Показати схожі тендери

Закупівля Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV від Управління освіти Шосткинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-002508-a
Id Tender c543b63ba2254848bb9555dc3a8eca3a
План UA-P-2025-05-21-003043-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.05.2025 10:58
Остання зміна 10.06.2025 09:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
975 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 875 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 10:57 до 29.05.2025 10:35
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 10:57
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 10:57
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 10:35
до 02.06.2025 09:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 09:23
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 09:23
до 10.06.2025 09:01
Період уточнень
з 21.05.2025 10:57 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 10:57 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 10:35 до 02.06.2025 09:23
Період кваліфікації
з 29.05.2025 10:35 до 02.06.2025 09:23
Основні параметри
Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV
Тендерні пропозиції виклсадаються українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
975 000 грн.
Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV
Назва предмета закупівлі
Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV
Очікувана вартість
975 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4875,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV
Код ДК 021:2015
34741000-3 - Обладнання для повітряних літальних апаратів
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Дата постачання по
01.07.2025 10:35
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 банківських днів з дати виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором через Державну казначейську службу України м. Київ.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Петрова Тетяна Юріївна"
Пропозиція:
965 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 10:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
21.05.2025 10:31
-
21.05.2025 10:31
-
21.05.2025 10:31
-
21.05.2025 10:31
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.05.2025 10:31
-
Проект договору
21.05.2025 10:31
-
21.05.2025 10:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бортяш Олена Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bortyash Olena Bolodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380544971837
Факс
+380544971729
Замовник
ЄДРПОУ
22978663
Назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Education Department of Shostka Local Council of Sumy region
Поштовий індекс
41100
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Шостка
Адреса
вул.Садовий бульвар,буд.9
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV
Період вимог/скарг з 02.06.2025 09:23 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 10:35 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 09:23
Довідка НАЗК
02.06.2025 09:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 10:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ФАХІВЦЕМ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 30.05.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 та 29 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом « Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Замовником під час розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Петрова Тетяна Юріївна в особі Петрової Тетяни Юріївни що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2010350000000180342 від 27.07.2022 року щодо процедури відкритих торгів (з особливостями) , ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-21-002508-а виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що порушує вимоги тендерної Документації № 33 від 21.05.2025 року на закупівлю товару: Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34740000-6 (обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі) деталізований код 34741000-3 (обладнання для повітряних літальних апаратів). Перелік виявлених невідповідностей: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178(далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 цих Особливостей. 1. Учасник надав Договір оренди приміщення № 1/10-23 якій діє до 31 грудня 2023 року, згідно Довідки вих. № 1206 від 27.05.2025 року (про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 33 від 21.05.2025 року. ВИРІШИЛА Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимогами статті 29 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом « Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Уповноважена особа фахівець з публічних закупівель управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Створено
30.05.2025 11:28
Надати до
31.05.2025 11:28
Договір
UA-2025-05-21-002508-a-b1
Підписаний і діє
Номер
257
965 000 грн.
965 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV
Номенклатура
Придбання наборів деталей для збірки та ремонту літальних апаратів типу FPV
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
19 300
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Повна назва
Управління освіти Шосткинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22978663

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Петрова Тетяна Юріївна"
Повна назва
ФОП "Петрова Тетяна Юріївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2800917020

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 09:01
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
975 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 10:35
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
975 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 10:35
Замовник:
Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактний телефон:
+380544971837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності