Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт оргтехніки перевантажувального комплексу «Київ-Ліски», код ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-004775-a
Id Tender 74dcd63eae23453f91e58aa91ca353a1
План UA-P-2025-05-20-004549-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.05.2025 11:43
Остання зміна 10.06.2025 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
590 844 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 908.44 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 11:41 до 30.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 11:41
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 11:41
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 09:00
до 06.06.2025 12:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 12:57
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 12:57
-
Період уточнень
з 20.05.2025 11:41 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 11:41 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 09:00 до 06.06.2025 12:57
Період кваліфікації
з 30.05.2025 09:00 до 06.06.2025 12:57
Основні параметри
Ремонт оргтехніки перевантажувального комплексу «Київ-Ліски», код ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Детально щодо обсягів надання послуг та запасних частин, які будуть використані під час ремонту в Додатку №2 до тендерної документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
590 844 грн.
Ремонт оргтехніки перевантажувального комплексу «Київ-Ліски»
Назва предмета закупівлі
Ремонт оргтехніки перевантажувального комплексу «Київ-Ліски»
Примітки
код ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, 86 послуг
Очікувана вартість
590 844 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5908,44
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
17 725.32
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 32 (послуга)
Заміна роликів подачі
Опис предмета закупівлі
Заміна роликів подачі
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
32
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 9 (послуга)
Заміна роликів АДФ
Опис предмета закупівлі
Заміна роликів АДФ
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 12 (послуга)
Заміна принт-картриджа
Опис предмета закупівлі
Заміна принт-картриджа
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 10 (послуга)
Заміна пічки
Опис предмета закупівлі
Заміна пічки
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 11 (послуга)
Заміна ролика переносу
Опис предмета закупівлі
Заміна ролика переносу
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
11
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 5 (послуга)
Заміна муфти реєстрації
Опис предмета закупівлі
Заміна муфти реєстрації
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 4 (послуга)
Заміна фотобарабана
Опис предмета закупівлі
Заміна фотобарабана
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (послуга)
Заміна вузла стрічки переносу
Опис предмета закупівлі
Заміна вузла стрічки переносу
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 2 (послуга)
Заміна бункера відходів
Опис предмета закупівлі
Заміна бункера відходів
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: 4.2. Оплата за надані згідно рознарядки (заявки) послуги проводиться Замовником на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої відповідно до вимог чинного законодавства України, та відповідно до наданого Виконавцем рахунку-фактури. Для не платників ПДВ: 4.2. Оплата за надані згідно рознарядки (заявки) послуги проводиться Замовником на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг відповідно до наданого Виконавцем рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АКСІОНІТ"
Пропозиція:
588 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 11:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дутка Василь Ігорович
Електронна пошта
Телефон
380444652781
Сайт:
http://www.liski.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40081373
Повна назва
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт оргтехніки перевантажувального комплексу «Київ-Ліски»
Період вимог/скарг з 06.06.2025 12:57 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 09:00 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Враховуючи службову записку Ініціатора – закупівлі відділу супроводження програмних продуктів філії «ЦТС «Ліски» Акціонерного товариства «Українська залізниця» від 03.06.2025 № 01-36/68н тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
06.06.2025 12:57
Довідка НАЗК
06.06.2025 12:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам замовника Вимоги до гарантії, яка надається Учасником (Принципалом) як забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає Фінансова установа (Гарант): (Вимога п.2. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимога п.4, Додаток 1 до тендерної документації Надано Учасником (перелік виявлених невідповідностей) Відповідно до інформації в Банківській гарантії № 2197/25-ТГе від 28 травня 2025 року відсутня ЗАЯВА-ДОГОВІР №2197/25-ТГе ПРО ПРИЕДНАННЯ (НАДАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ) ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» яка зазначена в відомостях про договір відповідно до якого надається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності). 2.Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам замовника. - лист учасника довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. (Вимога п.4. Розділ 3,Таблиця 2, Додаток 1 до тендерної документації) Надано Учасником (перелік виявлених невідповідностей):В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує виконання зазначеної вимоги. 3.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено зокрема, що: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» (Вимога п.1. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції )Надано Учасником (перелік виявлених невідповідностей):Надана Копія договору № 144 вiд 02.05.2025 не містить підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника на кожній сторінці такого документа. 4.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам замовника Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 цієї тендерної документації. - (Вимога п.1 Розділ 3 Тендерної документації, п.11 Розділ 2. Таблиця 2, Додаток 1 до тендерної документації,).Надано Учасником (перелік виявлених невідповідностей): На тендерну пропозицію накладений УЕП / удосконалений електронний підпис, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. ЗАЯВУ-ДОГОВІР № 2197/25-ТГе ПРО ПРИЕДНАННЯ (НАДАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ) ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» яка зазначена в відомостях про договір відповідно до якого надається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) (Вимога п.2. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимога п.4, Додаток 1 до тендерної документації ). 2. Лист учасника довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. (Вимога п.4. Розділ 3,Таблиця 2, Додаток 1 до тендерної документації) ). 3. Копію договору № 144 вiд 02.05.2025 з підписом уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника на кожній сторінці цього документа. (Вимога п.1. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 4. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію ( Вимога п.1 Розділ 3 Тендерної документації, п.11 Розділ 2. Таблиця 2, Додаток 1 до тендерної документації,) ).
Створено
03.06.2025 13:42
Надати до
04.06.2025 13:42
Договір
UA-2025-05-20-004775-a-b1
Очікує підписання
588 750 грн.
588 750 грн.
З ПДВ
Номенклатура
32 (послуга)
Заміна роликів подачі
Номенклатура
Заміна роликів подачі
Кількість
32
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 (послуга)
Заміна роликів АДФ
Номенклатура
Заміна роликів АДФ
Кількість
9
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Заміна принт-картриджа
Номенклатура
Заміна принт-картриджа
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (послуга)
Заміна пічки
Номенклатура
Заміна пічки
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
11 (послуга)
Заміна ролика переносу
Номенклатура
Заміна ролика переносу
Кількість
11
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Заміна муфти реєстрації
Номенклатура
Заміна муфти реєстрації
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (послуга)
Заміна фотобарабана
Номенклатура
Заміна фотобарабана
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Заміна вузла стрічки переносу
Номенклатура
Заміна вузла стрічки переносу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
Заміна бункера відходів
Номенклатура
Заміна бункера відходів
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Повна назва
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081373

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АКСІОНІТ"
Повна назва
ТОВ "АКСІОНІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33998201

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
590 844 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 09:00
Замовник:
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444652781
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
590 844 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 09:00
Замовник:
Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444652781
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності