Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування) від Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-010972-a
Id Tender 667ec72a02ca4536b8f43168443c435e
План UA-P-2025-05-20-013765-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.05.2025 16:00
Остання зміна 15.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 332 782 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
116 663.91 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 15:59 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 15:59
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 15:59
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00
до 09.07.2025 20:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 10:49
до 15.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.07.2025 20:25
-
Період уточнень
з 20.05.2025 15:59 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 15:59 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 09.07.2025 20:25
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 09.07.2025 20:25
Основні параметри
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Замарстинівський парк розташований впритул до лікувальних корпусів Національного реабілітаційного центру «НЕЗЛАМНІ». Оскільки кількість тих, хто потребує реабілітації внаслідок воєнних дій постійно збільшується, місто прийняло рішення використати потенціал парку для оздоровлення, підтримки фізичного та психологічного відновлення військових – облаштувати потрібну для цього інфраструктуру. Мова, зокрема, про інклюзивні майданчики, теренкури, стежки та доріжки для маломобільних, а також про їхнє ознакування та освітлення. Теренкур (кардіологічна доріжка) — чудова методика при реабілітації після пошкодження опорно-рухового апарату, сприятливо впливає на роботу серцево-судинної і дихальної системи, сприяє відновленню тонусу м'язів і судин. Цей спосіб реабілітації дуже поширений в Європі, проте недостатньо в Україні. В більшості міст їх просто немає. У Львові теренкур є у парку Знесіння, парку 700 річчя Львова та парку Івана Павла II, та почали облаштовувати більш сучасний – власне у Замарстинівському парку. Тут уже прокладено 4 маршрути з різною складністю загальною протяжністю 6,7 км. Але дістатися до них маломобільним людям практично нереально. Тож потрібно пристосувати стежки для цієї категорії населення - щоби була змога проїхати візком і безперешкодно пройти на протезі.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
23 332 782 грн.
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Примітки
Замарстинівський парк розташований впритул до лікувальних корпусів Національного реабілітаційного центру «НЕЗЛАМНІ». Оскільки кількість тих, хто потребує реабілітації внаслідок воєнних дій постійно збільшується, місто прийняло рішення використати потенціал парку для оздоровлення, підтримки фізичного та психологічного відновлення військових – облаштувати потрібну для цього інфраструктуру. Мова, зокрема, про інклюзивні майданчики, теренкури, стежки та доріжки для маломобільних, а також про їхнє ознакування та освітлення. Теренкур (кардіологічна доріжка) — чудова методика при реабілітації після пошкодження опорно-рухового апарату, сприятливо впливає на роботу серцево-судинної і дихальної системи, сприяє відновленню тонусу м'язів і судин. Цей спосіб реабілітації дуже поширений в Європі, проте недостатньо в Україні. В більшості міст їх просто немає. У Львові теренкур є у парку Знесіння, парку 700 річчя Львова та парку Івана Павла II, та почали облаштовувати більш сучасний – власне у Замарстинівському парку. Тут уже прокладено 4 маршрути з різною складністю загальною протяжністю 6,7 км. Але дістатися до них маломобільним людям практично нереально. Тож потрібно пристосувати стежки для цієї категорії населення - щоби була змога проїхати візком і безперешкодно пройти на протезі.
Очікувана вартість
23 332 782 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
116663,91
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Пропозиція:
22 885 059.62 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чень Андрій Романович
Електронна пошта
Телефон
380972107731
Замовник
ЄДРПОУ
05472519
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Поштовий індекс
79020
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 10:49 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 00:00 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 10:49
Довідка НАЗК
11.06.2025 10:49
Повідомлення про рішення
04.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 13.06.2025 року. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 19:44
Дата кінця розгляду
03.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.07.2025 20:25 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 20:19 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі — Висновок) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування), 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-20-010972-a (далі – Закупівля) та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Заперечення). 2. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення Закупівлі, на підставі висновку Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-05-20-010972-a від 09.07.2025 року, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 3. Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів про виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-010972-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-05-20-010972-a від 09.07.2025 року були виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) та оприлюднено Висновок. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178». Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме в частині невідповідності пропозиції Учасника вимогам підпунктів 5.19., 5.20., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. Під час розгляду третього питання порядку денного: На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-05-20-010972-a від 09.07.2025 року з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» від 11.06.2025 року та відмінити Закупівлю. На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та/або документи (Протокол уповноваженої особи) щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Керуючись вищезазначеним, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Виконати зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Скасувати попередньо прийняте Рішення від 11.06.2025 року, відхилити пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та відмінити Закупівлю та оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. 3. Оприлюднити інформацію та/або документи про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000034
Дата створення проекту
25.06.2025 12:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 16:04
Дата публікації висновку про результати
09.07.2025 09:49
Дата завершення усунення порушень
24.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 №93-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.06.2025 №93-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-05-20-010972-a, 20.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 16:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.05.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД» (далі – ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД») та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, згідно з пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації, визначені Замовником з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону та містяться у Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема, Замовник в підпункті 5.21 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу про надання учасниками, з метою більш ретельного та всебічного вивчення їх ділових якостей та їх спроможності виконати запропоновані роботи, сканованого оригіналу діючого на момент розкриття пропозиції сертифіката на систему управління щодо протидії корупції стосовно будівництва за ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім’я учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Також Замовник в підпунктах 5.19., 5.20., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу про надання учасниками сертифікатів на їх систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015,IDT)); систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)) та систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги») стосовно монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод, виданих на ім’я учасника органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Учасником ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності системи управління щодо протидії корупції стосовно будівництва вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT) (файл «Сертифікат управління протидії корупції_vz.pdf»), що виданий Державним підприємством «Львівстандартметрологія» (далі – ДП «Львівстандартметрологія») 05.01.2023 за № UA.130.CУЯ.005-23, а також сертифікати відповідності стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод на наступні системи: - екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) (файл «Сертифікат екологічного управління_vz.pdf»); - управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018 DT) (файл «Сертифікат управління охороною здоров’я та безпекою праці_vz.pdf»); - управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 IDT; ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (файл «Сертифікат управління якістю_vz.pdf»), що видані ДП «Львівстандартметрологія» 05.01.2023 за № UA.130.CЕУ.007-23, №UA.130.CУОЗБП.008-23, № UA.130.CУЯ.006-23. Проведеним аналізом вищенаведених сертифікатів установлено, що вони не містять національного знаку акредитації. Частиною першою статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі - Закон про акредитацію) визначено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Водночас акредитовані органи з оцінки відповідності, згідно з нормами абзацу 3 статті 12 Закону про акредитацію, повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону про акредитацію у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації, який засвідчує, що організація, яка його використовує, акредитована Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ). Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 затверджене Положення про НААУ, згідно з пунктом 1 якого, НААУ є національним органом України з акредитації. Згідно з вимогами пункту 5 частини другої статті 8 Закону для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті ДП «Львівстандартметрологія» (https://www.lvivstandard.com.ua, підрозділ «Управління якістю» розділу «Діяльність»), на базі даного підприємства працює орган сертифікації системи управління, який акредитований НААУ (атестат акредитації зареєстрований в Реєстрі 21.11.2024 за № 80130) та виконує роботи з сертифікації згідно з сферою акредитації. Аналізом інформації, наведеної у вищевказаному атестаті акредитації та додатку до нього встановлено, що ДП «Львівстандартметрологія», як орган сертифікації систем управління, не акредитоване НААУ на здійснення оцінки відповідності системи управління щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT), а також відповідності систем управління стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод. З огляду на зазначене учасником ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надані сертифікати, що видані ДП «Львівстандартметрологія», який не акредитовано НААУ на здійснення оцінки відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015,IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 IDT; ISO 9001:2015 IDT) стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод. Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» недотримався вимог підпунктів 5.19., 5.20., 5.21., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вищевказаного порушення Замовник пояснив, що на момент видачі сертифіката (січень 2023?року) в Україні не було акредитованого НААУ органу для сертифікації систем протидії корупції, а ДП «Львівстандартметрологія» мало право видати його в межах добровільної сертифікації. Також Замовник зазначив, що орган сертифікації «Львівстандартметрологія» акредитований НААУ для сертифікації систем управління за ДСТУ EN ISO 9001:2008, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 14001:2015 у галузі будівництва, яка охоплює монтаж, ремонт та заміну систем каналізації. Водночас, зауважуємо, що в підпунктах 5.19., 5.20., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлені окремі вимоги щодо надання учасником сертифікатів відповідності вищевказаним вимогам ДСТУ як стосовно будівництва так і стосовно монтажу, ремонту та заміни систем каналізації, відведення й очищення стічних вод. Отже надане Замовником пояснення не спростовує порушення учасником ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» вимог підпунктів 5.19., 5.20., 5.21., 5.22. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Водночас Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення, а відтак не надав можливості вказаному учаснику їх усунути. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІД НЕО БУД» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.07.2025 00:00
Дата публікації
09.07.2025 09:49
Документи висновку
09.07.2025 09:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою усунення порушення уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Виконати зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Скасувати попередньо прийняте Рішення від 11.06.2025 року, відхилити пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та відмінити Закупівлю та оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. 3. Оприлюднити інформацію та/або документи про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель.
Дата публікації
09.07.2025 20:15
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
15.07.2025 11:54
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
15.07.2025 11:55
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту центральної алеї та прилеглих територій парку «Замарстинівський» у м. Львові» (Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-20-010972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД»», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, а саме: - підпунктів 5.19., 5.20., 5.21., 5.22. пункту 5 Додатку 1 щодо надання діючих на момент розкриття тендерної пропозиції сертифікатів, виданих органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, зокрема на систему управління щодо протидії корупції стосовно будівництва (ДСТУ ISO 37001:2018), а також на системи екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019), управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018) стосовно монтажу, ремонту та заміни систем каналізацій, відведення й очищення стічних вод, оскільки вказаним учасником в тендерній пропозиції надано вищевказані сертифікати, що видані ДП «Львівстандартметрологія», до сфери акредитації якого, як органу із сертифікації, не включена сертифікація вимог за ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та сертифікація систем екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019), управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018) стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізацій, відведення й очищення стічних вод; - підпункту 5.8. пункту 5 Додатку 1 щодо надання підписаного та завіреного печаткою (у випадку її використання) проекту договору (Додаток № 2), невід’ємними частинами якого є додатки: «Договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів» (Додаток 1); «Календарний графік виконання робіт» (Додаток 2); «План фінансування будівництва об’єкта» (Додаток 3); «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» (Додаток №4), з яких додатки №1, №3 та №4 відсутні в тендерній пропозиції даного учасника, а додаток №2 наданий без даних; -пункту 10 Додатку 4 щодо надання учасником, у випадку запропонування ним еквіваленту та обладнання з іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку, порівняльної характеристики та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим, оскільки даним учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення щодо використання техніки, в якому відсутня порівняльна характеристика та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим, а натомість міститься інформація лише про використання вібраційної машини для стабілізації ґрунту «Вібер УГМС-12» замість пневматичної трамбівки для ущільнення ґрунту та екскаватора O&K MH PLUS замість екскаватора одноковшового дизельного на гусеничному ходу із зазначенням, що їх технічні характеристики забезпечують досягнення аналогічного результату? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 17:47
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 17:48
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень від 2025-06-26 по моніторингу UA-M-2025-06-25-000034
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Відповідь на запит про надання пояснень від 2025-06-26 по моніторингу UA-M-2025-06-25-000034 1. Щодо інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок місцевого бюджету та згідно КЕКВ - 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Розмір фінансових призначень визначений виходячи з потреб Замовника по об’єкту згідно кошторисного розрахунку та відповідає плану видатків Замовника на 2025 р. ТПКВКМБ: 6030 – Організація благоустрою населених пунктів. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 332 782,00 грн. з ПДВ. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по даному об’єкту було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво № 1529/25 від 15 травня 2025 року. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються та технічні вимоги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ( на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) знаходиться на сайті ЛМР за посиланням - https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/attachment/34364/36/ Принагідно повідомляємо, що всі зазначені документи, відповідно до останніх змін в законодавстві, завантажені в єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, де зацікавлені особи, можуть ознайомитись із їх електронними копіями. 2. Щодо інформації про те яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД»», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації: - підпунктів 5.19., 5.20., 5.21., 5.22. пункту 5 Додатку 1 щодо надання діючих на момент розкриття тендерної пропозиції сертифікатів, виданих органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, зокрема на систему управління щодо протидії корупції стосовно будівництва (ДСТУ ISO 37001:2018), а також на системи екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019), управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018) стосовно монтажу, ремонту та заміни систем каналізацій, відведення й очищення стічних вод, оскільки вказаним учасником в тендерній пропозиції надано вищевказані сертифікати, що видані ДП «Львівстандартметрологія», до сфери акредитації якого, як органу із сертифікації, не включена сертифікація вимог за ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та сертифікація систем екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019), управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018) стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізацій, відведення й очищення стічних вод; Відповідно до вимог пунктів 5.19, 5.20, 5.21, 5.22 розділу 5 Додатку 1, Замовник встановлює вимогу щодо надання сертифікатів відповідності, що є чинними на момент розкриття пропозиції. Зазначені сертифікати мають бути видані на ім’я Учасника органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Надання документів, які підтверджують сферу акредитації органу, який здійснює сертифікацію Замовником не вимагалось в тендерній документації. Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. На виконання даної вимоги учасником були надані сертифікати ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 містять зазначення, що виданні стосовно послуг монтажу, ремонту та заміни систем каналізацій, відведення й очищення стічних вод. Зі змісту документів, було встановлено, що органом з сертифікації систем управління (далі - ОССУ) ДП «Львівстандартметрологія» підприємству ТзОВ «Будівельна компанія «Захід Нео Буд» 05 січня 2023 року були видані наступні сертифікати: - на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (№UA.8O130.CУЯ.018-23 від 05.01.2023); - на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ЕN ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (№UA.8O130.CУОЗБП.020-23 від 05.01.2023); - на систему екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ЕN ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (№UA.8O130.CЕУ.019-23 від 05.01.2023). На даних документах присутня інформація щодо акредитації відповідно до атестату НААУ № 80130. Дана інформація була перевірена на сайті органу акредитації https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov (додаток до атестата про акредитацію додається) Сфера сертифікації, яка вказана у цих сертифікатах, охоплює, зокрема, виконання інших спеціалізованих будівельних робіт (розділ КВЕД 43, який належить до секції F - Будівництво). Такий вид діяльності, як «Монтаж, ремонт та заміна систем каналізації» відноситься до класу КВЕД 43.22 «Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування» і входить до сфери сертифікації, вказаної у даних сертифікатах. Таким чином уповноваженою особою при перевірці тендерної пропозиції учасника було встановлено, що ОССУ ДП «Львівстандартметрологія» на момент оформлення сертифікатів був акредитованим Національним агентством з акредитації України (надалі - НААУ) в галузі економіки «Будівництво» на проведення робіт з сертифікації систем управління на відповідність стандартам ДСТУ EN ISO 9001:2008, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ІSO 14001:2015. Щодо відповідності вимогам сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції то даний документ був виданий на підставі №UA.130.CУЯ.005-23 від 05.01.2023. Однак на час видачі вищезазначеного сертифіката (січень 2023 року) в Україні був відсутній акредитований НААУ Орган з сертифікації систем менеджменту, який міг би видати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», а видача сертифікатів відбувалася в межах добровільної сертифікації. ОССУ ДП «Львівстандартметрологія» як акредитований НААУ Орган сертифікації мав відповідне право на видачу вказаного сертифікату в межах добровільної сертифікації. Всі вищевказані сертифікати є чинними до 04.01.2026 року. - підпункту 5.8. пункту 5 Додатку 1 щодо надання підписаного та завіреного печаткою (у випадку її використання) проекту договору (Додаток № 2), невід’ємними частинами якого є додатки: «Договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів» (Додаток 1); «Календарний графік виконання робіт» (Додаток 2); «План фінансування будівництва об’єкта» (Додаток 3); «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» (Додаток №4), з яких додатки №1, №3 та №4 відсутні в тендерній пропозиції даного учасника, а додаток №2 наданий без даних; Відповідно до вимоги тендерної документації викладеної в підпункті 5.8. пункту 5 Додатку 1 повідомляємо, що відповідно до цієї вимоги «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підписаний та завірений печаткою ( у випадку її використання) проект договору (Додаток № 2).» Учасником у складі своєї пропозиції надано файл «Проект договору.pdf» в якому міститься підписаний та завірений проект договору та надано окремим документом графік виконання робіт (файл «Додаток №2 до Проекту договору Форма календарного графіку виконання робіт.pdf»). Вимога про заповнення проекту договору та додатків до нього в підпункті 5.8. пункту 5 Додатку 1 відсутня. -пункту 10 Додатку 4 щодо надання учасником, у випадку запропонування ним еквіваленту та обладнання з іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку, порівняльної характеристики та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим, оскільки даним учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення щодо використання техніки, в якому відсутня порівняльна характеристика та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим, а натомість міститься інформація лише про використання вібраційної машини для стабілізації ґрунту «Вібер УГМС-12» замість пневматичної трамбівки для ущільнення ґрунту та екскаватора O&K MH PLUS замість екскаватора одноковшового дизельного на гусеничному ходу із зазначенням, що їх технічні характеристики забезпечують досягнення аналогічного результату? Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) роботи — це проєктування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Встановити та застосувати «еквівалент» безпосередньо до робіт неможливо, адже склад робіт визначається на підставі завдання на проєктування та нормативно-правових актів, які регулюють відносини в даній сфері, зокрема: ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації», ДСТУ-Н Б Д.1.1-8:2008, ДСТУ 9243.4:2023 Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проєктної документації та інші. У додатку №4 Технічне завдання до тендерної документації за допомогою вказаної техніки виконувались роботи, визначені в м3, а як вже було вказано вище при закупівлі робіт еквівалент не застосовується оскільки це роботи. Для виконання робіт учасник мав надати підтвердження про наявність в нього матеріально-технічної бази відповідно до підпунктів 1.1.1 та 1.1.2. додатку 1 до тендерної документації. 1.1.1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає: Інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, згідно запропонованої форми (зазначити основні): № Найменування обладнання, матеріально-технічної бази Кількість, од. Власне чи орендоване або субпідряд, тощо Примітка (за потреби) 1.1.2 На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. Таким чином на підтвердження вищезазначеної інформації Замовником не вимагалося надання порівняльної характеристики та обґрунтування того що запропоноване учасником обладнання є кращим. Відповідно до пункту 10 Додатку 4 щодо надання учасником, у випадку запропонування ним еквіваленту та обладнання з іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку, порівняльної характеристики та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим, вказана під час здійснення закупівлі робіт але застосовується для складових робіт у товарному вигляді, в даній закупівлі це були позиції вказані нижче та інше устаткування електричних мереж, визначене в ШТ., наприклад: 333 (Щит підключення зовнішнього освітлення ЩПО в комплекті з : вимикач автоматичний 3-х полюсний ВА88- 32 - 1 шт ; обмежувач перенапруги ОПС-В-3р - 1 шт; корпус щита металевого навісного виконання ІР44 430х260х130 - 1 шт) , 334 (Шафа розподільча зовнішнього освітлення ЩР1 в комплекті з : вимикач автоматичний 3-х полюсний ВА88- 32 16А - 2 шт ; вимикач автоматичний 2-о полюсний ВА47-100 10А - 4 шт ; диференційний автоматичний вимикач 16А, 30мА - 1 шт ; розетка для встановлення на DIN рейку - 1 шт ; сигнальна лампа ЛС47М -3 шт ; корпус металевий з цоколем 1200х600х500), 335 (Шафа розподільча зовнішнього освітлення ЩР2 в комплекті з : вимикач автоматичний 3-х полюсний ВА88- 32 16А - 1 шт ; вимикач автоматичний 2-о полюсний ВА47-100 10А - 1 шт ; вимикач автоматичний 3-х полюсний ВА47-100 10А - 4 шт ;диференційний автоматичний вимикач 16А, 30мА - 4шт ; розетка для встановленн на DIN рейку - 1 шт ; сигнальна лампа ЛС47М -3 шт ; корпус металевий з цоколем 1200х600х500), 336 (Лічильник електроенргії прямого увімкнення 380/220В, ACE5000Actaris) Щодо листа-пояснення №0206/21 від 02.06.2025 року наданого учасником ТОВ «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД»», у складі тендерної пропозиції щодо використання техніки, в якому відсутня порівняльна характеристика та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим. У вимогах тендерної документації для підтвердження матеріально-технічної бази та технологій відсутня вимога такої порівняльної характеристики. Відтак поданий учасником лист є додатковою інформацією що не була обов’язковою для подання учасником. Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Також Особливостями не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.(п.44 Особливостей). Наведене підтверджується також практикою розгляду спорів в АМКУ, до прикладку рішення № 3708-р/пк-пз від 26.02.2020, № 2073-р/пк-пз від 06.03.2018, № 3742-р/пк-пз від 20.04.2018 в якому АМКУ наголошує на тому, що оскільки окремих вимог до документу, надання якого не передбачається у тендерній документації не встановлювалось, то це не є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Таким чином, з урахуванням норм чинного законодавства, зокрема пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», у сфері закупівель робіт, поняття «еквівалент» не застосовується безпосередньо до самих робіт, а лише до їх складових у товарній формі — таких як матеріали, устаткування, обладнання тощо. Таким чином, пропозиція учасника не відрізняється від вимог технічного завдання та не потребувала надання порівняльної таблиці та відповідає меті закупівлі — досягненню належного результату, а саме якісного виконання робіт. Враховуючи вищевикладене учасником виконані вимоги тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Додатки у вигляді файлів додаються, на випадок якщо з технічних причин електронний майданчик не завантажить всі документи залишаємо посилання на документи в хмарі - https://drive.google.com/drive/folders/1dF4zjPyKlQXePvLRtwHH2pDi3_sRACpn?usp=sharing Просимо прийняти наданні пояснення до уваги. З повагою!
Рішеня
30.06.2025 20:43
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
23 332 782 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380972107731
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
23 332 782 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380972107731
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності