Показати схожі тендери

Закупівля Лісозаготівельні послуги від ГЛУХІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-004434-a
Id Tender 6611873eddbf4eafb5c298db621d99e0
План UA-P-2025-05-20-001588-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 11:38
Остання зміна 24.06.2025 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 625 572 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 127.86 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 11:36 до 06.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 11:36
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 11:36
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 09:00
до 16.06.2025 14:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 14:16
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.06.2025 14:18
до 24.06.2025 16:44
Період уточнень
з 20.05.2025 11:36 до 03.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 11:36 до 03.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 09:00 до 16.06.2025 14:18
Період кваліфікації
з 06.06.2025 09:00 до 16.06.2025 14:18
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги
1. Надання послуг, що є предметом закупівлі включає: - технологічну підготовку лісосіки (приземлення небезпечних дерев, вирубування підліску по всій площі ділянки, його сортування та рівномірне складання у вали, підготовка намічених верхніх лісоскладів, підготовка трелювальних волоків); - звалювання дерев; - обрізування, обрубування гілок та сучків; - розмітку довгомірних лісоматеріалів на сортименти; - розкряжування дерев та довгомірних лісоматеріалів; - трелювання сортиментів та довгомірних лісоматеріалів на верхні склади; - очищення місць рубки (збирання, сортування та складання порубкових решток у купи); - пониження пнів; - надаючи вказані послуги забезпечувати максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, уникати пошкодження дерев, які не відведені у рубку.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 312 786 грн.
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Назва предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Примітки
Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання.
Очікувана вартість
2 312 786 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23127,86
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
69 383.58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
5 329
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Надання послуг, що є предметом закупівлі включає: - технологічну підготовку лісосіки (приземлення небезпечних дерев, вирубування підліску по всій площі ділянки, його сортування та рівномірне складання у вали, підготовка намічених верхніх лісоскладів, підготовка трелювальних волоків); - звалювання дерев; - обрізування, обрубування гілок та сучків; - розмітку довгомірних лісоматеріалів на сортименти; - розкряжування дерев та довгомірних лісоматеріалів; - трелювання сортиментів та довгомірних лісоматеріалів на верхні склади; - очищення місць рубки (збирання, сортування та складання порубкових решток у купи); - пониження пнів; - надаючи вказані послуги забезпечувати максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, уникати пошкодження дерев, які не відведені у рубку.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Надання послуг включає: - технологічну підготовку лісосіки (приземлення небезпечних дерев, вирубування підліску по всій площі ділянки, його сортування та рівномірне складання у вали, підготовка намічених верхніх лісоскладів, підготовка трелювальних волоків); - звалювання дерев; - обрізування, обрубування гілок та сучків; - розмітку довгомірних лісоматеріалів на сортименти; - розкряжування дерев та довгомірних лісоматеріалів; - трелювання сортиментів та довгомірних лісоматеріалів на верхні склади; - очищення місць рубки (збирання, сортування та складання порубкових решток у купи); - пониження пнів; - надаючи вказані послуги забезпечувати максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, уникати пошкодження дерев, які не відведені у рубку.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС"
Пропозиція:
2 312 786 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 312 786 грн.
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Назва предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Примітки
Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання.
Очікувана вартість
2 312 786 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23127,86
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
69 383.58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
5 329
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Надання послуг, що є предметом закупівлі включає: - технологічну підготовку лісосіки (приземлення небезпечних дерев, вирубування підліску по всій площі ділянки, його сортування та рівномірне складання у вали, підготовка намічених верхніх лісоскладів, підготовка трелювальних волоків); - звалювання дерев; - обрізування, обрубування гілок та сучків; - розмітку довгомірних лісоматеріалів на сортименти; - розкряжування дерев та довгомірних лісоматеріалів; - трелювання сортиментів та довгомірних лісоматеріалів на верхні склади; - очищення місць рубки (збирання, сортування та складання порубкових решток у купи); - пониження пнів; - надаючи вказані послуги забезпечувати максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, уникати пошкодження дерев, які не відведені у рубку.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Надання послуг включає: - технологічну підготовку лісосіки (приземлення небезпечних дерев, вирубування підліску по всій площі ділянки, його сортування та рівномірне складання у вали, підготовка намічених верхніх лісоскладів, підготовка трелювальних волоків); - звалювання дерев; - обрізування, обрубування гілок та сучків; - розмітку довгомірних лісоматеріалів на сортименти; - розкряжування дерев та довгомірних лісоматеріалів; - трелювання сортиментів та довгомірних лісоматеріалів на верхні склади; - очищення місць рубки (збирання, сортування та складання порубкових решток у купи); - пониження пнів; - надаючи вказані послуги забезпечувати максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, уникати пошкодження дерев, які не відведені у рубку.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС"
Пропозиція:
2 312 786 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 09:27
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трубчик Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380663229654
Замовник
ЄДРПОУ
23637196
Повна назва
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Поштовий індекс
41422
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
с.Уланове
Адреса
вул.Успенська, буд.40
Кваліфікація
Лот № 1 Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Період вимог/скарг з 16.06.2025 14:16 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 09:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 14:16
Довідка НАЗК
16.06.2025 14:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Період вимог/скарг з 16.06.2025 14:18 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 09:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 14:19
Довідка НАЗК
16.06.2025 14:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-20-004434-a-b1
Підписаний і діє
Номер
004434/1
2 312 786 грн.
2 312 786 грн.
З ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 329 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Кількість
5 329
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
434
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Повна назва
ГЛУХІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23637196

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44647232

Інформація про підписанта

IBAN
UA523052990000026000035203284
ПІБ підписанта
Моісеєнко Павло Олексійович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380663229654
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
24.06.2025 16:19
Повідомлення про договір
UA-2025-05-20-004434-a-b2
Підписаний і діє
Номер
004434/2
2 312 786 грн.
2 312 786 грн.
З ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 329 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги об’єм заготівлі 5329 м3
Кількість
5 329
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
434
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Повна назва
ГЛУХІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23637196

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44647232

Інформація про підписанта

IBAN
UA523052990000026000035203284
ПІБ підписанта
Моісеєнко Павло Олексійович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380687039077
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
24.06.2025 16:44
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-03-000013
Дата створення проекту
03.07.2025 11:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.07.2025 11:48
Дата публікації висновку про результати
16.07.2025 11:19
Дата завершення усунення порушень
31.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.07.2025 № 79-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.07.2025 №79-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-05-20-004434-a 20.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.07.2025 00:00
Документи рішення
03.07.2025 11:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Глухівського дочірнього агролісогосподарського підприємства «Глухівський агролісгосп» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.02.2025 (протокол № 02), реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 06.06.2025, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС» (далі – ПП «ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС») по Лоту № 1 та по Лоту № 2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.06.2025 № 5 по Лоту № 1 та по Лоту № 2, протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 16.06.2025, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2025 по Лотах № 1 та № 2, договори про закупівлю по Лоту № 1 від 24.06.2025 № 004434/1 та по Лоту № 2 від 24.06.2025 № 004434/2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.07.2025. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник вносив зміни до тендерної документації, а саме: 26.05.2025 додатково до початкової редакції тендерної документації та додатків до неї, розміщених 20.05.2025, розмістив у новій редакції Додаток 6 до тендерної документації. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Однак, Замовник не оприлюднив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 04.07.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 10.07.2025 оприлюднив в електронній системі пояснення, в якому, зазначив: «Неоприлюднення в окремому документі змін в додатку 6 тендерної документації сталося тому, що у вищезгаданому додатку була допущена граматична помилка, яка жодним чином не впливала на зміст пропозиції. Уповноважена особа лише виправила граматичну помилку». Однак, слід зазначити, що в новій редакції Додатку 6 до тендерної документації Замовником були змінені назви агролісгоспів: ДП «Шосткинський агролісгосп» був змінений на ДП« Глухівський агролісгосп», а також були змінені об’єми заготівлі під час надання лісозаготівельних послуг по Лотах № 1 та № 2 з 7329 куб. метрів на 5329 куб. метрів. Таким чином, Замовник не спростував виявленого порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. 2. Пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. В свою чергу відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно з пунктом 49 особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що розкриття тендерних пропозицій по Лотах № 1 та № 2 відповідно до протоколів розкриття тендерних пропозицій/пропозицій відбулось 06.06.2025, при цьому протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю сформовано Замовником в електронній системі закупівель 16.06.2025 (на 6-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідних пропозицій по Лотах №1 та № 2). Слід зазначити, що Замовником 16.06.2025 розміщено в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.06.2025 №5, згідно з яким ПП «ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС» визначено переможцем процедури закупівлі 14.06.2025. Однак, абзацом другим пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, визначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Отже, днем прийняття рішення про визначення ПП «ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі є 16.06.2025 – дата формування Замовником протоколу визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Враховуючи наведене, Замовник здійснював розгляд тендерних пропозицій ПП «ЛІСЕКСПОРТ ПЛЮС» по Лотах №1 та №2 шість робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідних пропозицій, чим порушив строки розгляду тендерних пропозицій, визначені частиною десятою статті 29 Закону. 3. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На поданий запит Управління від 04.07.2025 Замовник надав в електронній системі закупівель запитувану інформацію 10.07.2025, з порушенням встановленого строку (понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення строків розгляду тендерних пропозицій, визначених частиною десятою статті 29 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.07.2025 00:00
Дата публікації
16.07.2025 11:19
Документи висновку
16.07.2025 11:19
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На вимогу Держаудитслужби уповноважену особу попереджено про необхідність дотримання термінів оприлюднення інформації при проведенні закупівлі через електронну систему. Щодо запиту Держаудитслужби надані необхідні пояснення.
Дата публікації
25.07.2025 17:51
Документи інформації про усунення порушення
25.07.2025 17:51
-
25.07.2025 17:51
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Лісозаготівельні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-004434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Просимо надати пояснення щодо неоприлюдненя в окремому документі переліку змін, які були внесені до тендерної документації. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.07.2025 12:59
Орган перевірки
10.07.2025 00:00
Документи повідомлення
04.07.2025 12:59
-
Відповідь
Пояснення
1. Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось на підставі калькуляції собівартості фактичних витрат на послуги з лісозаготівлі та на підставі обсягів заготівлі згідно виробничо-фінансового плану на 2025 рік з урахуванням фактично заговленої деревини і залишків на ІІ півріччя поточного року; обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувалося згідно матеріалів базового лісовпорядкування та переліку заходів з поліпшення санітарного стану лісів ДП "Глухівський агролісгосп". 2. Оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не відбувалося через відсутність власного веб-сайту ДП "Глухівський агрполісгосп". 3. Неоприлюднення в окремому документі змін в додатку 6 тендерної документації сталося тому, що у вищезгаданому додатку була допущена граматична помилка, яка жодним чином не впливала на зміст пропозиції. Уповноважена особа лише виправила граматичну помилку.
Рішеня
10.07.2025 16:28
Замовник
Документи повідомлення
10.07.2025 16:28
-
10.07.2025 16:31
Повідомлення про рішення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 625 572 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Контактний телефон:
+380663229654
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 625 572 грн.
Період подання пропозицій
до 06.06.2025 09:00
Замовник:
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Контактний телефон:
+380663229654
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності