Показати схожі тендери

Закупівля Електроплитка 180мм від Військова частина А4167.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-05-20-012387-a
Id Tender 13afe35b18e44639bcae8857a4796b85
План UA-P-2025-05-20-014470-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 20.05.2025 16:17
Остання зміна 16.06.2025 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 791 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27.91 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 00:00 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 16:11
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:07
до 03.06.2025 12:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 10:20
до 06.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.06.2025 12:38
-
Період уточнень
з 20.05.2025 16:11 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:07 до 03.06.2025 12:38
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:07 до 03.06.2025 12:38
Основні параметри
Електроплитка 180мм
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 791 грн.
Електроплитка 180мм
Назва предмета закупівлі
Електроплитка 180мм
Очікувана вартість
2 791 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27,91
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 12:32
Закінчення аукціону
28.05.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електроплитка 180мм
Код ДК 021:2015
39710000-2 - Електричні побутові прилади
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, м. Сміла, .
Дата постачання по
01.09.2025 16:16
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Пропозиція:
2 791 грн.
Учасник:
ФОП Лукач Ярослав Васильович
Пропозиція:
1 400 грн.
Учасник:
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
1 799 грн.
Учасник:
Фізична особа - підприємець ГОВОРУНОВА НІНА МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
2 315 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 12:32
Документи закупівлі
20.05.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
16.06.2025 10:30
В порушення вимог статті 23 Закону Замовником у Технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3 до Оголошення) не встановлено вимог щодо дотримання ДСТУ EN 60335-2-6:2016 «Прилади побутові та аналогічні електричні. Безпека.», що впливає на ризики при експлуатації предмету закупівлі. На виконання вимог пункту 2 частини 17 статті 14 Закону замовник відміняє спрощену закупівлю Електроплитки 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a. у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
16.06.2025 10:32
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тишкевич Ігор Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380969998318
Замовник
ЄДРПОУ
08252600
Назва (англійською мовою)
Military unit A4167
Повна назва
Військова частина А4167
Повна назва (англійською мовою)
Military unit A4167
Поштовий індекс
20701
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Сміла
Адреса
вул. Зарічна, буд.32
Кваліфікація
Лот № 1 Електроплитка 180мм
Період вимог/скарг з 30.05.2025 10:20 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 13:07 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Провести розгляд пропозиції від ФОП ЛУКАЧ Я.В. до спрощеної закупівлі Електроплитка 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a. 2. Прийняття рішення щодо пропозиції від ФОП ЛУКАЧ Я.В. до спрощеної закупівлі Електроплитка 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a. 3. Оприлюднення рішення в електронній системі закупівель. Під час розгляду порядку денного встановлено наступне: За рішенням уповноваженої особи від 24.03.2025 оголошено проведення спрощеної закупівлі відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2025 (далі – Закон) з урахуванням Особливостей, визначених Постановою Кабінету міністрів України №1275 від 11.11.2022 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Електроплитка 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-20-012387-a (далі — Закупівля). Оголошення формується замовником відповідно до вимог частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону у Оголошенні зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Згідно з пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, окрім тих невідповідностей, які можуть бути усунені протягом 24 годин з моменту виставлення повідомлення про усунення невідповідностей (відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей). Перелік таких невідповідностей визначений п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості за 1178). Відповідно до п. 43 Особливостей за 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції було встановлено наступне: 1. В порушення вимог пункту 12.1 Оголошення Учасником не надана довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та сканований відгук від замовників; 2. В порушення вимог абз. 1 пункту 12.2 Оголошення Учасником не надана цінова пропозиція (Додаток 2 Оголошення); 3. В порушення вимог абз. 2 пункту 12.2 Оголошення Учасником не надана - інформаційна довідка, яка повинна містити відомості про підприємство; 4. В порушення вимог абз. 3 пункту 12.2 Оголошення Учасником не наданий лист-погодження про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та документами, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (Додаток 3 Оголошення); 5. В порушення вимог абз. 4 пункту 12.2 Оголошення Учасником не надана сканована копія погодженого проєкту договору про закупівлю (Додаток 1 Оголошення) з підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності) на кожній сторінці або аркуш-погодження з умовами договору; 6. В порушення вимог абз. 5 пункту 12.2 Оголошення Учасником не надана сканована ліцензія, або інші документи, які підтверджують право учасника займатись відповідною діяльністю, або довідка в довільній формі про те, що даний вид діяльності не підлягає обов’язковому ліцензуванню згідно чинного Законодавства; 7. В порушення вимог абз. 10 пункту 12.2 Оголошення Учасником не надана копія документу про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо); 8. В порушення вимог абз. 11 пункту 12.2 Оголошення Учасником не надана сканована довідка у довільній формі про відповідність критеріям згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; 9. В порушення вимог пункту 13.1 Оголошення Учасником не наданий документ виробника, в якому відображені технічні характеристики та/або сертифікат якості/відповідності або інший документ, що засвідчує якість та відповідність товару технічному завданню (Додаток 3 до Договору); 10. В порушення вимог пункту 13.2 Оголошення Учасником не наданий гарантійний лист, що товар буде поставлений у строк до 01 вересня 2025 року. В гарантійному листі повинні бути посилання на закупівлю (дата оголошення, ідентифікатор закупівлі); Відповідно до вищевикладеного та п. 43 Особливостей за 1178, встановлення Замовником вимоги щодо усунення невідповідностей протягом 24 годин неможливе, оскільки відсутній документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Розглянувши пропозицію від ФОП ЛУКАЧ Я.В. до спрощеної закупівлі Електроплитка 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a, визнати пропозицію такою, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” дискваліфікувати учасника ФОП ЛУКАЧ Я.В. до спрощеної закупівлі Електроплитка 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a. 3. Оприлюднити в електронній системі рішення про дискваліфікацію учасника ФОП ЛУКАЧ Я.В. до спрощеної закупівлі Електроплитка 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a.
Документи кваліфікації
30.05.2025 10:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 03.06.2025 12:38 по 06.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 10:20 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
03.06.2025 12:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду порядку денного встановлено наступне: 1. В ході дослідження пропозиції від ФОП САВЧЕНКО Д.В. до спрощеної закупівлі Електроплитки 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a на предмет відповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені наступні невідповідності: 1.1. В порушення вимог п. 13.2. Оголошення Учасником наданий гарантійний лист без терміну поставки (до 01 вересня 2025 року), а також відсутні посилання на закупівлю (дата оголошення, ідентифікатор закупівлі). ВИРІШИВ: 1. Розглянувши пропозицію від ФОП САВЧЕНКО Д.В. до спрощеної закупівлі Електроплитки 180мм (Код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади) за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a, визнати пропозицію такою, що має невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 2. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ФОП САВЧЕНКО Д.В. до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-20-012387-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 3.1 Дозавантажити виправлений гарантійний лист, що товар буде поставлений у строк до 01 вересня 2025 року, з вказанням кінцевого терміну постачання та з посиланням на закупівлю (дата оголошення, ідентифікатор закупівлі)
Створено
30.05.2025 10:21
Надати до
31.05.2025 10:21
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 791 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А4167
Контактний телефон:
+380969998318
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 791 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А4167
Контактний телефон:
+380969998318
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності