Звернення:
За тендером : Автомобільні підйомники LAUNCH
Тема:
внесіть інформацію щодо розгляду еквіваленту, дотримуючись закону України та принципів публічних закупівель
Зміст:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація Військової частини А5063 є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Зважаючи на вищевикладене, просимо додати інформацію про те, що Ви розглядаєте аналог.
Аналоги предмету закупівлі — це товари або послуги, які за технічними і якісними показниками збігаються (або перевищують) очікувані характеристики, описані замовником у тендерному завданні.
Готові надати ідентичний, а місцями навіть кращий, за своєю технічкою товар.
Внесіть, будь ласка, зміни до ТД.
В іншому випадку, будемо змушені звернутись до контролюючих органів для перевірки даної закупівлі.
Більше того, підіймачі, що вказані у ТД даної закупівлі завозить в Україну одна компанія, що знову ж таки, є порушенням законодавства України з боку ВЧ А5063.
Просимо діяти в рамках законодавства України та дотримуватись принципів публічних закупівель.
Дата оприлюднення звернення:
25.05.2025 17:05
Відповідно до п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням положень визначеними цими Особливостями. Нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях. Тобто, інформація щодо приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників є правом, а не обов’язком Замовника. Для виконання завдань, які проводяться військовою частиною, згідно рапорта ініціатора закупівлі, є потреба у закупівлі товару вказаної в Додатку 1 до Оголошення торгової марки та вказаними характеристиками, а саме:
1. Автомобільний підйомник торгової марки LAUNCH, вантажопідйомність 3500 кг, нижня синхронізація, напруга живлення 220В, в комплект поставки входить гідравлічне мастило 10л;
2. Автомобільний підйомник торгової марки LAUNCH, вантажопідйомність 5000 кг, верхня синхронізація, напруга живлення 380В, в комплект поставки входить гідравлічне мастило 15л.
Таким чином, замовник не визначає хто саме з продавців даного товару може і має стати учасником процедури закупівлі, а лише конкретизує товар (предмет закупівлі), який необхідний для виконання поставлених завдань.
Дата оприлюднення відповіді:
26.05.2025 14:41