Показати схожі тендери

Закупівля Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси) від Військова частина А3186.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-013751-a
Id Tender c9f411432a0e4e7aa6cf010a67599202
План UA-P-2025-05-20-016798-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 17:06
Остання зміна 02.07.2025 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 330 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 650 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 17:05 до 20.06.2025 11:58
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 17:05
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 17:05
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 11:58
до 25.06.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 16:06
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2025 16:06
до 02.07.2025 14:34
Період уточнень
з 20.05.2025 17:05 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 17:05 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 11:58 до 25.06.2025 16:06
Період кваліфікації
з 20.06.2025 11:58 до 25.06.2025 16:06
Основні параметри
Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 330 000 грн.
Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси).
Назва предмета закупівлі
Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси).
Очікувана вартість
1 330 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6650,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (штуки)
Мультимедійний кейс Compact з програмним забезпеченням (ПЗ)
Опис предмета закупівлі
Мультимедійний кейс Compact з програмним забезпеченням (ПЗ)
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35622, Україна, Рівненська область, с.Привільне, Військова частина А3186
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Модуль навчальний «Пістолет ПМ» (система імітації пострілу для бойового пістолета 9*18)
Опис предмета закупівлі
Модуль навчальний «Пістолет ПМ» (система імітації пострілу для бойового пістолета 9*18)
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35622, Україна, Рівненська область, с.Привільне, Військова частина А3186
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Макет навчальний пострілу ПГ 7В з лазерним модулем (варіант 1 - старий)
Опис предмета закупівлі
Макет навчальний пострілу ПГ 7В з лазерним модулем (варіант 1 - старий)
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35622, Україна, Рівненська область, с.Привільне, Військова частина А3186
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Модуль навчальний "Автомат АК-74" (навісна лазерна система імітації пострілу АК-74)
Опис предмета закупівлі
Модуль навчальний "Автомат АК-74" (навісна лазерна система імітації пострілу АК-74)
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35622, Україна, Рівненська область, с.Привільне, Військова частина А3186
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Модуль навчальний «Кулемет Калашникова» (навісна лазерна система імітації пострілу КК)
Опис предмета закупівлі
Модуль навчальний «Кулемет Калашникова» (навісна лазерна система імітації пострілу КК)
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35622, Україна, Рівненська область, с.Привільне, Військова частина А3186
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Модуль навчальний «Ручний кулемет РПК 74» (навісна лазерна система імітації пострілу РПК 74)
Опис предмета закупівлі
Модуль навчальний «Ручний кулемет РПК 74» (навісна лазерна система імітації пострілу РПК 74)
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35622, Україна, Рівненська область, с.Привільне, Військова частина А3186
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Ящик командирський КЯ2022 у комплектації згідно Таб №2 додатку №1 ТД
Опис предмета закупівлі
Ящик командирський КЯ2022 у комплектації згідно Таб №2 додатку №1 ТД
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35622, Україна, Рівненська область, с.Привільне, Військова частина А3186
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару протягом 10-ти календарних днів з дати поставки за умови надходження бюджетних коштів на рахунок військової частини А3186.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ІСП
Пропозиція:
1 330 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.06.2025 12:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
20.05.2025 17:05
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Іванов
Електронна пошта
Телефон
+380501763292
Замовник
ЄДРПОУ
24980724
Повна назва
Військова частина А3186
Поштовий індекс
35622
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Дубенський район, с.Привільне
Адреса
.
Кваліфікація
Лот № 1 Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси).
Період вимог/скарг з 25.06.2025 16:06 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 11:58 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 16:07
Довідка НАЗК
25.06.2025 16:06
Повідомлення про рішення
20.06.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 інформуємо, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтерактивні системи плюс» виявлено невідповідності тендерної пропозиції (надалі-ТП) вимогам тендерної документації (надалі-ТД), а саме: в додатку №1 до ТД в розділі кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження зазначено (арк -23 ТД), що учасник надає довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . В ТП учасника є в наявності Довідка №17/06/23 від 17.06.2025 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, згідно ТД, окрім надання учасником процедури закупівлі довідки (форма 2) для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копії наказів про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Враховуючи вище вказане просимо Вас в електронній системі закупівель усунути зазначені невідповідності ТП надавши копії стосовно своїх працівників.
Створено
24.06.2025 14:03
Надати до
25.06.2025 14:03
Договір
UA-2025-05-20-013751-a-b1
Підписаний і діє
Номер
76
1 330 000 грн.
1 108 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
01.10.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Мультимедійний кейс Compact з програмним забезпеченням (ПЗ)
Номенклатура
Мультимедійний кейс Compact з програмним забезпеченням (ПЗ)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модуль навчальний «Пістолет ПМ» (система імітації пострілу для бойового пістолета 9*18)
Номенклатура
Модуль навчальний «Пістолет ПМ» (система імітації пострілу для бойового пістолета 9*18)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Макет навчальний пострілу ПГ 7В з лазерним модулем (варіант 1 - старий)
Номенклатура
Макет навчальний пострілу ПГ 7В з лазерним модулем (варіант 1 - старий)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модуль навчальний "Автомат АК-74" (навісна лазерна система імітації пострілу АК-74)
Номенклатура
Модуль навчальний "Автомат АК-74" (навісна лазерна система імітації пострілу АК-74)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модуль навчальний «Кулемет Калашникова» (навісна лазерна система імітації пострілу КК)
Номенклатура
Модуль навчальний «Кулемет Калашникова» (навісна лазерна система імітації пострілу КК)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модуль навчальний «Ручний кулемет РПК 74» (навісна лазерна система імітації пострілу РПК 74)
Номенклатура
Модуль навчальний «Ручний кулемет РПК 74» (навісна лазерна система імітації пострілу РПК 74)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ящик командирський КЯ2022 у комплектації згідно Таб №2 додатку №1 ТД
Номенклатура
Ящик командирський КЯ2022 у комплектації згідно Таб №2 додатку №1 ТД
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3186
Повна назва
Військова частина А3186
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24980724

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ІСП
Повна назва
ТОВ ІСП
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42611885

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 14:34
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000027
Дата створення проекту
07.07.2025 14:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 17:05
Дата публікації висновку про результати
15.07.2025 17:50
Дата завершення усунення порушень
30.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.07.2025 № 65-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.07.2025 № 65-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-20-013751-a 20.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків; Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 17:05
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Військової частини А3186 (далі – Замовник) UA-P-2025-05-20-016798-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами з додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСП» (далі – ТОВ «ІСП»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.06.2025 №83; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.06.2025 № №8837-р/пк-пз (опубліковане 06.06.2025); повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2025; Договір від 02.07.2025 №76; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 09.07.2025. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження Замовником виконано 14 червня 2025 року (внесено зміни до тендерної документації Замовника). За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ІСП» встановлено наступне. Згідно пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена в Додатку 2 до Тендерної документації Замовника. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 25.06.2025. Переможцем ТОВ «ІСП» не оприлюднено в електронній системі закупівель у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до Тендерної документації та пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Водночас, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ІСП», та укладено Договір від 02.07.2025 № 76, чим не дотримано вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 09.07.2025 Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує невідхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ІСП».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 3 пункту 44, пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливістю їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором поставки від 02.07.2025 № 76 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.07.2025 00:00
Дата публікації
15.07.2025 17:50
Документи висновку
15.07.2025 17:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (дата публікації висновку 15.07.2025, 17.50) щодо виявлення під час моніторингу процедури закупівлі згідно ДК 021:2015- 35740000-3 Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси) в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером Ідентифікатор закупівлі: (ID: UA-2025-05-20-013751-a) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме підпункту 3 пункту 44, пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 замовником військовою частиною А3186 здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом укладання Додаткової угоди №1 від 17.07.2025 про припинення зобов’язань за Договором поставки від 02.07.2025 № 76.
Дата публікації
18.07.2025 10:29
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-20-013751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 2. Згідно пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена в Додатку 2 до Тендерної документації Замовника. Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 25.06.2025. Учасник-переможець ТОВ «ІСП» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ІСП» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.07.2025 11:11
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 11:12
-
Відповідь
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (дата публікації 08.07.2025) щодо надання пояснення стосовно проведення процедури закупівлі згідно ДК 021:2015- 35740000-3 Симулятори бойових дій (Тренажерні навчальні комплекси) в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером Ідентифікатор закупівлі: (ID: UA-2025-05-20-013751-a) уповноважена особа військової частини А3186 надає пояснення
Відносно причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Інтерактивні системи плюс», а саме: 1. Щодо документального підтвердження відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Учасник-переможець процедури закупівлі — ТОВ «Інтерактивні системи плюс» — подав усі документи, що підтверджують відсутність відповідних підстав, у складі тендерної пропозиції, яка була завантажена до електронної системи закупівель 20.05.2025. Зокрема, у системі Prozorro відображено активні вимоги з підтвердженням: - відсутності судимості за корупційні злочини; - відсутності контролю з боку замовника; - відсутності рішень суду про банкрутство; - відсутності застосування спеціальних санкцій. Усі зазначені документи мають статус «активна вимога» та «прийняті докази», що підтверджується відповідними записами в електронній системі закупівель (розділ «Кваліфікація»). 2. Щодо строку подання. Пунктом 47? Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, передбачено: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель...» Таким чином, враховуючи, що всі зазначені документи були оприлюднені у Prozorro ще під час подання тендерної пропозиції і є в публічному доступі, повторне подання таких самих документів протягом чотирьох днів після повідомлення про намір укласти договір не вимагається законодавством. 3. Щодо правомірності дій замовника. З огляду на вищевикладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інтерактивні системи плюс» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей не було, оскільки вимоги пункту 47 були виконані, а відповідна інформація — доступна в системі Prozorro. 4. Щодо обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також розмір очікуваної вартості, визначені на підставі: - аналізу ринку відповідного обладнання; - наявного бюджетного призначення на відповідну номенклатуру; - консультацій з фахівцями з бойової підготовки. Обґрунтування технічних вимог міститься у тендерній документації, яка опублікована в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-20-013751-a Стосовно розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості інформуємо, що кошторисні призначення в розмірі 1 640 000,00 грн. в 2025 році були виділенні управлінням Командування Повітряних Сил Збройних Сил України, як видатки та заходи спеціального призначення на (код 2260), видатки на тактичну, стрілецьку та спеціальну підготовку військовослужбовців (код 2260.210). Разом з тим, слід вказати, що законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та законодавства в цілому. З огляду на викладене, замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. Висновок. Дії замовника щодо кваліфікації учасника-переможця ТОВ «Інтерактивні системи плюс» є законними, обґрунтованими та відповідають вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене просимо взяти до уваги, що зупинення виконання договірних зобов’язань по договору поставки №76 від 02.06.2025 зумовить ряд обставин, які безпосередньо вплинуть на ефективність обороноздатності військової частини та в загалом на забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Рішеня
09.07.2025 15:00
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 11:58
Замовник:
Військова частина А3186
Контактний телефон:
+380501763292
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 11:58
Замовник:
Військова частина А3186
Контактний телефон:
+380501763292
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності