Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71 від Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-011770-a
Id Tender 6328fde1a5554b96803bf93061026b3f
План UA-P-2025-05-20-014289-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.05.2025 16:10
Остання зміна 12.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
272 437 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 362.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 16:09 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 16:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 16:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00
до 06.06.2025 13:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 13:45
до 12.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.06.2025 13:45
-
Період уточнень
з 20.05.2025 16:09 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 16:09 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00 до 06.06.2025 13:45
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00 до 06.06.2025 13:45
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
272 437 грн.
Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71
Очікувана вартість
272 437 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1362,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Джерельна, 71
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги з поточного ремонту здійснюються на підставі підписаного Сторонами Акта(ів) приймання виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів з дати підписання відповідного акта.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ"
Пропозиція:
269 612.32 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Демус Остап Васильович
Електронна пошта
Телефон
380322953206
Замовник
ЄДРПОУ
41321682
Назва (англійською мовою)
Viddil osviti Shevchenkivskogo ta Zaliznichnogo raioniv upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Viddil osviti Shevchenkivskogo ta Zaliznichnogo raioniv upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Виговського І., будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71
Період вимог/скарг з 06.06.2025 13:45 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 00:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в: 1) На виконання абз. 2., п. 1.2., Розділу 1 «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник для підтвердження та перевірки наданої інформації (відповідно до вимоги п. 1.1, Додатку 1 до Тендерної документації) не надав копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом 2) На виконання п. 1.3. Розділу 1 «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник на підтвердження кваліфікації спеціаліста, відповідального за охорону праці, у складі тендерної пропозиції не надав скановану копію чинного посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. 3) На виконання п. 2.1. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний договір із помилкою у строках виконання робіт (надання послуг). 4) На виконання п. 2.2. Розділу 1 «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надав скан-копію одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, однак аналогічний договір не містив всіх додатків договору, що є його невід’ємною частиною. 5) На виконання абз. 6 п. 1 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник не надав лист довільної форми у якому зазначається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). 6) На виконання абз. 2 п. 11. Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник не надав документи, які видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством із акредитації України, чинні на момент кінцевого строку подання пропозицій, а саме: звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» 7) На виконання п. 18 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник надав документи в супереч вимогам п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
06.06.2025 13:41
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 18:59
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність у проведенні детального аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.06.2025р..
Дата продовження строку розгляду
03.06.2025 18:59
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 17/Вт (ПРОТОКОЛ) м. Львів 05.06.2025р. уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту електромережі (з метою збільшення потужності) для закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №116 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Джерельна, 71, 45310000-3: Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-011770-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до абз. 2., п. 1.2., Розділу 1 «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник для підтвердження та перевірки наданої інформації (відповідно до вимоги п. 1.1, Додатку 1 до Тендерної документації) повинен надати - копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом Учасником не надано жодного документа на підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - копії повідомлень про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, разом із підтвердженням прийняття таких повідомлень відповідним уповноваженим органом. 2. Відповідно до п. 1.3. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник на підтвердження кваліфікації спеціаліста, відповідального за охорону праці, у складі тендерної пропозиції подає: скановану копію посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. Зазначені документи повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та залишатися чинними станом на дату закінчення строку подання тендерних пропозицій. Додатково необхідно надати чинне посвідчення та протокол про перевірку знань з охорони праці керівника (уповноваженої особи) Учасника. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 011-22 від 14.04.2022р. та посвідчення №011-22/8 , на інженера з охорони праці Перейму Ігора Михайловича, крім цього надано протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 01-11 від 17.04.2025 та посвідчення № 01-11/2, на директора Петликівського Богдана Юрійовича. Однак під час перевірки Замовником наданих документів встановлено наступне: витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 011-22 від 14.04.2022р. та посвідчення №011-22/8 , на інженера з охорони праці Перейму Ігора Михайловича - є такими, що втратили чинність (з огляду на абз. 4 ст. 18 Закону України «Про охорону праці»). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скановану копію чинного посвідчення та протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містять інформацію про результати такої перевірки. 3. Відповідно до п. 2.1. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір (договори) (не менше одного договору). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів № 0129-вих-КІ від 23.05.2025р., у якій невірно зазначено термін виконання договору. (Відповідно до п. 3.1. та додатку №2 наданого аналогічного договору № 17/12/24 від 17.12.2024 року – термін надання послуг становить: 17.12.2024-31.12.2024рр.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) договір(-и). 4. Відповідно до п. 2.2. Розділу 1 « Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»», Додатку 1 Тендерної документації – Учасник надає скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: скан-копію договору № 17/12/24 від 17.12.2024р., однак договір наданий не у повному обсязі. Відповідно до п. 15.5 наданого договору, невід’ємними частинами договору є: Додаток 1. Кошторисний розрахунок вартості об’єкта та Додаток 2 Календарний план надання послуг – Учасником надано лише договір та Додаток 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці у повному обсязі. 5. Відповідно до абз. 6 п. 1 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник надає лист довільної форми у якому зазначається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - лист довільної форми у якому зазначається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») 6. Відповідно до абз. 2 п. 11. Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник надає документи, які видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством із акредитації України, чинні на момент кінцевого строку подання пропозицій, а саме: сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпеки праці стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; будівельно-монтажних робіт здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». А також останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам. Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці № UA.OH.240412.01-24 від 06.08.2024р., що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Однак Учасник не надав останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам до наданого сертифікату. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - останній звіт про аудит системи управління на відповідність вимогам до наданого сертифікату № UA.OH.240412.01-24 від 06.08.2024р., що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». 7. Відповідно до п. 18 Розділу 3. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документації – Учасник на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, надає в складі тендерної пропозиції (договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати; інформацію про ціни та матеріальні ресурси (Додаток №3 до проекту Договору)). Учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі надано: пояснювальну записку, договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01, інформацію про ціни на матеріальні ресурси та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати. Учасником не надано: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Крім цього Учасник надав перелічені документи у форматі «.pdf», що суперечить п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати; інформацію про ціни та матеріальні ресурси (Додаток №3 до проекту Договору). Документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excel). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ (-ЛА): 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ підпис Остап ДЕМУС
Створено
05.06.2025 12:09
Надати до
06.06.2025 12:09
Торги не відбулися
Очікувана вартість
272 437 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322953206
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
272 437 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322953206
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності