Показати схожі тендери

Закупівля Патрон свердлильний, втулка перехідна, центр обертання, Плита електромагнітна, Універсальна ділильна головка, Патрон токарний від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-006966-a
Id Tender 0dc80b2c4f7d4283a45cefad3b0a20a8
План UA-P-2025-05-20-008868-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 13:15
Остання зміна 23.06.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
305 774.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
230.95 грн. (0,08 %)
Вартість подання пропозиції:
1 101.6 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 13:15 до 28.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 13:15
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 13:15
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 10:00
до 05.06.2025 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:23
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 15:42
до 23.06.2025 14:42
Період уточнень
з 20.05.2025 13:15 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 13:15 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 10:00 до 05.06.2025 15:42
Період кваліфікації
з 28.05.2025 10:00 до 05.06.2025 15:42
Основні параметри
Патрон свердлильний, втулка перехідна, центр обертання, Плита електромагнітна, Універсальна ділильна головка, Патрон токарний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
23 095.2 грн.
ЛОТ 1 - Патрон свердлильний, втулка перехідна, центр обертання
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 1 - Патрон свердлильний, втулка перехідна, центр обертання
Очікувана вартість
23 095.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
230,95
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 5 (штуки)
Патрон свердлильний ПС16
Опис предмета закупівлі
Патрон свердлильний ПС16
Код ДК 021:2015
42672000-7 - Кріпильні механізми для верстатів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Патрон свердлильний ПС20
Опис предмета закупівлі
Патрон свердлильний ПС20
Код ДК 021:2015
42672000-7 - Кріпильні механізми для верстатів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Патрон свердлильний В12 ПС8 (1-8)
Опис предмета закупівлі
Патрон свердлильний В12 ПС8 (1-8)
Код ДК 021:2015
42672000-7 - Кріпильні механізми для верстатів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Втулка перехідна з конусом морзе 5/3
Опис предмета закупівлі
Втулка перехідна з конусом морзе 5/3
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Втулка перехідна з конусом морзе 5/4
Опис предмета закупівлі
Втулка перехідна з конусом морзе 5/4
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Патрон свердлувальний (1-16 )мм верстатний
Опис предмета закупівлі
Патрон свердлувальний (1-16 )мм верстатний
Код ДК 021:2015
42672000-7 - Кріпильні механізми для верстатів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 3 (штуки)
Центр обертання №5 до токарного станка
Опис предмета закупівлі
Центр обертання №5 до токарного станка
Код ДК 021:2015
42672000-7 - Кріпильні механізми для верстатів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Центр обертовий №5 посилений
Опис предмета закупівлі
Центр обертовий №5 посилений
Код ДК 021:2015
42672000-7 - Кріпильні механізми для верстатів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 3 (штуки)
Втулка перехідна з конусом морзе 2/1
Опис предмета закупівлі
Втулка перехідна з конусом морзе 2/1
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 3 (штуки)
Втулка перехідна з конусом морзе 3/2
Опис предмета закупівлі
Втулка перехідна з конусом морзе 3/2
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 3 (штуки)
Втулка перехідна з конусом морзе 4/2
Опис предмета закупівлі
Втулка перехідна з конусом морзе 4/2
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 3 (штуки)
Втулка перехідна з конусом морзе 4/3
Опис предмета закупівлі
Втулка перехідна з конусом морзе 4/3
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ООО "Торговый Дом "Агро-Спектр"
Пропозиція:
23 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
156 000 грн.
ЛОТ 2 - Плита електромагнітна
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 2 - Плита електромагнітна
Очікувана вартість
156 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1560,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плита електромагнітна (для верстатів)
Код ДК 021:2015
42672000-7 - Кріпильні механізми для верстатів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ООО "Торговый Дом "Агро-Спектр"
Пропозиція:
145 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
40 000 грн.
ЛОТ 3 - Універсальна ділильна головка
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 3 - Універсальна ділильна головка
Очікувана вартість
40 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Універсальна ділильна головка УДГ-Д-200
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ООО "Торговый Дом "Агро-Спектр"
Пропозиція:
39 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
86 679 грн.
ЛОТ 4 - Патрон токарний
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 4 - Патрон токарний
Очікувана вартість
86 679 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
866,79
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Патрон токарний
Код ДК 021:2015
42674000-1 - Частини та приладдя до металообробних верстатів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ООО "Торговый Дом "Агро-Спектр"
Пропозиція:
36 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 13:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучерук Олена Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380678292877
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ 1 - Патрон свердлильний, втулка перехідна, центр обертання
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:23 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 10:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
В наданій учасником технічній пропозиції не зазначено виробника до позиції 7. Також тендерна пропозиція не містить Паспорт (сертифікат) якості виданий виробником з відображенням характеристик товару - на запропоновані товари до позицій 4, 5,7-12. Паспорти які надані до позицій 1-3, 6 не містять характеристик товару. Учасником до позиції 3 запропоновано діаметр зажима 1-10 мм, тоді як умовами технічної специфікації вимагається діаметр зажима – 1-8 мм.
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:23
Повідомлення про рішення
04.06.2025 16:56
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для опрацювання матеріалів тендерних пропозицій учасників
Дата продовження строку розгляду
04.06.2025 16:56
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Лот № 2 ЛОТ 2 - Плита електромагнітна
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:28 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 10:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
В наданій учасником технічній пропозиції не зазначено кількість товарів. Наданий сертифікат якості на товар не містить характеристик товару.
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:28
Повідомлення про рішення
04.06.2025 16:56
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для опрацювання матеріалів тендерних пропозицій учасників
Дата продовження строку розгляду
04.06.2025 16:56
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Лот № 3 ЛОТ 3 - Універсальна ділильна головка
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:37 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 10:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Наданий сертифікат якості на товар не містить характеристик товару. Натомість сертифікат якості містить посилання на ГОСТ 8615-89, в якому не зазначені характеристики товару, що вимагались умовами технічної специфікації: «Ціна поділки лімба безпосереднього ділення не більше 15?; Ширина направляючих шпонок: не більше 14 мм; Модуль зменних шестерен - 1,5».
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:37
Повідомлення про рішення
04.06.2025 16:57
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для опрацювання матеріалів тендерних пропозицій учасників
Дата продовження строку розгляду
04.06.2025 16:57
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Лот № 4 ЛОТ 4 - Патрон токарний
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:42 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 10:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВ "Торговий Дім "Агро-Спектр" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 4 - Патрон токарний переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:43
Довідка НАЗК
05.06.2025 15:42
Повідомлення про рішення
04.06.2025 16:57
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для опрацювання матеріалів тендерних пропозицій учасників
Дата продовження строку розгляду
04.06.2025 16:57
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-20-006966-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4920/дзз-25
33 900 грн.
28 250 грн.
З ПДВ
Підписано
20.06.2025
Строк дії договору з
20.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Патрон токарний
Номенклатура
Патрон токарний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40538421

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ООО "Торговый Дом "Агро-Спектр"
Повна назва
ООО "Торговый Дом "Агро-Спектр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37150132

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.06.2025 14:42
-
Підписаний договір
23.06.2025 14:41
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
305 774.2 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
305 774.2 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності