Показати схожі тендери

Закупівля Материнські плати, модулі пам"яті, накопичувачі SSD, блоки живлення, комплекти клавіатура+миша від Центральноукраїнський національний технічний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-21-000678-a
Id Tender 9782ac6c68ff4a1cb127ac3779b012cb
План UA-P-2025-05-20-017574-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.05.2025 09:15
Остання зміна 15.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
162 825.3 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
814.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 09:14 до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 09:14
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 09:14
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00
до 09.06.2025 12:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 13:25
до 15.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.06.2025 12:26
-
Період уточнень
з 21.05.2025 09:14 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 09:14 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 09.06.2025 12:26
Період кваліфікації
з 29.05.2025 00:00 до 09.06.2025 12:26
Основні параметри
Материнські плати, модулі пам'яті, накопичувачі SSD, блоки живлення, комплекти клавіатура+миша
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
162 825.3 грн.
Материнські плати, модулі пам'яті, накопичувачі SSD, блоки живлення, комплекти клавіатура+миша
Назва предмета закупівлі
Материнські плати, модулі пам'яті, накопичувачі SSD, блоки живлення, комплекти клавіатура+миша
Очікувана вартість
162 825.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
814,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Материнські плати, модулі пам'яті, накопичувачі SSD, блоки живлення, комплекти клавіатура+миша
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
214
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський,8
Дата постачання по
27.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості Товару здійснюється у національній грошовій одиниці України – гривні на підставі видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) банківських днів, після отримання Товару Покупцем та підписання видаткової накладної Сторонами, згідно з умовами, визначеними цим Договором, шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, зазначений у реквізитах до даного Договору або інший рахунок, про який Продавець своєчасно та письмово повідомив Покупця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СтандарД-7"
Пропозиція:
155 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 09:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитришин Богдан Васильович
Електронна пошта
Телефон
380995455426
Замовник
ЄДРПОУ
02070950
Назва (англійською мовою)
Central Ukrainian National Technical University
Повна назва
Центральноукраїнський національний технічний університет
Повна назва (англійською мовою)
Central Ukrainian National Technical University
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
проспект Університетський,8
Кваліфікація
Лот № 1 Материнські плати, модулі пам'яті, накопичувачі SSD, блоки живлення, комплекти клавіатура+миша
Період вимог/скарг з 02.06.2025 13:25 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 00:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 13:25
Довідка НАЗК
02.06.2025 13:25
Повідомлення про рішення
29.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: 1. Учасником не надана форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”. 2. Учасником не наданий проект договору. 3. Надана учасником довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору складена не за формою, яка вимагалася замовником. 4. Надана учасником копія договору №18 від 02.04.2025 не є повною, оскільки не містить копії видаткової накладної. 5. Учасником не надані копія Статуту або іншого установчого документа, копія довідки ЄДРПОУ (витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), копія свідоцтва платника ПДВ. 6. Учасником не надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток №1 до тендерної документації, Додаток №5 до тендерної документації (п. 1 таблиці). 2. Додаток №4 до тендерної документації, Додаток №5 до тендерної документації (п. 6 таблиці). 3. Додаток №2 до тендерної документації (частина 1 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження з урахуванням особливостей»), Додаток №5 до тендерної документації (п. 8.1 таблиці). 4. Додаток №2 до тендерної документації (частина 1 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження з урахуванням особливостей»), Додаток №5 до тендерної документації (п. 10.2 таблиці). 5. Додаток №5 до тендерної документації (п. 2, п.3, п.4 таблиці). 6. Додаток №5 до тендерної документації (п. 7 таблиці). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати тендерну пропозицію з найменуваннями торгових марок та конкретних моделей по всіх позиціях. 2. Надати проект договору заповнений зі сторони учасника (без вказання ціни договору, але із заповненим додатком 1 до договору) та підписаний уповноваженою особою учасника. 3. Надати довідку про виконання аналогічного договору за формою, яка вимагалася замовником. 4. Надати копію договору, який підтверджує досвід виконання аналогічного договору у повному обсязі згідно вимог замовника. 5. Надати документи, які зазначені у Додатку №5 до тендерної документації. 6. Надати документи, які зазначені у Додатку №5 до тендерної документації
Створено
30.05.2025 08:15
Надати до
31.05.2025 08:15
Період вимог/скарг з 09.06.2025 12:26 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 12:14 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СтандарД-7" (ідентифікаційний номер 45901461) по Закупівлі «Материнські плати, модулі пам'яті, накопичувачі SSD, блоки живлення, комплекти клавіатура+миша» (код за ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання») через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та відмову від поставки товару згідно технічних вимог Замовника.
Документи кваліфікації
09.06.2025 12:25
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.06.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
162 825.3 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Центральноукраїнський національний технічний університет
Контактний телефон:
380995455426
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
162 825.3 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Центральноукраїнський національний технічний університет
Контактний телефон:
380995455426
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності