Показати схожі тендери

Закупівля Прилад нічного бачення від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-006734-a
Id Tender 409e5eab193748c1adb917cf0e3734bc
План UA-P-2025-05-20-008636-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 13:10
Остання зміна 11.06.2025 11:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
594 700 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 973.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 13:09 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 13:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 13:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:18
до 30.05.2025 11:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 11:42
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 11:42
до 11.06.2025 11:34
Період уточнень
з 20.05.2025 13:09 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 13:09 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:18 до 30.05.2025 11:42
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:18 до 30.05.2025 11:42
Основні параметри
Прилад нічного бачення
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22. 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади ( 38632000-4 Прилади нічного бачення)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
594 700 грн.
Прилад нічного бачення
Назва предмета закупівлі
Прилад нічного бачення
Очікувана вартість
594 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2973,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 11:37
Закінчення аукціону
28.05.2025 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прилад нічного бачення AGM WOLF-7 PRO NL1 або еквівалент
Код ДК 021:2015
38632000-4 - Прилади нічого бачення
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
567 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛІНТУ"
Пропозиція:
523 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРМО ВІЖН"
Пропозиція:
539 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК"
Пропозиція:
539 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА"
Пропозиція:
522 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 11:37
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Процик Ірина
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Прилад нічного бачення
Період вимог/скарг з 30.05.2025 11:42 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 12:18 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 11:42
Довідка НАЗК
30.05.2025 11:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 12:18
Витяг з ЄДР
28.05.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 13:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, (нова редакція) затвердженої протоколом уповноваженої особи від 20.05.2025 № 134/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: … 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» ( без дати і вихідного номера) з відповідною інформацією. Однак, Учасником у вказаному документі у пункті 2 першої таблиці некоректно зазначено систему оподаткування. Також, у другій таблиці не зазначено словами «Вартість пропозиції», що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог замовника. 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. … Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додаток 1 до тендерної документації встановлено вимоги, зокрема: … Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) » (без дати реєстрації та вихідного номера ) із відповідною інформацією. Однак у даній довідці некоректно зазначено стан виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану чи нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з повною та коректною інформацією, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: … 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку (без дати і вихідного номера) з певною інформацією. Однак, Учасником у вказаній довідці не конкретизовано місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси) та не зазначені контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку «Відомості про учасника» із зазначенням повної інформації згідно вимог тендерної документації Замовника. … 5.4.Для фізичних осіб: … - копію сторінок (1, 2, 3, 4 та прописка) паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двосторонню копію паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами. … Учасником на виконання цієї вимоги надано двосторонню копію паспорту громадянина України, оформлений у формі ID-картки. Однак Учасником не надано документ про реєстрацію місця проживання ( прописка) Учасника, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, документ про реєстрацію місця проживання ( прописка) Учасника. 5.6. Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документ про наявність документа дозвільного характеру, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність документа дозвільного характеру- у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. … 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи , які складені Учасником, з дотриманням вимог замовника, що вказані в тендерній документації.
Створено
29.05.2025 09:51
Надати до
30.05.2025 09:51
Договір
UA-2025-05-20-006734-a-b1
Підписаний і діє
Номер
219
522 999 грн.
522 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Прилад нічного бачення AGM WOLF-7 PRO NL1 або еквівалент
Номенклатура
Прилад нічного бачення AGM WOLF-7 PRO NL1 або еквівалент
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернопільська міська рада
Повна назва
Тернопільська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34334305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2709403684

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 11:33
-
11.06.2025 11:33
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
594 700 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
594 700 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності