Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент) від Стрийський міський комбінат комунальних підприємств.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-006615-a
Id Tender 4fdb49646ea04ad489613d1bae0839b2
План UA-P-2025-05-20-004675-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 13:09
Остання зміна 10.06.2025 08:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 850 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 13:09 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 13:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 13:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00
до 02.06.2025 09:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 09:53
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 09:53
до 10.06.2025 08:44
Період уточнень
з 20.05.2025 13:09 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 13:09 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00 до 02.06.2025 09:53
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00 до 02.06.2025 09:53
Основні параметри
Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 850 000 грн.
Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 850 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Нижанківського 50
Дата постачання по
30.09.2025 13:01
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 12:56
Значення, яке очікується
мін. 25
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 12:56
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Ілта Львів
Пропозиція:
1 850 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Белей Наталія Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kustova Larysa Adasivna
Електронна пошта
Телефон
+380501986434
Сайт:
http://stryimkkp.ho.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05759310
Назва (англійською мовою)
Stryi city industrial complex of communal enterprises
Повна назва
Стрийський міський комбінат комунальних підприємств
Повна назва (англійською мовою)
Stryi city industrial complex of communal enterprises
Поштовий індекс
82400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Стрий
Адреса
вул. Нижанківського, 50
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 02.06.2025 09:53 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 00:00 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 09:53
Довідка НАЗК
02.06.2025 09:53
Повідомлення про рішення
02.06.2025 09:51
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 12:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 12:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В п 3 Додатку 1 в тендерній формі «Пропозиція» необхідно уточнити назву товару та привести у відповідність до технічної специфікації. На вимогу пп 4.1. Додатку 1 необхідно було надати заповнену таблицу 1 Зазначений документ відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника уточнену форму «Пропозиція» та відсутній документ із заповненою Таблицею 1.
Створено
28.05.2025 11:22
Надати до
29.05.2025 11:22
Договір
UA-2025-05-20-006615-a-c1
Підписаний і діє
Номер
32/1178
1 850 000 грн.
1 541 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент)
Номенклатура
Автомобіль бортовий ОPEL Movano (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Стрийський міський комбінат комунальних підприємств
Повна назва
Стрийський міський комбінат комунальних підприємств
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05759310

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Ілта Львів
Повна назва
ТОВ Ілта Львів
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20797696

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 08:44
Повідомлення про договір
10.06.2025 08:42
Підписаний договір
10.06.2025 08:42
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000036
Дата створення проекту
10.06.2025 14:14
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 16:02
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 №167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-20-006615-a, 20.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 16:02
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-20-006615-a, яка проводилась Стрийським міським комбінатом комунальних підприємств (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Підпунктом 4.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою Замовником опубліковано вимогу про усунення ТОВ «Ілта Львів» невідповідностей, зокрема на вимогу пп 4.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовника необхідно було надати заповнену таблицю, проте зазначений документ відсутній. Пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з наступних питань: 2. З яких причин Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ілта Львів» даному учаснику надано можливість усунути невідповідності, зокрема: відсутність технічної специфікації, складену учасником згідно з Таблицею 1 (п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації)? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 17:19
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 17:20
-
Відповідь
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-20-006615-a, яка проводилась Стрийським міським комбінатом комунальних підприємств (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Підпунктом 4.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою Замовником опубліковано вимогу про усунення ТОВ «Ілта Львів» невідповідностей, зокрема на вимогу пп 4.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовника необхідно було надати заповнену таблицю, проте зазначений документ відсутній. Пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з наступних питань: 2. З яких причин Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ілта Львів» даному учаснику надано можливість усунути невідповідності, зокрема: відсутність технічної специфікації, складену учасником згідно з Таблицею 1 (п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації)? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі для визначення очікуваної вартості Закупівлі уповноваженою особою направлено запит трьом контрагентам задля отримання комерційних пропозицій / проаналізовано фактичне використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника / проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів , яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, у тому числі іноземних тощо). Розрахунок: (1 807 000,00+ 1 895 700,00+1 891 800,00):3= 1 864 833,33 грн/шт. ? 1 850 000,00 грн Згідно Рішення LX сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради Львівської області про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2025 рік згідно змін , внесених в таблицю 4 «Програма капітального будівництва об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення, благоустрою і капітального ремонту об’єктів Стрийської міської територіальної громади на 2025 рік» додатку до рішення LX сесії VIII демократичного скликання від 19 грудня 2024 року №2993 «Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2025 рік» згідно з додатком визначено очікувану вартість 1 850 000,00 грн. На підтвердження надаються сканкопії комерційних пропозицій, Рішення LX сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради Львівської області про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2025 рік згідно змін , внесених в таблицю 4 «Програма капітального будівництва об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення, благоустрою і капітального ремонту об’єктів Стрийської міської територіальної громади на 2025 рік» додатку до рішення LX сесії VIII демократичного скликання від 19 грудня 2024 року №2993 «Про Програму соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2025 рік», протокол про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. 2.На вимогу п. 4 надати «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасником надано у складі тендерної пропозиції таблицю, складену в довільній формі що відповідає вимогам для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації , яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Так , як в наданому документі вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та за відсутності Таблиці 1 (п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації) Замовником прийнято рішення надати учаснику можливість усунути невідповідності шляхом подання відомостей щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником в формі , що вказана в пп 4.1Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Замовником не надавалася Учаснику можливість виправлення чи зміни технічних характеристик , які вказані в Додатку № 2 (Технічна специфікація), що не підлягає виправленню, а надано можливість додати відсутній документ, який передбачений п. 4.1. Додатку 1.
Рішеня
13.06.2025 14:15
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Стрийський міський комбінат комунальних підприємств
Контактний телефон:
+380501986434
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Стрийський міський комбінат комунальних підприємств
Контактний телефон:
+380501986434
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності