І це повинно підтверджуватись шляхом надання протоколів випробувань на тканини.
Тобто Змовник встановлює однорідні вимоги з різними показниками значень параметрів тканини і встановлює різний спосіб підтвердження одних і тих же вимог.
Для участі в оскаржуваній закупівлі ТОВ «УМТК» має намір запропонувати продукцію (куртка демісезонна), виготовлену з тканини Гарда, виробництва компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,» Китай, яка в повному обсязі відповідає вимогам, визначеним в Таблиці 1.2.1 Додатку 1 до ТД (протокол випробувань додається). Відповідний протокол оформлений за заявкою Скаржника для перевірки фактичних значень тканини Гарда.
Вказану тканину Скаржник купує у ТОВ «Тексіка», що є дистриб’ютором компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,» (копія договору поставки від 01.02.2024 № 24037 та сертифікату дистриб’ютора додаються).
За замовленням ТОВ «Тексіка», як дистриб’ютора виробника, оформлено сертифікат відповідності на 27 найменувань тканин виробництва компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,» (копія додається). Вказаним документом серед іншого підтверджується, що тканина Гарда відповідає ДСТУ ГОСТ 21790:2008 п. 4.2.3, табл. 1, п. 4.2.7, табл. 2, п. 4.2.11, п. 4.2.13, табл. 6. Проте вказаний документ НЕ МІСТИТЬ підтвердження відповідності п.п. 4.2.1, 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.16, 4.2.17, як цього вимагає Замовник.
Сертифікат відповідності видається за умови наявності доручення від виробника на ім’я заявника. У Скаржника відсутнє доручення на проведення сертифікаційних робіт від компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,», відтак Скаржник не має можливості оформити сертифікат відповідності на тканину Гарда, який би відповідав вимогам Таблиці 1.2.1.
Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання сертифікату відповідності на тканину, які повинні підтвердити відповідність ДСТУ ГОСТ 21790:2008 п.п. 4.2.1, 4.2.3 (таблиця 1), 4.2.7 (таблиця 2), 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.13 (таблиця 6), 4.2.16, 4.2.17 складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні відповідні сертифікати відповідності на тканину, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі і Скаржника, а це в свою чергу, обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1.2. Таблицею 1.7.1. Додатку 1 до ТД встановлено наступну вимогу:
Наявність сертифікату відповідності на тканину, виданого уповноваженим органом (організацією), які повинні підтвердити відповідність ДСТУ ГОСТ 21790:2008 п.п. 4.2.1, 4.2.3 (таблиця 1), 4.2.7 (таблиця 2), 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.13 (таблиця 6), 4.2.16, 4.2.17.
В підпункті 4.2.1 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що тканини виробляють з бавовняної, змішаної та меланжевої пряжі за ГОСТ 6904 та іншим нормативним документом.
В підпункті 4.2.3 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що стійкість пофарбування готових тканин згідно Таблиці 1. В Таблиці 1, в свою чергу, наведено мінімальні показники стійкості до різних впливів (світла, сухого тертя, органічних розчинників, тощо).
В підпункті 4.2.7 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що зміна лінійних розмірів після мокрої обробки готових тканин згідно Таблиці 2. В Таблиці 2, в свою чергу, наведено граничні показники зміни лінійних розмірів тканин після мокрої обробки по уснові та по утоку.
В підпункті 4.2.10 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що розривне навантаження та стійкість до стирання готових тканин повинно відповідати вимогам Таблиці 4. В Таблиці 2, в свою чергу, наведено мінімальні показники стійкості тканин до розривного навантаження та стирання.
В підпункті 4.2.13 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що фізико-гігієнічні показники тканин повинні відповідати вимогам, зазначеним у Таблиці 6. В Таблиці 6, в свою чергу, наведено граничні показники тканин щодо повітропроникності, гігроскопічності, питомого поверхневого електричного опору та вмісту формальдегіду.
В підпункті 4.2.16 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що у технічному описі на конкретну заправку (артикул) готової та суворої тканини повинні встановлюватися наступні показники: склад сировини, лінійна щільність пряжі, число ниток на 10 см по основі та качку, поверхнева щільність, ширина тканини, розривне навантаження, стійкість до стирання по площині і зміна розмірів після мокрої обробки готової тканини, вид обробки та переплетення. Тканини, що відрізняються лише шириною, виробляють за одним технічним описом.
На тканини, які використовуються для виготовлення речового майна, технічні описи повинні узгоджуватися із замовником.
В підпункті 4.2.17 ДСТУ ГОСТ 21790:2008 вказано, що за погодженням споживача з виробником у технічному описі можуть бути встановлені додаткові вимоги, які не передбачені цим стандартом.
Поруч із цим встановлено вимогу про необхідність наявності протоколів випробувань/вимірювань тканини, які повинні підтвердити відповідність всім показникам вказаним вище в цій таблиці (Таблиці 1.7.1).
Значення показників тканини, які наведені в Таблиці 1.7.1 Додатку 1 до ТД не ґрунтуються на положеннях ДСТУ ГОСТ 21790:2008, а визначені Замовником самостійно і є значно вище ширше, допустимих граничних показників. Таблиця порівняння вимог, які наведені в Таблиці 1.7.1 Додатку 1 до ТД та вимог ДСТУ ГОСТ 21790:2008 додається.
Для прикладу, встановлення вимоги в Таблиці 1.7.1 Додатку 1, що тканина повинна відповідати підпункту 4.2.10 (Таблиця 4) ДСТУ ГОСТ 21790:2008 означає, що тканина повинна мати:
4. Розривне навантаження за основою – не менше 569 Н ?
5. Розривне навантаження за утоком – не менше 343 Н ?
6. Стійкість до стирання – не менше 1700 циклів?
*для одягових тканин з поверхневою густиною від 220 до 275 г/м?.
І це повинно підтверджуватись шляхом надання сертифікату відповідності в якому наявна відповідна інформація.
При цьому в Таблиці 1.7.1 Додатку 1 показники стійкості тканини до розривного навантаження і стирання вказано значно вище, а саме:
4. Розривне навантаження за основою – не менше 1300 Н
5. Розривне навантаження за утоком – не менше 500 Н
6. Стійкість до стирання – не менше 40000 циклів
І це повинно підтверджуватись шляхом надання протоколів випробувань на тканини.
Тобто Змовник встановлює однорідні вимоги з різними показниками значень параметрів тканини і встановлює різний спосіб підтвердження одних і тих же вимог.
Для участі в оскаржуваній закупівлі ТОВ «УМТК» має намір запропонувати продукцію (жилет розгрузка), виготовлену з тканини Адванта, виробництва компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,» Китай, яка в повному обсязі відповідає вимогам, визначеним в Таблиці 1.7.1 Додатку 1 до ТД (протокол випробувань додається). Відповідний протокол оформлений за заявкою Скаржника для перевірки фактичних значень тканини Гарда.
Вказану тканину Скаржник купує у ТОВ «Тексіка», що є дистриб’ютором компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,» (копія договору поставки від 01.02.2024 № 24037 та сертифікату дистриб’ютора додаються).
За замовленням ТОВ «Тексіка», як дистриб’ютора виробника, оформлено сертифікат відповідності на 27 найменувань тканин виробництва компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,» (копія додається). Вказаним документом серед іншого підтверджується, що тканина Адванта відповідає ДСТУ ГОСТ 21790:2008 п. 4.2.3, табл. 1, п. 4.2.7, табл. 2, п. 4.2.11, п. 4.2.13, табл. 6. Проте вказаний документ НЕ МІСТИТЬ підтвердження відповідності п.п. 4.2.1, 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.16, 4.2.17, як цього вимагає Замовник.
Сертифікат відповідності видається за умови наявності доручення від виробника на ім’я заявника. У Скаржника відсутнє доручення на проведення сертифікаційних робіт від компанії «Shaoxing Zuna Textile Co., Ltd,», відтак Скаржник не має можливості оформити сертифікат відповідності на тканину Адванта, який би відповідав вимогам Таблиці 1.7.1.
Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання сертифікату відповідності на тканину, які повинні підтвердити відповідність ДСТУ ГОСТ 21790:2008 п.п. 4.2.1, 4.2.3 (таблиця 1), 4.2.7 (таблиця 2), 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.13 (таблиця 6), 4.2.16, 4.2.17 складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні відповідні сертифікати відповідності на тканину, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі і Скаржника, а це в свою чергу, обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Щодо сертифікату на систему екологічного управління
Як зазначалось вище, вимоги Додатку 2.2 до ТД зобов’язують учасників надати у складі пропозиції сертифікат, яким підтверджується, що система екологічного управління учасника стосовно виробництва та реалізації робочого, верхнього, спіднього одягу, трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015.
Вважаємо, що вимоги ТД про надання учасниками у складі пропозиції Сертифікату системи екологічного управління суттєво обмежують конкуренцію, позбавляють можливості Скаржника взяти участь у закупівлі, а тому є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, виходячи з наступного.
Предмет закупівлі становить - СПЕЦІАЛЬНИЙ ОДЯГ для працівників бригад екстреної медичної допомоги.
Скаржник є безпосереднім виробником форменого, робочого та іншого спеціального одягу. При цьому сировину – тканини, трикотажні, полотна іншу фурнітуру Скаржник не виробляє, а купує для цілей подальшої переробки в готову продукцію – одяг.
Відповідно оформити сертифікат на систему екологічного управління щодо виробництва та реалізації трикотажного полотна у скаржника немає можливості.
Скаржником впроваджено і застосовується система екологічного управління стосовно виробництва та реалізації спеціального, робочого, форменого, захисного, спортивного, іншого верхнього та одноразового одягу та аксесуарів до нього (копія сертифікату щодо системи екологічного управління додається).
Проте, вимоги Замовника щодо система екологічного управління учасника складені таким чином, що взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати копію сертифікату щодо системи екологічного управління, яким підтверджується в.т.ч. відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 сфери виробництва та реалізації трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення.
Також слід зазначити, що інші готові текстильні вироби, крім одягу; неткані текстильні матеріали і вироби із них, крім одягу; інші текстильні вироби технічного та промислового призначення – НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Таким чином встановлення вимоги про надання сертифікату на систему екологічного управління у спосіб визначений в ДТ носить дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію серед учасників.
Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання сертифікату, яким підтверджується, що система екологічного управління учасника стосовно виробництва та реалізації нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 - складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні відповідні сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі і Скаржника, а це в свою чергу, обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Щодо сертифікату на систему управління якістю
Як зазначалось вище, вимоги Додатку 2.2 до ТД зобов’язують учасників надати у складі пропозиції сертифікат, яким підтверджується, що управління якістю учасника учасника стосовно виробництва та реалізації робочого, верхнього, спіднього одягу, трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015.
Вважаємо, що вимоги ТД про надання учасниками у складі пропозиції Сертифікату системи управління якістю суттєво обмежують конкуренцію, позбавляють можливості Скаржника взяти участь у закупівлі, а тому є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, виходячи з наступного.
Предмет закупівлі становить - СПЕЦІАЛЬНИЙ ОДЯГ для працівників бригад екстреної медичної допомоги.
Скаржник є безпосереднім виробником форменого, робочого та іншого спеціального одягу. При цьому сировину – тканини, трикотажні, полотна іншу фурнітуру Скаржник не виробляє, а купує для цілей подальшої переробки в готову продукцію – одяг.
Відповідно оформити сертифікат на систему управління якістю щодо виробництва та реалізації трикотажного полотна у скаржника немає можливості.
Скаржником впроваджено і застосовується система управління якістю стосовно виробництва та реалізації спеціального, робочого, форменого, захисного, спортивного, іншого верхнього та одноразового одягу та аксесуарів до нього (копія сертифікату щодо системи управління якістю додається).
Проте, вимоги Замовника щодо системи управління якістю учасника складені таким чином, що взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати копію сертифікату щодо системи управління якістю, яким підтверджується в.т.ч. відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 сфери виробництва та реалізації трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення.
Також слід зазначити, що інші готові текстильні вироби, крім одягу; неткані текстильні матеріали і вироби із них, крім одягу; інші текстильні вироби технічного та промислового призначення – НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Таким чином встановлення вимоги про надання сертифікату на систему управління якістю у спосіб визначений в ДТ носить дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію серед учасників.
Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання сертифікату, яким підтверджується, що система управління якістю учасника стосовно виробництва та реалізації трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 - складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні відповідні сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі і Скаржника, а це в свою чергу, обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «УМТК» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом вилучення із ТД вимог щодо обв’язку учасників надати у складі пропозиції:
1. Сертифікату відповідності на тканину, які повинні підтвердити відповідність п.п. 4.2.1, 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.16, 4.2.17 ДСТУ ГОСТ 21790:2008.
2. Сертифікат щодо системи екологічного управління учасника стосовно виробництва та реалізації трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення.
3. Сертифікат щодо системи управління якістю учасника стосовно виробництва та реалізації трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення.
Враховуючи все наведене вище, вважаємо, що тендерна документація закупівлі № UA-2025-05-21-002563-a складена з порушенням діючого в Україні законодавства, містить дискримінаційні вимоги та позбавляє можливості ТОВ «УМТК» прийняти участь у ній, а тому керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути протиправні умови, які обмежують конкуренцію, зокрема унеможливлюють участь ТОВ «УМТК» у закупівлі № UA-2025-05-21-002563-a шляхом виключення із ТД вимог щодо необхідності учасників надавати у складі пропозиції:
1. Сертифікату відповідності на тканину, які повинні підтвердити відповідність п.п. 4.2.1, 4.2.10 (таблиця 4), 4.2.16, 4.2.17 ДСТУ ГОСТ 21790:2008.
2. Сертифікат щодо системи екологічного управління учасника стосовно виробництва та реалізації трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення.
3. Сертифікат щодо системи управління якістю учасника стосовно виробництва та реалізації трикотажного полотна, інших готових текстильних виробів, крім, одягу, нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу, інших текстильних виробів технічного та промислового призначення.
Автор:
36046631, ТОВ "УМТК"
02068, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ АННИ АХМАТОВОЇ, будинок 13, офіс 222
Дата розгляду:
03.06.2025 10:00
Місце розгляду:
Антимонопольний комітет України
Причина припинення:
замовником відповідно до цього Закону усунено порушення
Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги
Звернення:
За тендером : Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги
Тема:
Тканина сорочок
Зміст:
Доброго дня.
Додатком 1 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі.
Зокрема, в Таблиці 1.4.1. вказано вимоги до тканини сорочки. Аналіз встановлених вимог потребує додаткового уточнення, що полягає в наступному.
Таблиця 1.4.1 містить наступну вимогу:
«Зміна лінійних розмірів тканини після мокрої обробки (машинне прання при 40?С) (основа/уток) за ДСТУ ГОСТ 30157,0-2003, ДСТУ ГОСТ 30157,1-2003, %: -1,1/-0,8.»
У вимогах до тканин в Таблиці 1.1.1., Таблиці 1.2.1., Таблиці 1.3.1. вказано, що Зміна лінійних розмірів після мокрої обробки має визначатись за ДСТУ ISO 5077-2001, ДСТУ ISO 6330-2001.
То чому ж тоді Зміна лінійних розмірів тканини саме сорочок має визначатись за іншими стандартами?????
Просимо переглянути вимоги до документації і встановити єдину методологію для підтвердження якісних показників тканини (звісно ж для забезпечення закупівлі виключно найякіснішого спецодягу для працівників), на чому так наполягає Замовник в Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торговельну марку.
Дата оприлюднення звернення:
22.05.2025 16:26
Добрий день. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Ваше звернення буде ретельно розглянуто і у разі потреби відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
25.05.2025 19:29
Звернення:
За тендером : Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги
Тема:
Вимоги Таблиці 1.4.1.
Зміст:
Доброго дня.
Додатком 1 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі.
Зокрема, в Таблиці 1.4.1. вказано вимоги до тканини сорочки. Аналіз встановлених вимог потребує додаткового уточнення, що полягає в наступному.
Показники тканини «Сировинний склад», «Щільність», «Розривне навантаження», «Стійкість до стирання» та «Повітропроникність» встановлено із мінімально допустимим значенням (застосовано вираз «не менше»). Вказаний допуск дозволяє пропонувати тканини з кращими (вищими) показниками, що цілком зрозуміло. Оскільки Замовник має намір придбати якісний одяг для своїх працівників, на що окремо звернуто увагу в розділі ІІІ. «Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торговельну марку…..» Додатку 1 до ДТ. Вказане обґрунтування містить також наступні твердження:
«Враховуючи специфіку роботи працівників бригад екстреної медичної допомоги, спеціальний одяг повинен відповідати наступним критеріям: зносостійкість; СТІЙКІСТЬ ДО ЧАСТОГО ПРАННЯ ТА ОБРОБКИ ДЕЗІНФІКУЮЧИМИ ЗАСОБАМИ; повітропроникність; зручність крою; антистатичні властивості.»
Тоді ЧОМУ РЕШТА ВИМОГ ТАБЛИЦІ 1.4.1. (Ступінь тривкості пофарбування до прання , Ступінь тривкості пофарбування до органічних розчинників, Ступінь тривкості пофарбування до сухого тертя , Зміна лінійних розмірів тканини після мокрої обробки, Кількість ниток на 10 см) НЕ МІСТЯТЬ МІНІМАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ????????? Вказані показники (НЕ застосовано вираз «не менше») конкретно визначені, без можливості запропонувати тканину з вищими (кращими показниками).
ПРИКЛАД: Ступінь тривкості пофарбування до прання при 40?С за ДСТУ ISO 105С06-:2009, бали - 4/4-5.
Тканина з балом тривкості пофарбування до прання - 5/5 НЕ ВІДПОВІДАЄ встановленій вимозі.
То і не так вже й потрібно щоб тканина була стійкою до частого прання, як про це наголошується вобґрунтуванні ??????
Сподіваємось, що при оформленні вимог Таблиці 1.4.1. не було наміру штучно обмежити конкуренцію, а допущено помилку, яку можливо виправити шляхом внесення змін до документації в цій частині.
Дата оприлюднення звернення:
22.05.2025 16:27
Вітаємо. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Ваше звернення буде ретельно розглянуто і у разі потреби відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
25.05.2025 19:30
Звернення:
За тендером : Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги
Тема:
щодо дискримінаційних умов
Зміст:
Доброго дня шановний Замовнику! Ми виробники спеціального робочого одягу розглянувши тендерну документацію маємо намір прийняти участь в тендері, але в тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги, що не дозволяють нам прийняти участь у даній закупівлі. А саме: "Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів (*Під аналогічними (аналогічним) за предметом закупівлі договорами (договором) слід розуміти виконані договори (договір), за умовами яких (якого) було поставлено спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги)".
Ця вимога щодо укладених аналогічних договорів за умовами яких (якого) було поставлено спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги суттєво обмежує коло учасників, встановлення такої вимоги зменшує ефективність закупівлі та знижує шанси Замовника закупити товари за найнижчою ціною та зекономити бюджетні кошти.
Просимо змінити в тендерній документації "наявність аналогічних договорів за умовами яких (якого) було поставлено спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги" на "наявність аналогічних договорів по коду код ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг", що значно розширить коло учасників торгів.
Дата оприлюднення звернення:
23.05.2025 08:11
Добрий день. На ваше звернення інформуємо, що відповідно до п.28 Особливостей (постанова КМУ № 1178) замовник у тендерній документації повинен зазначити один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям. В тендерній документації встановлено лише 1 кваліфікаційний критерій до Учасників, з метою отримання підтвердження досвіду виконання Учасниками договору по поставці спеціального одягу для працівників бригад екстреної медичної допомоги, оскільки такий одяг має свою специфіку і вимоги. Поряд із цим, Замовник не обмежує кількість виконаних Учасником аналогічних договорів. Принагідно акцентуємо Вашу увагу, що проведений Замовником аналіз закупівель в електронній системі закупівель показав, що така форма закуповувалася замовниками за різними кодами ДК 021:2015, саме тому замовник утримався від зазначення конкретного коду ДК 021:2015, щоб не звужувати коло учасників торгів.
Дата оприлюднення відповіді:
25.05.2025 19:34
Звернення:
За тендером : Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги
Тема:
дата та час аукціону
Зміст:
На площадці Аукціон Очікується з 30-05-2025, 11:01, але період подачі пропозицій триває по 31-05-2025, 01:00.
Яким чином аукціон буде проведено раніше ніж закінчиться період подачі ?
Дата оприлюднення звернення:
27.05.2025 10:37
Добрий день. Час аукціону визначається електронною системою закупівель автоматично. Після розгляду Скарги, поданої до АМКУ, строки будуть оновлені
Дата оприлюднення відповіді:
28.05.2025 08:22
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 720 431
грн.
Період подання пропозицій
до
31.05.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"