Показати схожі тендери

Закупівля Електричні побутові прилади в асортименті від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-010068-a
Id Tender 9d30c01fbef94b78a82e8b8549d254ac
План UA-P-2025-05-08-016689-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.05.2025 15:10
Остання зміна 30.06.2025 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
909 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,55 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 15:05 до 28.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 15:05
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 15:05
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:03
до 05.06.2025 17:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 15:53
до 11.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2025 17:09
-
Період уточнень
з 20.05.2025 15:05 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 15:05 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:03 до 05.06.2025 17:09
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:03 до 05.06.2025 17:09
Основні параметри
Електричні побутові прилади в асортименті
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: [email protected]
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
909 000 грн.
Електричні побутові прилади в асортименті
Назва предмета закупівлі
Електричні побутові прилади в асортименті
Очікувана вартість
909 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,55 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 11:34
Закінчення аукціону
29.05.2025 12:03
Позиція : №1 1 (штуки)
Підлогомийна машина Karcher BD 70/75 W Classic Bp Pack з АКБ літій-іон 80Aгод та швидкозарядним пристроєм 50A (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Підлогомийна машина Karcher BD 70/75 W Classic Bp Pack з АКБ літій-іон 80Aгод та швидкозарядним пристроєм 50A (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39713410-0 - Підлогомийні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Плита електрична промислова КИЙ-В ПЕД-4 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Плита електрична промислова КИЙ-В ПЕД-4 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39711400-3 - Жаровні, варильні поверхні, конфорки та електричні плити
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Міксер Sirman Ciclon 28VT + віночок (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Міксер Sirman Ciclon 28VT + віночок (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39711211-1 - Міксери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Морозильна скриня Juka M400 SF (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Морозильна скриня Juka M400 SF (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39711120-6 - Морозильні камери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Мінімийка Karcher K 4 Classic Car (1.679-422.0) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Мінімийка Karcher K 4 Classic Car (1.679-422.0) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39711211-1 - Міксери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Фен акумуляторний MILWAUKEE M18 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Фен акумуляторний MILWAUKEE M18 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39712210-1 - Фени
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Пилосос для вологого і сухого прибирання KARCHER NT 70/2 Me Classic (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Пилосос для вологого і сухого прибирання KARCHER NT 70/2 Me Classic (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39713430-6 - Пилососи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Пилосос Metabo ASA 30 L PC Inox (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Пилосос Metabo ASA 30 L PC Inox (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39713430-6 - Пилососи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №9 4 (штуки)
Холодильник двокамерний Liebherr CBNef 5735 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Холодильник двокамерний Liebherr CBNef 5735 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39711130-9 - Холодильники
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №10 14 (штуки)
Чайник електричний Tefal KO851830 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Чайник електричний Tefal KO851830 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39711320-8 - Електричні чаєварки
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №11 5 (штуки)
Мікрохвильова піч Gorenje MO23ORAB (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Мікрохвильова піч Gorenje MO23ORAB (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39711362-4 - Мікрохвильові печі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за поставлений товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання партії товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МОРОЩУК ДАВИД РУСЛАНОВИЧ
Пропозиція:
318 300 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОНОНЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
865 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
899 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 11:34
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриценко Владислав
Електронна пошта
Телефон
380445311123
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Електричні побутові прилади в асортименті
Період вимог/скарг з 03.06.2025 15:53 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 12:03 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію ФОП МОРОЩУК Д. Р. (ЄДРПОУ 3947904333) щодо закупівлі “39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 909 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”, оскільки: – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; – учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Документи кваліфікації
03.06.2025 15:53
Повідомлення про рішення
29.05.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
29.05.2025 12:03
Надати до
31.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Фізичною особою – підприємцем Морощук Давидом Руслановичем (далі – Учасник) щодо закупівлі “39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 909 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної не надано документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, що суперечить вимогам пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної не надано “Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є електричні побутові прилади) ”, що суперечить вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. Учасником у складі тендерної не надано копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору (що суперечить вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації), 1.4. Учасником у складі тендерної не надано Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку, що суперечить вимогам пункту 8 додатку 1 до Тендерної документації. 1.5. Учасником у складі тендерної не надано паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера/коду, що суперечить вимогам пункту 9 додатку 1 до Тендерної документації. 1.6. Учасником у складі тендерної не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, що суперечить вимогам пункту 10 додатку 1 до Тендерної документації. 1.7. Учасником у складі тендерної не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що суперечить вимогам пункту 11 додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації містить таку вимогу, щодо надання наступних документів: Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить таку вимогу, щодо надання наступних документів: 1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є електричні побутові прилади) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.3. Пункт 8 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання/завантаження: Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 2.4. Пункт 9 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання/завантаження: 1. Паспорт; 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного номера/коду. 2.5. Пункт 10 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання/завантаження: Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 2.6. Пункт 11 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання/завантаження: Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити всю кількість товарів, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проєкті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 7 до тендерної документації. Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції; 3.2 Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є електричні побутові прилади) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.3 Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 3.4 Для учасника – фізичної особи / фізичної особи-підприємця: 1. Паспорт; 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного номера/коду. 3.5 Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.6 Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Створено
30.05.2025 16:35
Надати до
31.05.2025 16:35
Період вимог/скарг з 05.06.2025 17:09 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 15:53 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ФОП КОНОНЕНКО О. О. (ЄДРПОУ 3300914300) з остаточною пропозицією – 865 200,00 грн без ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 909 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
05.06.2025 17:09
Довідка НАЗК
05.06.2025 17:09
Повідомлення про рішення
03.06.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Фізичною особою – підприємцем КОНОНЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (далі – Учасник) щодо закупівлі “39710000-2 Електричні побутові прилади (Електричні побутові прилади в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 909 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної не надано документ що підтверджує належне виконання договору №101/23 від 19.12.2023, а саме платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам підпункту 2 пункту 2 додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Підпункт 2 пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить таку вимогу, щодо надання наступних документів: - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є електричні побутові прилади) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 3.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)).
Створено
04.06.2025 17:06
Надати до
05.06.2025 17:06
Договір
UA-2025-05-20-010068-a-a1
Очікує підписання
865 200 грн.
865 200 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Підлогомийна машина Karcher BD 70/75 W Classic Bp Pack з АКБ літій-іон 80Aгод та швидкозарядним пристроєм 50A (або еквівалент)
Номенклатура
Підлогомийна машина Karcher BD 70/75 W Classic Bp Pack з АКБ літій-іон 80Aгод та швидкозарядним пристроєм 50A (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Плита електрична промислова КИЙ-В ПЕД-4 (або еквівалент)
Номенклатура
Плита електрична промислова КИЙ-В ПЕД-4 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Міксер Sirman Ciclon 28VT + віночок (або еквівалент)
Номенклатура
Міксер Sirman Ciclon 28VT + віночок (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Морозильна скриня Juka M400 SF (або еквівалент)
Номенклатура
Морозильна скриня Juka M400 SF (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Мінімийка Karcher K 4 Classic Car (1.679-422.0) (або еквівалент)
Номенклатура
Мінімийка Karcher K 4 Classic Car (1.679-422.0) (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фен акумуляторний MILWAUKEE M18 (або еквівалент)
Номенклатура
Фен акумуляторний MILWAUKEE M18 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Пилосос для вологого і сухого прибирання KARCHER NT 70/2 Me Classic (або еквівалент)
Номенклатура
Пилосос для вологого і сухого прибирання KARCHER NT 70/2 Me Classic (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Пилосос Metabo ASA 30 L PC Inox (або еквівалент)
Номенклатура
Пилосос Metabo ASA 30 L PC Inox (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Холодильник двокамерний Liebherr CBNef 5735 (або еквівалент)
Номенклатура
Холодильник двокамерний Liebherr CBNef 5735 (або еквівалент)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
14 (штуки)
Чайник електричний Tefal KO851830 (або еквівалент)
Номенклатура
Чайник електричний Tefal KO851830 (або еквівалент)
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Мікрохвильова піч Gorenje MO23ORAB (або еквівалент)
Номенклатура
Мікрохвильова піч Gorenje MO23ORAB (або еквівалент)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21575489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОНОНЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
Повна назва
ФОП КОНОНЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3300914300

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
909 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
909 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності