Показати схожі тендери

Закупівля 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення) від ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-006763-a
Id Tender 4d6a5f4128614b17b30839e7595e6ff6
План UA-P-2025-05-20-006736-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.05.2025 13:05
Остання зміна 31.07.2025 21:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
181 898.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
909.49 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 13:04 до 28.05.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 13:04
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 13:04
до 25.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.05.2025 14:58
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 11:25
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 20.05.2025 13:04 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 13:04 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 14:58
Основні параметри
39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
181 898.67 грн.
39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення)
Назва предмета закупівлі
39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення)
Очікувана вартість
181 898.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
909,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 14:23
Закінчення аукціону
29.05.2025 14:58
Позиція : №1 30 (штуки)
Засіб для миття скла з розпилювачем «Donat» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб для миття скла з розпилювачем «Donat» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831200-8 - Мийні засоби
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №2 192 (штуки)
Засіб миючий універсальний з хлором TM"DOMESTOS" "Атлантик" (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб миючий універсальний з хлором TM"DOMESTOS" "Атлантик" (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831600-2 - Засоби для чищення туалету
Кількість
192
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №3 180 (штуки)
Засіб для підлоги та поверхонь «Mr/FLOOR» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб для підлоги та поверхонь «Mr/FLOOR» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831300-9 - Засоби для миття підлоги
Кількість
180
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №4 588 (штуки)
Засіб для миття посуду «Fairy» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб для миття посуду «Fairy» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39832000-3 - Засоби для миття посуду
Кількість
588
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №5 560 (штуки)
Порошок пральний ручне прання «SAVEX» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Порошок пральний ручне прання «SAVEX» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
560
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №6 6 (штуки)
Гель «Perwoll» для прання кольорових речей (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Гель «Perwoll» для прання кольорових речей (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №7 396 (штуки)
Засіб чистячий порошкоподібний «TORTILLA EKO» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб чистячий порошкоподібний «TORTILLA EKO» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831240-0 - Засоби для чищення
Кількість
396
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №8 156 (штуки)
Засіб білизна «Теза» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб білизна «Теза» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
156
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №9 160 (штуки)
Крем для чищення універсальний «СІФ» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Крем для чищення універсальний «СІФ» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831240-0 - Засоби для чищення
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №10 152 (штуки)
Засіб для миття унітазів гель «Сантрі МІЛАМ» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб для миття унітазів гель «Сантрі МІЛАМ» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831600-2 - Засоби для чищення туалету
Кількість
152
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №11 25 (штуки)
Засіб для миття унітазів «Donat Clean Nature Rust Cleaner» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Засіб для миття унітазів «Donat Clean Nature Rust Cleaner» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831600-2 - Засоби для чищення туалету
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №12 12 (штуки)
Авто паста для рук «Автомайстер» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Авто паста для рук «Автомайстер» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831200-8 - Мийні засоби
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Позиція : №13 84 (штуки)
Авто паста для рук «Автомайстер» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Авто паста для рук «Автомайстер» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39831200-8 - Мийні засоби
Кількість
84
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець оплачує вартість Товару в розмірі 100 % протягом 60 робочих днів з дати поставки Товару за умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних оформленої згідно з вимогами законодавства податкової накладної (умова зазначається у випадку якщо Учасник є платником ПДВ)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"
Пропозиція:
158 887.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
121 347.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
139 727 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
102 558.9 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 14:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 13:43
Оголошення про проведення закупівлі
20.05.2025 13:04
Тендерна документація
20.05.2025 13:04
Тендерна документація
20.05.2025 13:04
Тендерна документація
20.05.2025 13:04
Тендерна документація
20.05.2025 13:04
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.05.2025 13:04
Тендерна документація
20.05.2025 13:04
Проект договору
Скасування
15.07.2025 11:28
09.06.2025 р. уповноваженою особою було прийнято рішення щодо проведення закупівлі (запит ціни пропозиції) 39830000-9 Продукція для чищення (ДОМЕСТОС 1л Атлантична свіж.) (UA-2025-07-11-006120-a) на придбання вкрай необхідного засобу для забезпечення невідкладних потреб підприємства в найкоротші терміни. Отже, наразі відсутня потреба в закупівлі миючих засобів та засобів для чищення в тому об’ємі, який зазначений в тендерній документації та оголошенні про закупівлю UA-2025-05-20-006763-a, адже, враховуючи, проведення закупівлі: 39830000-9 Продукція для чищення (ДОМЕСТОС 1л Атлантична свіж.) (UA-2025-07-11-006120-a) зазначена в тендерній документації та оголошенні UA-2025-05-20-006763-a кількість має бути зменшена. Таким чином, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
15.07.2025 11:29
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Томашевська Лана Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380445265243
Сайт:
http://www.ukrcsm.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02568182
Повна назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Поштовий індекс
03143
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення)
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:25 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 14:58 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник ТОВ "Ромус-Поліграф" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 12:23
Електроний протокол про продовження строку
29.05.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») м. Київ Протокол № 3-23/636 від 30.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ТОВ "Ромус-Поліграф" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-006763-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 12:22
Дата кінця розгляду
27.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № 3-23/637 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 30.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником № 1 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМУС-ПОЛІГРАФ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-006763-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 5 «Оцінка та розгляд тендерних пропозицій» тендерної документації: Оцінка тендерних пропозицій Учасника проводиться без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною без урахування ПДВ. Також, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей (шляхом самостійного декларування), що зазачені в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які наведено в переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». На виконання вищезазначеної вимоги Учасник при поданні тендерної пропозиції через електронну систему вказав суму своєї пропозиції без ПДВ 123 070,68 грн. В той же час в складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає документ «Цінова пропозиція.pdf», який протирічить зазначеній в електронній системі інформації. Згідно змісту вищезазначеного документа сума пропозиції Учасника без ПДВ становить 102 558,90 грн. Також, відповідно до вимог п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надається заповнена та підписана форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 2 тендерної документації, в якій зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми. Наданий учасником документ «Цінова пропозиція.pdf» не містить слово «ФОРМА», що є порушенням вимог Додатку 2 до тендерної документації. Замовник вимагає від Учасника усунути зазначені невідповідності та надати оновлену форму «Тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. 2. Відповідно до вимог п. 8 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: - довідку, складена в довільній формі, про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Учасником в складі своєї тендерної пропозиції документ «Гарантійний лист рф.pdf», який не містить інформації, що Учасник «не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник вимагає від Учасника надати оновлений документ «Гарантійний лист рф.pdf». Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. 3. Згідно вимог п. 9. Додатку 1 до тендерної документації Учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (або його копію), виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документ «[ЄДР] Витяг ЮО від 2025.04.30.pdf» від 30.04.2025, тобто виданий або сформований раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-006763-a), тобто наданий документ сформований до 20.05.2025 р., що є порушенням вимог п. 9. Додатку 1 до тендерної документації. Замовник вимагає від Учасника надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (або його копію), виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 4. Відповідно до вимог п. 10.2 Додатку тендерної документації, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 10.2.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір на постачання товару аналогічного предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення 10.2.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 10.2.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору). На виконання вищезазначеної вимоги Учасник в складі своєї пропозиції надав документ «Коледж_післядипломної_освіти_3983.pdf», а саме копію аналогічного договору № 64 від 29.11.2024 р. між КЗ ЛОР Коледжем післядипломної освіти та ТОВ "РОМУС-ПОЛІГРАФ" разом з видатковою накладною, документ «Лист-відгук №64.pdf», які стосуються вищезазначеного договору № 64 від 29.11.2024 р. В той же час, Учасник на вимогу в 10.2.1. Додатку 1 до тендерної документації надає документ «Довідка про аналогічний досвід.pdf», в якій йдеться про виконання аналогічного договору № 63 від 29.11.2024 р. між КЗ ЛОР Коледжем післядипломної освіти та ТОВ "РОМУС-ПОЛІГРАФ". Замовник вимагає від Учасника надати оновлену довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 5. На вимогу п. 13 Додатку 1 тендерної документації Учасники закупівлі повинні під час підготовки пропозиції підтвердити відповідальність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення закупівель згідно із затвердженою Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях. З огляду на це, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника/в учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів, тим самим не виконано вимогу п. 13 Додатку 1 тендерної документації. Замовник вимагає від Учасника надати документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника/в учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. 6. На виконання вимоги п. 15 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати чинний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками, у разі їх наявності) та/або чинну Декларацію відповідності продукції вимогам Технічного регламенту мийних засобів та/або чинний Сертифікат відповідності, видані уповноваженими на це органами на кожну позицію Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Сфера застосування засобів у наданих висновках ДСЕЕ повинна передбачати можливість їх використання для населення в побуті, місцях масового перебування людей, на підприємствах. Учасник по позиції № 7 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації пропонує до постачання еквівалент «Засіб чистячий порошкоподібний «МілаМ», на підтвердження вимоги п. 15 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатком до Висновку. Вищезазначений додаток до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи містить перелік, в якому відсутній запропонований Учасником «Засіб чистячий порошкоподібний «МілаМ». Замовник вимагає від Учасника надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками, у разі їх наявності) та/або чинну Декларацію відповідності продукції вимогам Технічного регламенту мийних засобів та/або чинний Сертифікат відповідності, видані уповноваженими на це органами на позицію № 7 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Сфера застосування засобу у висновку ДСЕЕ повинна передбачати можливість його використання для населення в побуті, місцях масового перебування людей, на підприємствах. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
Створено
30.05.2025 18:46
Надати до
31.05.2025 18:46
Період вимог/скарг з 10.06.2025 16:06 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:25 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:06
Довідка НАЗК
10.06.2025 16:06
Повідомлення про рішення
10.06.2025 16:05
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 17:39
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 11:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») м. Київ Протокол № 3-23/665 від 06.06.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-006763-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 17:38
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № 3-23/667 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 06.06.2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником № 2 ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби та засоби для чищення) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-006763-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції надає заповнену та підписану форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 2 тендерної документації, в якому зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми. Наданий учасником документ «Додаток 2 Тендерна пропозиція.pdf» не містить слово «ФОРМА», що є порушенням вимог Додатку 2 до тендерної документації. Замовник вимагає від Учасника усунути зазначені невідповідності та надати оновлену форму «Тендерної пропозиції». 2. Згідно вимог п. 9. Додатку 1 до тендерної документації Учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (або його копію), виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (документ «Копія Витягу ЄДР від 02.05.25.pdf»), тобто виданий або сформований раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-20-006763-a відповідно опублікована 20.05.2025 р.,) Наданий Учасником документ сформований до 20.05.2025 р., а саме 02.05.2025 р., що є порушенням вимог п. 9. Додатку 1 до тендерної документації. Замовник вимагає від Учасника надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (або його копію), виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 3.Відповідно до вимог п. 14 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати лист-згоду, що Замовник залишає за собою право, після визначення переможця електронних торгів, вимагати надання переможцем протягом 1 (одного) календарного дня зразків товару у кількості 1 (однієї) штуки кожної позиції зазначеної в Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації для тестування. Надані зразки Переможець торгів маркує написом «Зразок» із зазначенням номеру торгів. Зразки товару надаються безкоштовно на адресу Замовника: м. Київ, вул. Метрологічна, 4. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник в складі своєї пропозиції надав документ «Лист-згода зразки товару.pdf» №874 від 27.05.2025р., який не містить підтвердження, що надані зразки Переможець торгів маркує написом «Зразок» із зазначенням номеру торгів. Зразки товару надаються безкоштовно на адресу Замовника: м. Київ, вул. Метрологічна, 4.». Замовник вимагає від Учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України та надати оновлений лист-згоду у відповідності до вимог п. 14 Додатку 1 до Тендерної документації. 4. На підтвердження вимог п. 11 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в складі своєї пропозиції учасник надав документи: «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf» № 1/17 від 27.05.2025 р. та «Порівняльна таблиця.pdf» №1/919 від 27.05.2025 р., які містять приблизні значення в розділі технічних характеристик, (такі як «менше», ), що не дає змогу встановити чіткі технічні характеристики товару, який пропонується до постачання. Інформація про технічні характеристики запропонованого Учасником Товару в вищезазначених документах не має містити приблизних значень та повинна бути викладена в стверджувальній формі. Замовник вимагає від Учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України та надати оновлені документи: «Додаток 3 Технічна специфікація.pdf» № 1/17 від 27.05.2025 р. та «Порівняльна таблиця.pdf» №1/919 від 27.05.2025 р. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
Створено
06.06.2025 21:27
Надати до
07.06.2025 21:27
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 12:31 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
181 898.67 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 13:00
Замовник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Контактний телефон:
380445265243
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
181 898.67 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 13:00
Замовник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Контактний телефон:
380445265243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності