Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Електропостачання житлового будинку за адресою: Черкаський р-н, Бобрицька ОТГ, с. Григорівка (7122081900:02:001:0098) (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДСЕРВІС ГРУП" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме:
1. Відповідно до вимог пункту 13 Додатку 4 до тендерної документації передбачено:
Документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
13.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи і будуть задіяні у виконанні робіт. Довідка має містити відомості зазначені в табличній формі пункту 13 Додатку 4 тендерної документації.
*обов’язково має бути зазначений керівний склад (директор та/або особа, відповідальна за охорону праці, головний бухгалтер, тощо) та штат працівників учасника (персонал, що бере участь у виконанні умов даної закупівлі).
13.2. Звіт з праці за формою №1-ПВ (за І квартал 2025 року), з відміткою Держстату, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У разі, якщо Учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ (або учасник не визначений/включений в перелік звітування або за формою звітування Держстату, у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики.
13.3. У якості документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників задіяних в будівельно-монтажних та/або електромонтажних роботах, Учасник надає:
- копії посвідчень та/або інших документів про перевірку знань працівників з електробезпеки, які дають право виконання робіт в електроустановках до та вище 1000 В;
- копії наказів (трудових книжок) про їх призначення.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажений файл «13.2. Держстат щодо звіту 1-ПВ.pdf», в якому відсутній підпис особи від органу статистики. помітка QR – код не читабельний через низьку якість сканування та даний файл не містить на собі електронного підпису відповідного органу, який видав такий лист.
У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати документи відповідно до вимог пункту 13.2. Додатку 4 тендерної документації з врахуванням вищезазначеної невідповідності.
2. Відповідно до вимог пункту 22 Додатку 4 до тендерної документації передбачено:
Учасник на підтвердження випробувальних та вимірювальних робіт у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг/оренди електротехнічної лабораторії, яка повинна бути сертифікована.
На підтвердження відповідності лабораторії у складі пропозиції надати копію діючого Дозволу на експлуатацію (технологічного) електрообладнання / устатковання напругою понад 1000 В, дозвіл на виконання випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В та сертифікат (інший документ) визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії.
У випадку якщо строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки закінчився в період дії воєнного стану він автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування, учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання суб’єкта володіння (власника) електротехнічної лабораторії, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством чи продовжити терміни дії існуючих.
Учасником у складі тендерної пропозиції наданий файл «22. Сертифікат вимірювальний можливостей.pdf», в якому строк дії документів дозвільного характеру (дозволів) на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, закінчився. Учасником у складі пропозиції не надано гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання суб’єкта володіння (власника) електротехнічної лабораторії, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану продовжити терміни дії існуючих дозволів.
У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання суб’єкта володіння (власника) електротехнічної лабораторії, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану продовжити терміни дії існуючих дозволів.
3. Відповідно до вимог пункту 24 Додатку 4 до тендерної документації передбачено:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (договір подається в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту; додатки до договору подаються в "pdf" форматі, а також у форматі "xls") *.
Додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт» до Проекту договору про закупівлю розробляється, заповнюється та подається Учасником даної закупівлі, в складі його пропозиції, з урахуванням інформації зазначеної в пункті 4.4. Розділу 1 цієї документації. У відповідності до постанови від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Календарний графік виконання робіт у файлі «24. Додаток 3_Проект договору з Додатком 1.pdf», в якому нумерація (колонка 1) щодо найменування та видів робіт заповнена не в повній мірі. Строки виконання робіт не відповідають строкам зазначеним в тендерній пропозиції учасника файл «7. Тендерна пропозиція.pdf» та пунктах 3.1., 3.2. проекту договору будівельного підряду.
У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати Календарний графік виконання робіт з врахуванням вищезазначеної невідповідності.