Показати схожі тендери

Закупівля Тролейбусні шини від КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-001735-a
Id Tender 9c9d96d78cdb46aebf2c6f1070236fdf
План UA-P-2025-05-21-002090-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.05.2025 10:05
Остання зміна 13.06.2025 16:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 10:05 до 29.05.2025 10:06
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 10:05
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 10:05
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:03
до 12.06.2025 15:15
Залишилось 2 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 15:53
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 15:15
-
Період уточнень
з 21.05.2025 10:05 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 10:05 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:03 до 12.06.2025 15:15
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:03 до 12.06.2025 15:15
Основні параметри
Тролейбусні шини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 800 000 грн.
Тролейбусні шини
Назва предмета закупівлі
Тролейбусні шини
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
54 000
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 15:40
Закінчення аукціону
30.05.2025 16:03
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 80 (штуки)
Автошина 275/70R22.5 150/145J без камери
Опис предмета закупівлі
Автошина 275/70R22.5 150/145J без камери
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Дата постачання по
31.12.2025 10:06
Позиція : №2 48 (штуки)
Автошина 12.00R20 156/153K з камерою
Опис предмета закупівлі
Автошина 12.00R20 156/153K з камерою
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Дата постачання по
31.12.2025 10:06
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
60 календарних днів з дати поставки товару
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 1 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
учасник надає лист-зобов’язання про те, що товар по предмету закупівлі буде поставлений вчасно протягом 24-х годин, та в обсягах, передбачених заявками Замовника відповідно до потреб останнього.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 796 722.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Чайка Вікторія Василівна
Пропозиція:
1 625 472 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 15:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 10:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Затолюк Віктор Борисович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380689558312
Замовник
ЄДРПОУ
03328310
Повна назва
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Поштовий індекс
10025
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул.Вітрука,11
Кваліфікація
Лот № 1 Тролейбусні шини
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:53 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 16:03 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів №UA-2025-05-21-001735-a по закупівлі Тролейбусних шин код: 34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності Учасника ФОП Чайка Вікторія Василівна з наступних підстав: в Додатку 3 до тендерної документації вимагалося, що Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист щодо наявності у себе на складі всієї необхідної кількості шин, яка зазначена в тендерній документації. Учасник на етапі кваліфікації (на вимогу Замовника) повинен надати зразки заявленого ним Товару. Товар надається на поворотній основі з метою встановлення відповідності запропонованого товару вимогам Замовника. В разі якщо товар не відповідатиме заявленим вимогам замовника, такий Учасник підлягає відхиленю(надати гарантійний лист). В складі своєї пропозиції Учасник надав гарантійний лист яким гарантує , що в нього наявний на складі товар та те, що Учасник на етапі кваліфікації зобов'язується надати зразки заявленого Товару. На етапі кваліфікації, 02.05.2025 року в 16 годин 38 хвилин Замовник надіслав лист (знімок з ел.адреси та копія листа додається) до ФОП Чайка В.В., на електронну адресу [email protected] яка вказана в системі Prozorro (витяг з електронної системи Prozorro надається, і так як Замовник вже працював з даним Учасником все попереднє листування здійснювалось за даною електронною адресою), з вимогою надіслати зразки шин в термін до 05.06.2025 року, так як 06.06.2025 року закінчується термін розгляду пропозиції переможця аукціону. Тобто в Учасника на це було 3 робочих дні. Окрім того Замовник зателефонував до Учасника і попередив про це його по телефону, на що отримав відповідь: “ добре, ми лист отримали, менеджер який готував тендерну пропозицію Вам зателефонує”. Окрім того, 02.06.2025 року в 16 год.40 хв. Замовник скинув лист-заявку по номеру телефону по якому постійно велися переговори з Учасником за допомогою месенджера Telegram (знімок екрана додається). Після чого через 2 дні, а саме 04.06.2025 року, Замовник повторно надіслав Учаснику лист-заявку про вимогу надати зразки запропонованої продукції (знімок з ел.адреси додається). Тобто Учасник був добре проінформований про заявку всіма можливими способами і в термін достатній для здійснення поставки зразків. Проте станом на 15 годину 35 хвилину 06.06.2025 року, а це вже останній день кваліфікації пропозиції Учасника ФОП Чайка В.В., а ні відповіді а ні зразків не надходило. Що є порушенням вимог тендерної документації та порушенням гарантій які надав Учасник ФОП Чайка В.В. в своїй тендерній пропозиції. Також Замовником в системі Prozorro було опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей, а саме те, що Учасником по позиції №2 наданий витяг з каталогу англійською мовою «OVATION-Vietnam (каталог виробника з офіційного сайту)» та ненаданий переклад документу на українську мову. Відповідно до вимог тендерної документації відповідно до п.12.3 п.12 тендерної документації: У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Але в порушення вимог тендерної документації Учасник надав переклад даного каталогу але не нотаріально завірений або легалізований у встановленому законодавством України порядку. 2. Враховуючи наведене пропозиція Учасника ФОП Чайка В.В. не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р. (із змінами). 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням статті 10 Закону та пунктів 43 та 46 Постанови.
Документи кваліфікації
06.06.2025 15:53
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:51
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Чайка Вікторія Василівна в процедурі відкритих торгів UA-2025-05-21-001735-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: У пропозиції учасника ФОП Чайка В.В. міститься довідка у файлі «1-1 Зведена довідка пп. 1, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12 п. 47 та пп. 2 п. 45 Особливостей.pdf» згідно якої учасник стверджує що відносно нього відкрита ліквідаційна процедура, це є підставою для відхилення згідно пп.8 п.47 особливостей. Прохання уточнити дану інформацію, і підтвердити її чи виправити в разі описки; - Учасник ФОП Чайка В.В. надала Аналогічний договір №233032 від 10.07.2023, що міститься у файлі «Аналогічний договір 3435 лікарня Одеса.PDF», згідно п.4.2 даного Договору учасник зобов’язаний поставити товар Покупцю до 10.07.2023 року. В той же час учасник ФОП Чайка В.В. в складі тендерної пропозиції надала Видаткову накладну №268 від 15.07.2023 (файл «Видаткова лікарня Одеса.pdf»), що засвідчує факт поставки товару датою 15.07.2023, тобто з порушенням строку поставки, що є неналежним виконанням зобов’язання, та свідчить про зазначення учасником недостовірної інформації у його тендерній пропозиції. Надати інформацію про виконання аналогічного договору відповідно до вимог Замовника. - Учасником по позиції №2 наданий витяг з каталогу англійською мовою «OVATION-Vietnam (каталог виробника з офіційного сайту)» та ненаданий переклад документу на українську мову. Проте відповідно до п.12.3 та 12.4. п.12 тендерної документації: п.12.3. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. п. 12.4. У разі, якщо у змісті документів тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти, тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу. В зв'язку з чим потрібно надати переклад каталогу «OVATION-Vietnam (каталог виробника з офіційного сайту)» відповідно до вимог тендерної документації; - відповідно до Додатку 3 до тендерної документації мають бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі. Для підтвердження даної вимоги Учасник долучає до пропозиції наказ про призначення відповідальної особи з питань забезпечення охорони навколишнього середовища та надає довідку про застосування заходів із захисту довкілля із посиланням на нормативні статті Законів України, необхідно надати копію діючого договору з відповідною організацією, яка має ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення утилізації небезпечних відходів. На дану вимогу Учасник Договір про утилізацію небезпечних відходів №УТ-2023.000133 від 13.07.2023 року і діє він до 31.12.2023 року. Також Учасник надав Додаткову угоду №2 від 28.12.2023 року згідно якої термін дії договору був продовжений до 31.12.2024 року. Тобто договір вже не діючий, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також для підтвердження даної вимоги Учасник не надав наказ про призначення відповідальної особи з питань забезпечення охорони навколишнього середовища; - Також на вимогу Замовника в Додатку 3 до тендерної документації Учасником надано звіт про наглядовий аудит від 08.02.2024 р., в якому зазначені номери та терміни дії сертифікатів, які не збігаються з номерами та термінами дії сертифікатів, які надані Чайкою, по ІSО 9001:2015 і 14001:2015. СУЯ ІSО 9001:2015 який надає Учасник в складі пропозиції має номер №8О038.СУЯ.008-24 від 09.02.2024 року і діє до 07.08.2026 року. Тоді як в Звіті за результатами наглядового аудиту (далі-Звіт) номер даного сертифіката наступний №8О038.СУЯ.024-23 термін дії з 01.06.2023 по 31.05.2026р. А також Учасник на виконання вимог Замовника надає сертифікат ІSО 14001:2015 під номером № 8О038.СЕУ.004-24 від 09.02.2024 року і діє до 31.05.2026 року тоді як в Звіті зазначено номер №8О038.СЕУ.008-23 термін дії з 01.06.2023 по 31.05.2026 рік. Тому Учаснику потрібно привести у відповідність інформацію про вищеперераховані Сертифікати. В зв'язку з чим, Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей в : 1. Прохання уточнити інформацію в довідці у файлі «1-1 Зведена довідка пп. 1, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12 п. 47 та пп. 2 п. 45 Особливостей.pdf»; 2. Надати інформації про виконання аналогічного договору відповідно до вимог Замовника; 3. Надати переклад каталогу «OVATION-Vietnam (каталог виробника з офіційного сайту)» відповідно до вимог тендерної документації; 4. Наказ про призначення відповідальної особи з питань забезпечення охорони навколишнього середовища та надати копію діючого договору з відповідною організацією, яка має ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення утилізації небезпечних відходів; 5. Привести у відповідність інформацію про Сертифікати ІSО 9001:2015 і 14001:2015.
Створено
03.06.2025 10:21
Надати до
04.06.2025 10:21
Період вимог/скарг з 12.06.2025 15:15 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:53 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:15
Довідка НАЗК
12.06.2025 15:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 10:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасникаТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" в процедурі відкритих торгів UA-2025-05-21-001735-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Замовником вимагалось відповідно до Додатку 3 до тендерної документації надати наказ на працівника щодо займаної посади – внутрішнього аудитора з систем менеджменту; якщо учасником торгів є фізична особа-підприємець, сертифікат внутрішнього аудитора може надаватися на самого учасника, - фізичну особу, яка набула підприємницького статусу шляхом реєстрації в порядку, встановленому Законом від 15.05.03 р. № 755, - IV. В зв'язку з чим, Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надати : - наказ на працівника щодо займаної посади – внутрішнього аудитора з систем менеджменту; якщо учасником торгів є фізична особа-підприємець, сертифікат внутрішнього аудитора може надаватися на самого учасника, - фізичну особу, яка набула підприємницького статусу шляхом реєстрації в порядку, встановленому Законом від 15.05.03 р. № 755, - IV.
Створено
11.06.2025 15:12
Надати до
12.06.2025 15:12
Договір
UA-2025-05-21-001735-a-b1
Очікує підписання
1 796 722.56 грн.
1 796 722.56 грн.
З ПДВ
Номенклатура
80 (штуки)
Автошина 275/70R22.5 150/145J без камери
Номенклатура
Автошина 275/70R22.5 150/145J без камери
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
48 (штуки)
Автошина 12.00R20 156/153K з камерою
Номенклатура
Автошина 12.00R20 156/153K з камерою
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Повна назва
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328310

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37976553

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 10:06
Замовник:
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Контактний телефон:
+380689558312
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 10:06
Замовник:
КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Контактний телефон:
+380689558312
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності