Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по догляду за лісовими культурами Сумське надлісництво, Сумська область від ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-012014-a
Id Tender e328130f9802498d8ad2e7435b201c96
План UA-P-2025-05-20-013644-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.05.2025 16:00
Остання зміна 13.06.2025 17:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 911 310 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 633.91 грн. (0,03 %)
Вартість подання пропозиції:
8 772 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 16:00 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 16:00
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 16:00
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:18
до 13.06.2025 07:50
Залишилось 3 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 09:06
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 07:50
-
Період уточнень
з 20.05.2025 16:00 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 16:00 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:18 до 13.06.2025 07:50
Період кваліфікації
з 30.05.2025 16:18 до 13.06.2025 07:50
Основні параметри
Послуги по догляду за лісовими культурами Сумське надлісництво, Сумська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
526 782 грн.
Лот 1 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Очікувана вартість
526 782 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2633,91
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 13:47
Закінчення аукціону
30.05.2025 14:10
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 90 000 (метри квадратні)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
90 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 58 (гектар)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
58
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Колосок Інна Олександрівна"
Пропозиція:
510 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНИ-ЛІС"
Пропозиція:
509 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 13:47
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
1 784 905 грн.
Лот 2 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Очікувана вартість
1 784 905 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8924,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 15:16
Закінчення аукціону
30.05.2025 15:39
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 20 000 (метри квадратні)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
20 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 420 (гектар)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
420
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Колосок Інна Олександрівна"
Пропозиція:
1 782 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНИ-ЛІС"
Пропозиція:
1 738 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 15:16
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 359 783 грн.
Лот 3 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Очікувана вартість
4 359 783 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21798,92
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 13:46
Закінчення аукціону
30.05.2025 14:09
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 900 000 (Погонний метр)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
4 900 000
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 38 000 (метри квадратні)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
38 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 469 (гектар)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
469
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП РЕМЕЗ МАРІЯ ІВАНІВНА
Пропозиція:
4 044 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНИ-ЛІС"
Пропозиція:
4 043 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 13:46
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 239 840 грн.
Лот 4 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Назва предмета закупівлі
Лот 4 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Очікувана вартість
2 239 840 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11199,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 15:55
Закінчення аукціону
30.05.2025 16:18
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 305 000 (Погонний метр)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
305 000
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 300 000 (метри квадратні)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
300 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 350 (гектар)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Опис предмета закупівлі
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
350
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНИ-ЛІС"
Пропозиція:
2 151 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП РЕМЕЗ МАРІЯ ІВАНІВНА
Пропозиція:
2 239 840 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 15:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 16:00
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грищенко Юрій Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380542770532
Замовник
ЄДРПОУ
45456197
Повна назва
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Засумська, 12Д
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Період вимог/скарг з 03.06.2025 09:06 по 06.06.2025 14:44
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 16:18 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учасника у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника з урахуванням виправлення Учасника невідповідностей в інформації та документах за результатами направлення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, встановлено наступне: на виконання вимоги замовника Учасник завантажив документи на виправлення у передбачений час. В ході розгляду таких документів та інформації, встановлено, що Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене, замовником встановлено відсутність будь-яких підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. На підставі викладеного, вирішено визнати Учасника переможцем цієї процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
03.06.2025 09:06
Довідка НАЗК
03.06.2025 09:06
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.05.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 3.2.3. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. На виконання зазначеного учасник не надав відповідних копій документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Створено
02.06.2025 08:13
Надати до
03.06.2025 08:13
Період вимог/скарг з 06.06.2025 14:44 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 14:44 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Замовником у строк визначений пунктом 49 Особливостей не було укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю Переможцем (Довідка відмови № 1 від 06.06.2025 року, що надається). Керуючись вимогами підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
06.06.2025 14:44
Повідомлення про рішення
06.06.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 13.06.2025 07:50 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 14:44 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учасника у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника з урахуванням виправлення Учасника невідповідностей в інформації та документах за результатами направлення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, встановлено наступне: на виконання вимоги замовника Учасник завантажив документи на виправлення у передбачений час. В ході розгляду таких документів та інформації, встановлено, що Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене, замовником встановлено відсутність будь-яких підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. На підставі викладеного, вирішено визнати Учасника переможцем цієї процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
13.06.2025 07:51
Довідка НАЗК
13.06.2025 07:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
06.06.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 1.1.. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки має надати інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за наведеною формою. якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – «залучений» та зазначаються правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (оренда, позичка, лізинг тощо); В ході розгляду наданої учасником у складі тендерної пропозиції, Довідки про наявність мінімальної кількості техніки від 26.05.2025 року вихідний № 22 (файл «Довідка про наявність мін к-сть техніки.pdf.p7s») було встановлено, що довідка подана не за формою яка вказана у вищезгаданому додатку. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати оновлену інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за наведеною формою. Якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – «залучений» та зазначаються правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (оренда, позичка, лізинг тощо). 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 2.2. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» або скановану копію відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором, засвідчена КЕП/УЕП або печаткою та підписом учасника/уповноваженої особи учасника. В ході розгляду наданого учасником Листа-відгуку від 26.05.2025 року №6804/35.3.5-2025 у складі тендерної пропозиції (файл «Лист відгук.pdf.p7s») було встановлено відсутність КЕП/УЕП замовника та власного ручного підпису замовнику, що порушує вищезгадану вимогу. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» або скановану копію відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором, засвідчена КЕП/УЕП або печаткою та підписом учасника/уповноваженої особи учасника. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 3.2.3. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. На виконання зазначеного учасник надав копію Особових карток обліку спецодягу, спецвзуття та запобіжних пристроїв (файли «Видача та повернення спецодягу_Ващенко Е.Є..pdf.p7s», «Видача та повернення спецодягу_Колосок В.В..pdf.p7s», «Особова картка обліку спецодягу_Ващенко Е.Є..pdf.p7s», «Особова картка обліку спецодягу_Колосок В.В..pdf.p7s») за типовою формою №МШ-6 яка затверджена наказом Мінстату України від 22.05.1996 року №145, який втратив свою чинність. Відповідно і форма є недійсною. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії оновлених особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 8 Розділу 5 Додатку 8 до тендерної документації учасник має надати тендерну пропозиція, яка подається учасником за встановленою замовником формою, що наведена у Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» подається за формою, на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від наведеної форми. На виконання зазначеного учасник надав Тендерну пропозицію від 26.05.2025 року (файл «Тендерна пропозиція лот 1.pdf.p7s») в якій не зазначив повне найменування учасника та не вказав розмір ставки ПДВ прописом. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати оновлену «Тендерну пропозицію» за формою, на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від наведеної форми.
Створено
11.06.2025 15:35
Надати до
12.06.2025 15:35
Лот № 2 Лот 2 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Період вимог/скарг з 03.06.2025 09:07 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 16:18 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учасника у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника з урахуванням виправлення Учасника невідповідностей в інформації та документах за результатами направлення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, встановлено наступне: на виконання вимоги замовника Учасник завантажив документи на виправлення у передбачений час. В ході розгляду таких документів та інформації, встановлено, що Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене, замовником встановлено відсутність будь-яких підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. На підставі викладеного, вирішено визнати Учасника переможцем цієї процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
03.06.2025 09:07
Довідка НАЗК
03.06.2025 09:07
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.05.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 3.2.3. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. На виконання зазначеного учасник не надав відповідних копій документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Створено
02.06.2025 08:13
Надати до
03.06.2025 08:13
Лот № 3 Лот 3 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Період вимог/скарг з 03.06.2025 09:42 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 16:18 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника на підставі направленого повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей було встановлено, що Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності, які були встановлені після розкриття тендерних пропозицій. Зазначені невідповідності були чітко визначені у повідомленні, що було надіслано Учаснику, проте протягом встановленого строку у 24 години з моменту розміщення цього повідомлення, відповідні виправлення документів, необхідних для усунення недоліків, Учасником не були виконані. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.06.2025 09:42
Повідомлення про рішення
30.05.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 1.1.. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки має надати інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за наведеною формою. якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – «залучений» та зазначаються правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (оренда, позичка, лізинг тощо); В ході розгляду наданої учасником у складі тендерної пропозиції, Довідки про наявність мінімальної кількості техніки від 27.05.2025 року вихідний № 02/3 (файл «Довідка про наявність мінімальної кількості техніки.pdf») було встановлено, що трактор колісний МТЗ-82.1.26 та мульчувач МЛ-1,5 учасник залучає на правах суборенди і при заповнені довідки відступив від вище згаданої вимоги. Для цього випадку зазначається «залучений» та вказуються правові підстави залучення – «суборенда». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати виправлену інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за наведеною формою. якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – «залучений» та зазначаються правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (оренда, позичка, лізинг тощо). 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 1.3.3. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки має надати копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або довіреність. Термін дії договорів має складати не менше ніж до кінця надання послуг. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів. В ході розгляду наданої учасником у складі тендерної пропозиції, Довідки про наявність мінімальної кількості техніки від 27.05.2025 року вихідний № 02/3 (файл «Довідка про наявність мінімальної кількості техніки.pdf») було встановлено, що на підтвердження наявності трактора колісного МТЗ-82.1.26 та мульчувача МЛ-1,5 учасник вказав Договір суборенди від 01.05.2025 року №05/25. На виконання зазначених вище вимог учасник не надав документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки має надати копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або довіреність. Термін дії договорів має складати не менше ніж до кінця надання послуг. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 1.3.2. Розділу 1 тендерної документації учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. На виконання зазначених вище вимог учасник не надав документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 3.1. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників (робітник на лісокультурних (лісогосподарських) роботах – не менше 2 осіб), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг). На виконання зазначеного учасник надав Довідку про наявність мінімальної кількості працівників від 27.05.2025 року вихідний № 15/3 (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). У довідці ПІБ тракториста-машиніста вказано Мирененко Є.С. В інших наданих документах тендерної пропозиції ПІБ тракториста Мироненко Є.С. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: привести у відповідність інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг). 5. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 3.2.4. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії чинних медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду. На виконання зазначеного учасник надав копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медогляду працівників №990 від 06.02.2025 року для працівника Тройченко Тетяна Анатоліївна (файл «Медична довідка Тройченко, Линник.pdf»). В ході розгляду наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, встановлено, що надані ПІБ загаданого працівника відрізняється від ПІБ працівника, якого учасник вказав у Довідці про наявність мінімальної кількості працівників від 27.05.2025 року вихідний № 15/3 (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії чинних медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду для працівників, які вказані у Довідці про наявність мінімальної кількості працівників. 6. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 3.2.3. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. На виконання зазначеного учасник надав копію Картки обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту (файл «Картка обліку одягу тракториста.pdf») для працівника Мироненко Є.С. В ході розгляду наданого учасником документу у складі тендерної пропозиції, встановлено, що в таблиці Передбачено безплатної видачі ЗІЗ в казаний невірно параграф Норм безплатної видачі ЗІЗ. Також не було виявлено документів, що зазначені у вищезгаданій вимозі для працівників Тройченко Т.А. та Линник В.В. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Створено
02.06.2025 08:14
Надати до
03.06.2025 08:14
Період вимог/скарг з 03.06.2025 14:46 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 09:42 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 3 Додатку 8 (документи для учасника) до тендерної документації містить такі вимоги: « На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1.1. Довідку у довільній формі про можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу ІІ та ІІІ Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (наведено у Додатку до тендерної документації відповідно до лоту, за яким подається тендерна пропозиція) до тендерної документації. » В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі на виконання зазначеної вище вимоги не було виявлено документів. Встановлена відсутність документу є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації які не можуть бути усунені Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Тож замовник повинен відхиляти тендерні пропозиції таких учасників на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.06.2025 14:46
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 09:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Лот № 4 Лот 4 - Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Період вимог/скарг з 03.06.2025 09:43 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 16:18 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника на підставі направленого повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей було встановлено, що Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності, які були встановлені після розкриття тендерних пропозицій. Зазначені невідповідності були чітко визначені у повідомленні, що було надіслано Учаснику, проте протягом встановленого строку у 24 години з моменту розміщення цього повідомлення, відповідні виправлення документів, необхідних для усунення недоліків, Учасником не були виконані. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.06.2025 09:43
Повідомлення про рішення
30.05.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 1.1.. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки має надати інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за наведеною формою. якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – «залучений» та зазначаються правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (оренда, позичка, лізинг тощо); В ході розгляду наданої учасником у складі тендерної пропозиції, Довідки про наявність мінімальної кількості техніки від 27.05.2025 року вихідний № 02/4 (файл «Довідка про наявність мінімальної кількості техніки.pdf») було встановлено, що трактор колісний МТЗ-82.1.26 та мульчувач МЛ-1,5 учасник залучає на правах суборенди і при заповнені довідки відступив від вище згаданої вимоги. Для цього випадку зазначається «залучений» та вказуються правові підстави залучення – «суборенда». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати виправлену інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за наведеною формою. якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – «залучений» та зазначаються правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (оренда, позичка, лізинг тощо). 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 1.3.3. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки має надати копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або довіреність. Термін дії договорів має складати не менше ніж до кінця надання послуг. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів. В ході розгляду наданої учасником у складі тендерної пропозиції, Довідки про наявність мінімальної кількості техніки від 27.05.2025 року вихідний № 02/4 (файл «Довідка про наявність мінімальної кількості техніки.pdf») було встановлено, що на підтвердження наявності трактора колісного МТЗ-82.1.26 та мульчувача МЛ-1,5 учасник вказав Договір суборенди від 01.05.2025 року №05/25. На виконання зазначених вище вимог учасник не надав документів.. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки має надати копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або довіреність. Термін дії договорів має складати не менше ніж до кінця надання послуг. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 1.3.2. Розділу 1 тендерної документації учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. На виконання зазначених вище вимог учасник не надав документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до вимог пункту 3.1. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників (робітник на лісокультурних (лісогосподарських) роботах – не менше 2 осіб), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг). На виконання зазначеного учасник надав Довідку про наявність мінімальної кількості працівників від 27.05.2025 року вихідний № 15/3 (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). У довідці ПІБ тракториста-машиніста вказано Мирененко Є.С. В інших наданих документах тендерної пропозиції ПІБ тракториста Мироненко Є.С. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: привести у відповідність інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг). 5. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 3.2.4. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії чинних медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду. На виконання зазначеного учасник надав копію медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медогляду працівників №990 від 06.02.2025 року для працівника Тройченко Тетяна Анатоліївна (файл «Медична довідка Тройченко, Линник.pdf»). В ході розгляду наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, встановлено, що надані ПІБ загаданого працівника відрізняється від ПІБ працівника, якого учасник вказав у Довідці про наявність мінімальної кількості працівників від 27.05.2025 року вихідний № 15/3 (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії чинних медичних довідок про проходження попереднього/періодичного медичного огляду для працівників, які вказані у Довідці про наявність мінімальної кількості працівників. 6. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно вимог до пункту 3.2.3. Розділу 1 Додатку 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. На виконання зазначеного учасник надав копію Картки обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту (файл «Картка обліку одягу тракториста.pdf»). В ході розгляду наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, встановлено, що в таблиці Передбачено безплатної видачі ЗІЗ в казаний невірно параграф Норм безплатної видачі ЗІЗ. Також не було виявлено зазначених документів для працівників Тройченко Т.А. та Линник В.В. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: надати копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників, які зазначені в довідці про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Створено
02.06.2025 08:14
Надати до
03.06.2025 08:14
Період вимог/скарг з 03.06.2025 14:49 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 09:43 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 3 Додатку 8 (документи для учасника) до тендерної документації містить такі вимоги: « На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1.1. Довідку у довільній формі про можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу ІІ та ІІІ Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (наведено у Додатку до тендерної документації відповідно до лоту, за яким подається тендерна пропозиція) до тендерної документації. » В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі на виконання зазначеної вище вимоги не було виявлено документів. Встановлена відсутність документу є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації які не можуть бути усунені Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Тож замовник повинен відхиляти тендерні пропозиції таких учасників на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.06.2025 14:49
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 09:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Угоди
UA-2025-05-20-012014-a-a2
Очікує підписання
1 738 300 грн.
1 738 300 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
20 000 (метри квадратні)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Номенклатура
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Кількість
20 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
420 (гектар)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Номенклатура
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Кількість
420
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45456197

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНИ-ЛІС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНИ-ЛІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44917732

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-05-20-012014-a-b3
Очікує підписання
510 000 грн.
510 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
90 000 (метри квадратні)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Номенклатура
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Кількість
90 000
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
58 (гектар)
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Номенклатура
Послуги по догляду за лісовими культурами (Сумське надлісництво)
Кількість
58
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45456197

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Колосок Інна Олександрівна"
Повна назва
ФОП "Колосок Інна Олександрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3064720964

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 911 310 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380542770532
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 911 310 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380542770532
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності