Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення інформаційної друкованої продукції від Виконавчий комітет Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-010774-a
Id Tender db0bf56f028b45f7990cfd6654e54df8
План UA-P-2025-05-20-013243-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 15:37
Остання зміна 13.06.2025 13:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 956 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
129.78 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 15:37 до 28.05.2025 15:30
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 15:37
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 15:37
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 16:02
до 04.06.2025 14:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 11:32
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 14:46
до 13.06.2025 13:34
Період уточнень
з 20.05.2025 15:37 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 15:37 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 16:02 до 04.06.2025 14:46
Період кваліфікації
з 29.05.2025 16:02 до 04.06.2025 14:46
Основні параметри
Виготовлення інформаційної друкованої продукції
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 956 грн.
Виготовлення інформаційної друкованої продукції
Назва предмета закупівлі
Виготовлення інформаційної друкованої продукції
Очікувана вартість
25 956 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
129,78
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 15:39
Закінчення аукціону
29.05.2025 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення інформаційної друкованої продукції (постер для білборда)
Код ДК 021:2015
22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Дата постачання по
31.12.2025 15:30
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "АКВАРІУМ"
Пропозиція:
21 208 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Скиба Олена Олександрівна"
Пропозиція:
25 920 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трепалін Роман Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542700149
Замовник
ЄДРПОУ
04057942
Повна назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
майдан Незалежності, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення інформаційної друкованої продукції
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:32 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 16:02 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та /або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:32
Повідомлення про рішення
02.06.2025 11:31
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника – ПП "РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "АКВАРІУМ", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації – в Додатку 7 до тендерній документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначені документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме: «… - документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (керівника) щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі): - для учасників – юридичних осіб – копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників; - копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: для учасників – юридичних осіб – у разі підписання керівником організації-учасника: а) протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; для учасників – юридичних осіб – у разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); для учасників – юридичних осіб – довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином; - інформацію (складену учасником в довільній формі) про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля; … - довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців); … - гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); … - довідку в довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); - у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою; - лист -погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі); - гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою КМУ «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою КМУ «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою КМУ «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; - довідку в довільній формі про те, що учасник не є: громадянином Російської Федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації; юридичною особою, утвореною відповідно до законодавства іноземної держави, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, — у випадку виконання зобов’язань перед ними за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті; … - учасник у складі тендерної пропозиції, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, надає документ про створення такого об’єднання; … - копію документа, що підтверджує факт виконання аналогічного договору (акт наданих послуг, тощо) в повному обсязі; …» В складі тендерної пропозиції вищезазначеного учасника відсутні вищезазначені документи та інформація. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати відсутні вищевказані підтверджуючі документи та інформацію відповідно до Додатку 7 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
30.05.2025 15:48
Надати до
31.05.2025 15:48
Період вимог/скарг з 04.06.2025 14:46 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:32 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 14:46
Довідка НАЗК
04.06.2025 14:46
Повідомлення про рішення
04.06.2025 14:44
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника – ФОП "Скиба Олена Олександрівна", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації – в Додатку 7 до тендерній документації «Перелік документів/та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначені документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме: «… - довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців); … - проект договору про закупівлю (згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації); …» В складі тендерної пропозиції вищезазначеного учасника відсутні вищезазначені документи та інформація. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати відсутні вищевказані підтверджуючі документи та інформацію відповідно до Додатку 7 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
03.06.2025 14:29
Надати до
04.06.2025 14:29
Договір
UA-2025-05-20-010774-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ 288/03-25
25 920 грн.
25 920 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
36 (штуки)
Виготовлення інформаційної друкованої продукції (постер для білборда)
Номенклатура
Виготовлення інформаційної друкованої продукції (постер для білборда)
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
720
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04057942

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Скиба Олена Олександрівна"
Повна назва
ФОП "Скиба Олена Олександрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2931114622

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 13:34
Повідомлення про договір
13.06.2025 13:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 956 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 15:30
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 956 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 15:30
Замовник:
Виконавчий комітет Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542700149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності