Показати схожі тендери

Закупівля Мережеве обладнання від військова частина А3204.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-014389-a
Id Tender 783384c4300a426dbf729f6c759af7a3
План UA-P-2025-05-20-017703-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 21.05.2025 12:16
Остання зміна 13.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
433 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 167 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2025 12:15 до 29.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2025 12:15
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2025 12:15
до 26.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:00
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.05.2025 11:01
до 06.06.2025 00:00
Період уточнень
з 21.05.2025 12:15 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.05.2025 12:15 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:00
Основні параметри
Мережеве обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
433 400 грн.
PoE-комутатор TP-LINK JetStream TL-SG3428MP
Назва предмета закупівлі
PoE-комутатор TP-LINK JetStream TL-SG3428MP
Очікувана вартість
433 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2167,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 15 (штуки)
PoE-комутатор TP-LINK JetStream TL-SG3428MP
Опис предмета закупівлі
PoE-комутатор TP-LINK JetStream TL-SG3428MP
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №2 1 (штуки)
Комутатор TP-Link TL-SX3016F
Опис предмета закупівлі
Комутатор TP-Link TL-SX3016F
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №3 15 (штуки)
Точка доступу Wi-Fi TP-Link EAP225
Опис предмета закупівлі
Точка доступу Wi-Fi TP-Link EAP225
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №4 10 (штуки)
Точка доступу Wi-Fi TP-Link EAP670
Опис предмета закупівлі
Точка доступу Wi-Fi TP-Link EAP670
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №5 100 (штуки)
Оптичний патчкорд LC/UPC-LC/UPC Singlemode, Simplex, 1m Eserver (ES-LC-LC/UPC-1-SM-S)
Опис предмета закупівлі
Оптичний патчкорд LC/UPC-LC/UPC Singlemode, Simplex, 1m Eserver (ES-LC-LC/UPC-1-SM-S)
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №6 15 (штуки)
Kабель мережевий VINGA UTP cat5e CCA 4 pairs 305m
Опис предмета закупівлі
Kабель мережевий VINGA UTP cat5e CCA 4 pairs 305m
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №7 10 (штуки)
Кабель мультимедійний HDMI to HDMI 20m
Опис предмета закупівлі
Кабель мультимедійний HDMI to HDMI 20m
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №8 10 (штуки)
Кабель мультимедійний DP to HDMI 10m
Опис предмета закупівлі
Кабель мультимедійний DP to HDMI 10m
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №9 10 (штуки)
Модуль SFP TP-LINK TL-SM321A
Опис предмета закупівлі
Модуль SFP TP-LINK TL-SM321A
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №10 10 (штуки)
Модуль SFP TP-LINK TL-SM321B
Опис предмета закупівлі
Модуль SFP TP-LINK TL-SM321B
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №11 1 (штуки)
Оптичний патч корд TP-LINK SM5220-3M
Опис предмета закупівлі
Оптичний патч корд TP-LINK SM5220-3M
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №12 10 (штуки)
Силовий блок Hypernet 19" 9 розеток, без выкл., 220В, 16А (SPP9-E)
Опис предмета закупівлі
Силовий блок Hypernet 19" 9 розеток, без выкл., 220В, 16А (SPP9-E)
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Позиція : №13 9 (штуки)
Кабель мережевий Vinga UTP 305м cat.5e Copper 4 pairs 0.5мм
Опис предмета закупівлі
Кабель мережевий Vinga UTP 305м cat.5e Copper 4 pairs 0.5мм
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Житомир
Дата постачання по
30.06.2025 19:11
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
одноразова поставка
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
Пропозиція:
326 077.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 09:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
13.07.2025 00:00
у зв’язку з виявленими порушеннями законодавства зі сторони Замовника, а саме: вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в пункті 3 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій в редакції Особливостей, яка діяла до 19.05.2023, унеможливлює здійснення виправлень на даному етапі при здійсненні процедури закупівлі та підлягає відміні згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
02.07.2025 08:24
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Перегуда Віталій Валентинович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976875983
Замовник
ЄДРПОУ
26613255
Повна назва
військова частина А3204
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
м.Житомир, вул.В.Бердичівська, 17а
Кваліфікація
Лот № 1 PoE-комутатор TP-LINK JetStream TL-SG3428MP
Період вимог/скарг з 31.05.2025 11:01 по 06.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 12:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.05.2025 11:01
Довідка НАЗК
31.05.2025 11:01
Повідомлення про рішення
31.05.2025 10:04
-
29.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 08:19 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 08:19
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000022
Дата створення проекту
09.06.2025 11:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 12:51
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 12:52
Дата завершення усунення порушень
12.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2025 № 64-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.06.2025 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2025-05-20-014389-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 12:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Військової частини А3204 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація від 20.05.2025, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «РІМ-2000», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2025 № 18, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.05.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 13.06.2025 та 26.06.2025. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: 1) в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в підпункті 2.3 пункту 2 розділу І тендерної документації відсутня електронна адреса осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками (Філатов А.О., Ярмоленко Б.П.); 2) в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей, Замовником в підпунктах 1-2, 6 пункту 1 та підпункті 2 пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації, які необхідно подати учасникам у складі тендерної пропозиції, які не оформлені як окремі додатки до тендерної документації; 3) в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в пункті 3 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій в редакції Особливостей яка діяла до 19.05.2023; 4) в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та абзаців 1, 8 пункту 28 Особливостей в тендерній документації відсутня інформація про підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТОВ «РІМ-2000» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлені вимоги, щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, а також зазначено перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, зокрема, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація», із зазначенням в ній, зокрема, країни походження товару, та яка повинна бути завірена власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «РІМ-2000» в складі тендерної пропозиції надано інформацію (файл «Технічна специфікація_додаток 1.pdf»), в підпункті 12 пункту 1 якої відсутня інформація щодо країни походження силового блоку Hypernet, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції оригіналу або копії листа виробника, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості та в терміни визначені тендерною документацією та пропозицією учасника. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації наданої учасником ТОВ «РІМ-2000» в складі тендерної пропозиції (файл «Технічна специфікація_додаток 1.pdf») виробниками товарів, які є предметом даної процедури закупівлі, а саме, PoE-комутатора, комутатора, точки доступу Wi-Fi, оптичних патчкордів, кабелів мережевих, кабелів мультимедійних, модулів SFP, силових блоків є TP-LINK, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga. На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «РІМ-2000» у складі тендерної пропозиції надано лише авторизаційний лист ТОВ «ТІПІ-ЛІНК ЮКРЕЙН» від 22.05.2025, в якому зазначено, що ТОВ «ТІПІ-ЛІНК ЮКРЕЙН» є офіційним представником TP-Link Corporation Limited на території України та даним листом авторизує ТОВ «РІМ-2000», у частині, що стосується будь-яких питань, пов’язаних з продукцією TP-LINK, для подачі пропозиції конкурсних торгів та виконання поставки необхідного обладнання, а також підтверджує гарантійні зобов’язання на мережеве обладнання TP-LINK, що буде запропоновано ТОВ «РІМ-2000» для постачання. Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІМ-2000» відсутні оригінали або копії листів виробників товарів, а саме, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga, якими підтверджується можливість поставки учасником оптичних патчкордів, кабелів мережевих, кабелів мультимедійних, силових блоків у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника, чим не дотримано вимоги пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник має надати лист від виробника/представника виробника про те, що виробник не має представництва на території Російської федерації після 24.02.2022 та не веде там бізнес. На виконання вказаної вимоги учасником надано гарантійний лист (файл «Гарантійний лист про відсутність та пов’язаності ділових відносин з рф, рб.pdf»), в якому зазначено інформацію, що «ТОВ «Рім-2000» гарантує про відсутність будь-яких ділових відносин з рф, рб, Ісламською Республікою Іран згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178...». Однак, вказаний гарантійний лист виданий учасником ТОВ «РІМ-2000», а не виробниками/представниками виробника (TP-LINK, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga), а також даний гарантійний лист не містить інформацію, що виробники TP-LINK, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga не мають представництва на території Російської Федерації після 24.02.2022 та не ведуть там бізнес, чим не дотримано вимоги пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «РІМ-2000», як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 13.06.2025 надано пояснення, щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІМ-2000», як такої, що не відповідала вимогам до технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі установленим у тендерній документації, а саме, «…постачальник зв’язався із замовником та надав всі необхідні документи в бумажному вигляді…», яке не спростовує зазначене порушення, оскільки відповідно до вимог частини 1 статті 26 Закону та абзацу 2 пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція учасниками подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом, зокрема, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 2, 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 та абзаців 1, 8 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІМ-2000» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 12:52
Документи висновку
27.06.2025 12:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Протокольне рішення
Дата публікації
02.07.2025 18:00
Документи інформації про усунення порушення
02.07.2025 18:06
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни тендеру.
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.07.2025 12:31
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.07.2025 12:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Мережеве обладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-014389-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІМ-2000» на відповідність тендерній документації Військової частини А3204 (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме: 1) в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в підпункті 2.3 пункту 2 розділу І тендерної документації відсутня електронна адреса особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками (Філатов А.О., Ярмоленко Б.П.); 2) в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника складена у невідповідності до вимог законодавства, зокрема, підпункти 1-2, 6 пункту 1, підпункт 2 пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які не оформлені як додатки до тендерної документації, а саме: - документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасника (для юридичних осіб - виписка з протоколу загальних зборів засновників, та/або наказ про призначення, та/або довіреність, та/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, для фізичних осіб - паспорт (1,2 сторінка) або інший документ, що посвідчує особу, яка підписала пропозицію, для об’єднання учасників - документом, що підтверджує повноваження особи учасника на підписання документів); - файл у форматі pdf, відсканований з документу про створення об’єднання; - файл у форматі pdf, відсканований з листа щодо підтвердження відповідності запропонованого товару технічним характеристикам наведеним в технічній специфікації; - документ (електронна(і) довідка(и), виписка(и), витяг тощо) з накладеним електронним підписом відповідальної особи МВС, з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify), або файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки, виписки, витягу виданої органами внутрішніх справ, виданої не раніше ніж за 60 календарних днів до дати надання вказаної довідки), які не оформлені як додатки до тендерної документації; 3) в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в пункті 3 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій в редакції Особливостей, яка діяла до 19.05.2023; 4) в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та абзаців 1, 8 пункту 28 Особливостей в тендерній документації відсутня інформація про підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей; 5) в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток № 1 до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («TP-LINK», «Eserver», «Vinga», «Hypernet») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми пунктів 2, 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзаців 1, 8 та 10 пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження згоди з технічними вимогами Замовника, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати інформацію, зазначену у цьому додатку, завірену власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «РІМ-2000» в складі своєї тендерної пропозиції надано файл «Технічна специфікація_додаток 1.pdf», в якому міститься інформація, зазначена в Додатку 1 до тендерної документації. Однак, в наданому файлі «Технічна специфікація_додаток 1.pdf», а саме, в підпункті 12 пункту 1 Технічної специфікації, відсутня інформація щодо країни походження силового блоку Hypernet, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції оригінал або копію листа виробника, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника. Лист повинен включати в себе: назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Також, відповідно до наведеної інформації в файлі «Технічна специфікація_додаток 1.pdf» виробниками товару (PoE-комутатор, комутатор, точки доступу Wi-Fi, оптичні патчкорди, кабелі мережеві, кабелі мультимедійні, модулі SFP, силовий блок), який є предметом даної процедури закупівлі є: TP-LINK, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga. На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «РІМ-2000» в складі тендерної пропозиції надав авторизаційний лист ТОВ «ТІПІ-ЛІНК ЮКРЕЙН» від 22.05.2025, в якому зазначено, що ТОВ «ТІПІ-ЛІНК ЮКРЕЙН» є офіційним представником TP-Link Corporation Limited на території України та даним листом авторизує ТОВ «РІМ-2000», у частині, що стосується будь-яких питань, пов’язаних з продукцією TP-LINK, для подачі пропозиції конкурсних торгів та виконання поставки необхідного обладнання, а також підтверджує гарантійні зобов’язання на мережеве обладнання TP-LINK, що буде запропоновано ТОВ «РІМ-2000» для постачання. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІМ-2000» відсутні оригінали або копії листів виробників, а саме, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga, якими підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника, чим не дотримано вимоги пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пунктів 6 та 7 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції декларації про відповідність та сертифікату відповідності на мережеве обладнання. Слід зазначити, що певні товари (оптичні патчкорди, кабелі мережеві, кабелі мультимедійні), які є предметом даної процедури закупівлі не підпадають під дію Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 355 від 24.05.2017 та Технічного регламенту електромагнітної сумісності затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1 077 від 16.12.2015, а відтак не потребують наявності декларації про відповідність та сертифікату відповідності. На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «РІМ-2000» в складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідки_Декларації та сертифікати по бренду ТР-link.pdf»), в якій наведено інформацію, що декларації та сертифікати по бренду TР-Link можна знайти за вказаними в довідці посиланнями. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІМ-2000» відсутні декларація про відповідність та сертифікат відповідності на силовий блок Hypernet, чим не дотримано вимоги пунктів 6 та 7 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагалось надання листа від виробника/представника виробника про те, що виробник не має представництва на території Російської федерації після 24.02.2022 та не веде там бізнес. На виконання вказаної вимоги учасником надано гарантійний лист (файл «Гарантійний лист про відсутність та пов?язаності ділових відносин з рф, рб.pdf»), в якому зазначено наступну інформацію: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Рім-2000» гарантує про відсутність будь-яких ділових відносин з рф, рб, Ісламською Республікою Іран згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178...». Однак, вказаний гарантійний лист виданий ТОВ «РІМ-2000», а не виробниками/представниками виробника (TP-LINK, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga), а також даний гарантійний лист не містить інформації, що виробники (TP-LINK, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga) не мають представництва на території Російської Федерації після 24.02.2022 та не ведуть там бізнес. Отже, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РІМ-2000» відсутні листи від виробників/представників виробників TP-LINK, Eserver, Ritar, Cablexpert, Hypernet та Vinga з інформацією про те, що вони не мають представництва на території Російської федерації після 24.02.2022 та не ведуть там бізнес, чим не дотримано вимоги пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «РІМ-2000» вимогам пунктів 3, 5, 6-7, 9 Додатку й до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.06.2025 11:57
Орган перевірки
17.06.2025 00:00
Документи повідомлення
11.06.2025 11:58
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь уповноваженої особи
Рішеня
13.06.2025 09:36
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 10:02
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Додаток 1
Рішеня
13.06.2025 09:38
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 10:03
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Додаток 2
Рішеня
13.06.2025 09:59
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 10:04
-
Відповідь
Додаток 1 повторно
Додаток 1 повторно
Рішеня
17.06.2025 17:22
Замовник
Документи повідомлення
17.06.2025 17:22
-
17.06.2025 17:23
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Додаток 2 повторно
Рішеня
17.06.2025 17:26
Замовник
Документи повідомлення
17.06.2025 17:26
-
17.06.2025 17:40
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь повторно
Рішеня
17.06.2025 18:18
Замовник
Документи повідомлення
17.06.2025 18:18
-
17.06.2025 18:19
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Мережеве обладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-014389-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Відповідно до пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатом розгляду тендерних пропозицій 31.05.2025 було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «РІМ-2000». Однак, станом на 24.06.2025 (24 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо договору про закупівлю. Враховуючи викладене, просимо надати інформацію чи укладено за результатами проведення вказаної закупівлі договір про закупівлю та/або надати пояснення з обґрунтуванням необхідності продовження строку для укладення договору до 60 днів. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 10:59
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 11:00
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь
Рішеня
26.06.2025 18:19
Замовник
Документи повідомлення
26.06.2025 18:26
-
Відповідь
Відповідь
Відповідь
Рішеня
26.06.2025 18:21
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
433 400 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 12:00
Замовник:
військова частина А3204
Контактний телефон:
+380976875983
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
433 400 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 12:00
Замовник:
військова частина А3204
Контактний телефон:
+380976875983
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності