Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування) від ЛМКП "Львівтеплоенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-010066-a
Id Tender d502ff366ec54579ba055dd51d200dc6
План UA-P-2025-05-20-012163-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.05.2025 15:05
Остання зміна 13.06.2025 09:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
320 047 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 200.47 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 15:05 до 04.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 15:05
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 15:05
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 09:00
до 10.06.2025 13:43
Залишилось 2 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 13:43
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 13:43
-
Період уточнень
з 20.05.2025 15:05 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 15:05 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 09:00 до 10.06.2025 13:43
Період кваліфікації
з 04.06.2025 09:00 до 10.06.2025 13:43
Основні параметри
Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
320 047 грн.
Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Назва предмета закупівлі
Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
320 047 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3200,47
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником за виконані роботи здійснюється впродовж 60 банківських днів після отримання позитивного ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ проектної документації та підписання актів виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг
Пропозиція:
314 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Юрчишин
Електронна пошта
Телефон
+380322293049
Сайт:
https://www.lte.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05506460
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Поштовий індекс
79040
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Данила Апостола 1
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 13:43 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 09:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:43
Довідка НАЗК
10.06.2025 13:43
Повідомлення про рішення
04.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Глобал Інжиніринг Консалтинг» у процедурі закупівлі № UA-2025-05-20-008017-a виявлено наступні невідповідності. І. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію такому, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Додатку 1 до тендерної документації, однією із вимог було зазначено, що: 1.1.3. На підтвердження наявності працівників, Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: - Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або копії сторінок трудових книжок (при наданні копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з останнім трудовим записом про прийом на роботу працівника Учасником) та/або копії цивільно-правових договорів. Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копії цивільно-правових договорів з Пителя Ю.М. (№02/06-2 від 02.06.2025р.) та з Швець І.О. (№02/06-1 без дати) ІІ. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію такому, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Додатку 1 до тендерної документації, однією із вимог було зазначено, що: 1.1.2. З метою підтвердження наявності дозвільних документів для виконання робіт з проектування на будівництво об’єктів у відповідності до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» Учасник повинен підтвердити наявність: - інженерно-проектної групи, а саме сертифіковані спеціалісти (інженер-проектувальники) за напрямами: інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації; забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2; архітектурне об'ємне проектування; обстеження інженерних систем будівель. На підтвердження надати кваліфікаційні сертифікати (атестати) таких працівників. Також, Учасник своїм розпорядчим документом визначає ГІПа. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копії таких(ого) розпорядчих(ого) рішень(я), та сертифікат головного інженера-проектувальника з можливостю виконання проєкних робіт клас наслідків яких не нижчий ніж СС2. - спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 1) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Учасником на підтвердження даної вимоги були надані всі документи та інформацію, крім: - в скан-копії Наказу про призначення ГІП відсутні номер та дата реєстрації наказу; - скан-копія посвідчення та протоколу комісії з перевірки знань з охорони праці надані на ФОП Пителя Богдана Михайловича, а вимагалося на спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше 1). ІІІ. Підпунктом 5.5 пункту 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» вимагалося надати: - Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Учасник надав таку довідку, але в розділі «реквізити» не зазначино телефон, факс, телефон для контактів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи та інформацію: 1. копію цивільно-правового договору на Швець І.О. 2. копію наказу на ГІПа. 3. копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій на спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці. 4. оновлену Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника згідно пп.5.5. п.5 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
05.06.2025 11:33
Надати до
06.06.2025 11:33
Договір
UA-2025-05-20-010066-a-a1
Очікує підписання
314 000 грн.
314 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Номенклатура
Розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: Реконструкція котельні по вул. Єфремова,37а у м. Львові (ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05506460

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг
Повна назва
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41798038

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
320 047 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 09:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380322293049
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
320 047 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 09:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380322293049
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності