Показати схожі тендери

Закупівля Сонячні панелі в комплекті від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-004555-a
Id Tender 45120eb8e14c44b4af6922bbd1b40047
План UA-P-2025-05-20-005150-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.05.2025 11:35
Остання зміна 05.06.2025 12:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
170 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
850 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 11:35 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 11:35
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 11:35
до 25.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:35
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 16:17
до 08.06.2025 00:00
Період уточнень
з 20.05.2025 11:35 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 11:35 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:35
Основні параметри
Сонячні панелі в комплекті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
170 000 грн.
Сонячні панелі в комплекті
Назва предмета закупівлі
Сонячні панелі в комплекті
Очікувана вартість
170 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
850,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 11:12
Закінчення аукціону
28.05.2025 11:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сонячні панелі в комплекті
Код ДК 021:2015
09331000-8 - Сонячні панелі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухів, пл.Соборності, будинок 2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
163 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
156 063 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 11:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 11:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
20.05.2025 11:35
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Моргун Лідія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380575830140
Замовник
ЄДРПОУ
43954862
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
62103
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Богодухів
Адреса
пл.Соборності, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Сонячні панелі в комплекті
Період вимог/скарг з 02.06.2025 16:17 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 11:35 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовником здійснено розгляд та оцінку тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини дев'ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Замовником у повідомленні про усунення невідповідностей було чітко визначено, що Учасник повинен надати Лист-відгук від Покупця до Договору на закупівлю товару №3110/6 від 12.12.2024р., де Покупцем є Чернівецький ліцей №18 Чернівецької міської ради. Учасник не мав права на заміну договору, який він надав у складі тендерної пропозиції укладений з Чернівецьким ліцеєм №18 Чернівецької міської ради на новий договір на поставку товару № 09/1 від 03.11.2023 року укладений з Фізичною особою - підприємцем Михайловим Олексієм Вікторовичи, оскільки це не є виправленням невідповідності, а зміною тендерної пропозиції. Окрім цього, Учасник ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" в складі тендерної пропозиції НЕ надав декларацію та/або сертифікат якості/відповідності на сонячні панелі (дійсних на дату подання документа). Тендерна пропозиція Учасника ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" підлягає відхиленню: 1) у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Більш детально зазначено в протоколі розгляду тендерної пропозиції №56 від 02.06.2025р.
Документи кваліфікації
02.06.2025 16:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: лист від виробника або його офіційного/авторизованого представника/дистриб’ютора в Україні запропонованих Учасником сонячних панелей та кабеля для з’єднання сонячних панелей, який підтверджує статус партнерства учасника з виробником або його офіційним/авторизованим представником/дистриб’ютором. Лист повинен містити ідентифікатор даної закупівлі та бути адресованим Замовнику Учасник ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" в складі тендерної пропозиції надав лист, який не відповідає встановленим вимогам, Замовника, оскільки даний лист не містить інформацію про виробника або його офіційного/авторизованого представника/дистриб’ютора в Україні запропонованих Учасником сонячних панелей та кабеля для з’єднання сонячних панелей, відсутня інформація про статус партнерства учасника з виробником або його офіційним/авторизованим представником/дистриб’ютором. 2. Відповідно до пункту 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Розділу 1. Загальні положення тендерної документації зазначено, що: Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Учасник ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" в складі тендерної пропозиції надав сертифікат №R60147078 «кабель солар.pdf» сторінки 5-6, який викладений іншою мовою, ніж українська, однак в складі тендерної пропозиції відсутній автентичний переклад на українську мову даного сертифікату. 3. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію щонайменше одного договору з усіма додатками, з копіями первинних документів, що підтверджують постачання товару, та лист-відгук від Покупця. Учасник ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" в складі тендерної пропозиції не надав лист-відгук від Покупця за поданим ним Договором на закупівлю товару №3110/6 від 12.12.2024р. файл під назвою «Договір та накладна Чернівці.pdf» сторінка 2-6. Учасник ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Виправлений лист від виробника або його офіційного/авторизованого представника/дистриб’ютора в Україні запропонованих Учасником сонячних панелей та кабеля для з’єднання сонячних панелей, який підтверджує статус партнерства учасника з виробником або його офіційним/авторизованим представником/дистриб’ютором. Лист повинен містити ідентифікатор даної закупівлі та бути адресованим Замовнику. 2. Автентичний переклад на українську мову даного сертифікату №R60147078 «кабель солар.pdf» сторінки 5-6 3. Лист-відгук від Покупця. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-05-20-004555-a на закупівлю код ДК 021:2015: 09331000-8 — Сонячні панелі (Сонячні панелі в комплекті). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
30.05.2025 17:51
Надати до
31.05.2025 17:51
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 16:17 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Кінцевий строк подачі пропозицій призначено: 28 травня 2025 року об 00:00 Аукціон відбувся 28 травня 2025 року об 11:12 Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. За результатом аукціону тендерна пропозиція ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА", визнана як найбільш економічна вигідна. 02 червня 2025 року тендерна пропозиція ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" була відхилена: у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Наступна тендерна пропозиція подана від ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" (далі - Учасник) Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Згідно з пунктом 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.10 статті 29, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Документи кваліфікації
05.06.2025 12:11
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 16:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Кінцевий строк подачі пропозицій призначено: 28 травня 2025 року об 00:00 Аукціон відбувся 28 травня 2025 року об 11:12 Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. За результатом аукціону тендерна пропозиція ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА", визнана як найбільш економічна вигідна. 02 червня 2025 року тендерна пропозиція ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" була відхилена: у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Наступна тендерна пропозиція подана від ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" (далі - Учасник) Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Згідно з пунктом 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.10 статті 29, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.06.2025 12:11
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575830140
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575830140
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності